28 Temmuz 2016 Perşembe

Yves Rocher-Kayısılı Peeling

Herkese Merhaba

Bu gün sizlere Yves Rocher kayısılı peelingden bahsedeceğim.Hali hazırda kullandığım bir
peelingim vardı Clean&Clearın onunda yazısını okumak isterseniz  buradan okuyabilirsiniz.Çok memnunum peelingimden neredeyse 1 yıldan fazladır kullanıyorum,ama gerek makyaj videoları olsun gerekse blog camiası olsun bu kayısılı peelingi çok duyuyor ve görüyordum.Yves Rocherda'da %50 indirim varken bir alıp denemek istedim.Daha önceki yazılarımda bahsetmişimdir,sık sık cilt bakım ürünlerini değiştiren biri değilimdir çünkü cildim çok hassas olduğundan her ürünle anlaşamıyorum.Bir ürünü beğenincede uzun bir süre kullanıyorum.


Ben peelingi çok sevdim çok güzel bir kayısı kokusu var,öyle kayısı kokusu seven biri değilimdir ama buna bayıldım gerçekten.Çok yumuşak ve kremsi bir ürün tanecikeri küçük ama çok sayıda yada küçük oldukları için bana çok gibi gelmişte olabilir.Tanecik dediğim şeyler kayısı çekirdeğiymiş.Kadife gibi güzel bir etki bırakıyor ciltte,cildi tahriş eden yada zorlayan bir ürün değil benim bu hassas cildime bile iyi geldiyse kesinlikle değildir.Yapı olarak dediğim gibi kremsi ve katı bir formda.Ben temiz cildimi su ile ıslatıyorum ve ürünü az bir miktar alıp uyguluyorum.Çok bastırmıyorum zaten bastırmayın tahriş olmıycaksa bile çok sert uygularsanız cildinizi tahriş edebilirsiniz daha nazik uygulamak gerek.


Arkasında kısa bir yazı var oda şu şekilde;Kayısı çekirdeği. Cildi derinlemesine temizler,pürüzleri giderir ve yumuşatır.Haftada 1 ya da 2 defa ıslak yüzünüze uygulayınız.Arındıran ışıltı veren peeling.Açıldıktan sonra 6 ay içinde tüketilmelidir.

Biraz dağılmış hali resme tıklayıp daha net görebilirsiniz.
Ürünün herşeyi iyi hoş güzelde benim sevmediğim nokta ürünü aldığımda ambalajın üst kısmı neredeyse boştu 50ml bir ürün ama bari tam doldursalarmış.Ve küçük bir ürün görsellerde daha büyük gibi duruyordu gerçi peeling her gün yapılan bir şey olmadığından epey bir süre gider diye düşünüyorum.Hem az uyguluyoruz hemde her gün yapmıyoruz,çok takınılıcak bir şey değil ama yinede söylemek istedim.İndirimden 13.50 tl'ye aldım çokta beğendim yapısı,kokusu verdiği etki gerçekten çok hoş cildimi arınmış ve temizlenmiş hissediyorum bu peelingden sonra vede yumuşacık yapıyor.O yumuşaklığı daha uygularken veriyor zaten.Bir şans verilebilir övüldüğü kadar varmış cildimde herhangi bir aksilikte yapmadı.Siz kullandınız mı? Bir sonraki yazıda görüşmek üzere.


Hoşçakalın :)

17 yorum:

  1. O kadar çok methini duyuyorum ki artık almak farz oldu :)) iyi günlerde kullanın <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende okadar çok duydum ki en sonunda aldım dayanamayip😊 tavsiye ederim guzelmiş gercekten tesekkur ederim 💜

      Sil
  2. Ben de narlısını çok severek tavsiye ederim, kokusu çok güzel. :)

    YanıtlaSil
  3. fiyatına göre çok güzel bir ürün ve epey idare ediyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gercekten çok guzel bir urun iyiki almisim 😊

      Sil
  4. Bu ürünü çok fazla youtuber'da görmüştüm. Duyduğum herkes memnun kaldığını söylüyordu.. Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  5. Gerçekten çok başarılı bir ürün, favorim oldu :)

    YanıtlaSil
  6. ben bu ürünü çekmecede açıp unutmuşum üzerinden 6 ay geçince 2 kere mi ne kullanınca çöpe attım ama gene alacam :D teşekkürler yazın için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa kötü olmuş iyi bozulmamış hala kullanabilmissiniz ben tesekkur ederim 😊

      Sil
  7. En sevdiğim peeling:) Yedeği mutlaka olur ve bittikçe alırım. Favorim! Siz de güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  8. Bunu almayan sadece ben kaldım sanırım, elimde o kadar ürün var ki bir türlü almaya fırsat olmuyor teşekkürler Kübra'cım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek hayatimm ben tesekkur ederim 😊elindekiler bitince bir bakk 😘

      Sil
  9. Tesekkur ederim ausecim 😊 cok sukur sorun yasamadim canim ama cildim hassas oldugu icin cilt urunlerine biraz korkarak yaklasiyorum tabi💜

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli :)
Lütfen yorumlarda link bırakmayınız.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...