29 Temmuz 2016 Cuma

Wet'n Wild-Creme Brulee Tekli Far

Herkese Merhaba


Bu gün Wet'n Wild markasının Creme Brulee isimli tekli farından bahsedeceğim.Ben bu farı çok fazla makyaj videosunda görüyordum ve çok kez duymuştum.Çok fazlada övülüyordu,daha çok göz kapağındaki damarlı görünümü yok edip fara göz kapağını hazırlamak için bir baz olarak kullanılıyordu.Renksiz bir ürün transparan bir pudra gibi düşünebilirsiniz.


Hiç tozutmuyor,ben ilk olarak göz altı kapatıcımdan birazcık alıp göz kapağındaki damarları nötrlemeye çalışıyorum daha sonra bu tekli farı sürüyorum hem kapatıcımı sabitlemiş oluyorum hemde daha temiz bir görüntü elde ediyorum.Süreceğim farada zeminimi hazırlamış oluyorum bazende hiç kapatıcı sürmeden direk bunu sürüyorum o zamanda çok işe yarıyor gerçekten.Yapısıda çok hoş kolay dağılıyor.


Birkaç kez göz altı kapatıcımı bile bununla sabitlemişliğim var renginden dolayı çok işlevli diyebiliriz.Hem uygun hem güzel benim için kötü bir yanıda yok.Wet'n Wild bildiğiniz gibi gratislerde satılıyor ben aldığımda indirim yoktu 6.50 tl'ye almıştım ama belki indirimde daha çok düşebiliyordur.Bu tarz bir ürüne ihtiyacınız varsa bakabilirsiniz.Bir sonraki yazıda görüşmek üzere.

Hoşçakalın :)

21 yorum:

  1. Ben de severek kullanıyorum, muadillerine göre fena değil gerçekten de. Siz de güle güle kullanın :))

    YanıtlaSil
  2. çok güzel bir ürün, hergün kullanıyorum :) Gratis'lerde indirimde 4-5 TL oluyordu yanlış hatırlamıyorsam.. Ben sadece kaş altıma uyguluyorum göz makyajımda. Güle güle kullan tatlım :)

    YanıtlaSil
  3. Alıcem ulen şunu bende :D Hayırlı olsun Kübüşüm :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Almadıgın kabahat kızz hemen all 😁tesekkur ederim tatlım 😘

      Sil
  4. Sanirim almayan ve sevmeyen yoktur bu fari :)

    YanıtlaSil
  5. Hemen edinmeliyim teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  6. Yok satıyor malesef :( Bulabilirsem bende alıcam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bulunmuyor pek bulursan al tavsiye ederim 😊

      Sil
  7. Benim de çok severek kulladnığım bir far. Ama fırçayla uyguladığımda tozutuyor. Herkesin makyaj koleksiyonunda bulunması gereken bir renk bence :)

    YanıtlaSil
  8. Çok güzelmiş sevdim ben bunu hemde fiyat olarak çok uygun :)) E daha ne olsun ^^

    YanıtlaSil
  9. Benim de elimden düşmeyen bir far diyebilirim :)

    YanıtlaSil
  10. Far bazı olarak harika gercekten sabitleme konusundada iyi,cok tesekkur ederim canim😊

    YanıtlaSil
  11. bunu ilk keşfettiğim zamanlarda 4 5 tane almıştım hala 2.paketteyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne guzel cok bulabilmissin ben 1 taneyi zor bulmustum 😊

      Sil

Yorumlarınız benim için çok değerli :)
Lütfen yorumlarda link bırakmayınız.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...