29 Kasım 2016 Salı

Yılbaşı Çekilişi

Herkese Merhaba

Bu gün yılbaşı çekilişimden bahsedeceğim.Oldukça heyecanlıyım bu blogumdaki ikinci çekilişim ilki,çok güzel sonuçlanmıştı hediyelerimde sahiplerine ulaşmıştı cidden beni çok mutlu eden bir çekiliş olmuştu.Aynı zamanda kazana arkadaşlarımda bloglarında harika yazılarla hediyelerinden söz etmişlerdi :)



Gelelim bu yılbaşı çekilişime,yılbaşı olduğu için ben bu tip günlerde hediye almayı vermeyi çok seviyorum özelliklede insanları mutlu etmeyi.Çok uzatmadan hediyelerime geçeceğim öncelikle iki kazanan olacak:

1.kişiye: Maybellıne Fıt Me 120 numara fondöten
                  Maybellıne Affınıtone Concealer 02 numara
                  Maybellıne Nudes Far Pleti
                  Maybellıne Facestudıo Blush 60 Cosmopolıtan
                  Maybellıne Colossal Kajal Black
                  Maybellıne  Push Up Angel Mascara
                  Maybellıne Color Sensational 315 Rıch Plum ruj


2.Kişiye: Nıvea Yüz & Makyaj Temizleme Sütü 200 ml
                   Nıvea Yüz Temizleme Kremi 150 ml

                  
Hediyelerim bunlar kesinlikle açılmadı ilk açan kazanan kişiler olucak.Gelelim çekilişimin şartlarına beni GFC'den yani sağ tarafta ki izleyiciler kısmından takibe almanız ve G+ danda aynı şekilde takibe almanız.Çekiliş şartım bunlar fakat isterseniz sosyal ağlarınızdan bu yayınımı paylaşabilirsiniz ama zorunlu değil amaç daha çok kişi görmesi için.Katılmak için yapmanız gerek aşağıya 'Katıldım' yazmanız ve takip isminizi bırakmanız . 'Katıldım' yazmayan yorumlar çekilişe dahil edilmeyecektir.Bitiş Tarihi: 16 Aralık 2016.Umarım bol katılımlı olur şimdiden teşekkür ederim bol şans :)
Kargo bana aittir.😙

Hoşçakalın :)

171 yorum:

  1. Şartları zaten çoktan yerine getirmiştim. E o zaman Katıldım. :)

    YanıtlaSil
  2. Katıldım
    Zehra Ertuğru ismiyle her iki yerdende seni takip ediyorum Kübracım. Diğer çekilişinin talihlilerinden biri de bendim :). Gösterdiğin özen ve ilgin için bir kez daha teşekkür ediyorum sana :) Hemen paylaşıyorum çekilişini. Bol katılımlı olur inşallah. Ve hediyelerin çok güzel sevgilerimle ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim yorumun beni çok mutlu etti asıl ben çok teşekkür ederim bol şans :) :*

      Sil
  3. Ayyy yaşasııın :)
    Katıldım o zaman.
    Takipçi adım Elif İpek Durmaz.
    Blog ipektenrenkler

    Herkese bol şans olsun, en çok bana ama :D

    YanıtlaSil
  4. Katiliyorum bol sansim olur umarim :)

    YanıtlaSil
  5. Bende katıldım. Bol katılım olsun o zaman :) :)

    YanıtlaSil
  6. Katıldım😊benim çekilisimede beklerimm😊http://sukranceliker.blogspot.com.tr/2016/11/cekilis-varr.html?m=1

    YanıtlaSil
  7. Katılmadım ama katılanlara bol şans, güzrl hediyeler... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. Senin çekilişlerini özlemiştim doğrusu. Hediyeler yine çok güzel 😊 Tüm şartlar yerine getirildiğine göre ben de KATILDIIIMMM 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim güzel yorumun için teşekkür ederim 😘Ve bol şans dilerim😊

      Sil
  9. Ben de katılıyoum :) Çok güzel hediyeler hazılamışsın yine :) Bol katılımlı bi çekiliş olur umarım. Sevgiler...

    Takip ismim, guzellikkosem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim beğenmene sevindimm😊Bol şans 🙂

      Sil
  10. Kübra'cım hayırlı olsun çekilişin canım benim. Nasıl özen doluydu hediyelerin, hala kutusunu saklıyorum, yazdığın not anı klasörümde. :) O paketi aldığımda çok mutlu olmuştum. Bu çekilişteki ürünlerin bazısı bende var, renkli kozmetiklerin renkleri de bana uymadığı için bu sefer katılamayacağım. Umarım ki, kullanabilecek ve seni sıkı takip eden takipçilerine çıksın :) Ben g+ dan sana destek olmak için paylaşıyorum canım. Öpüyorum <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim yorumun beni çok mutlu etti teşekkür ederim ne güzel insanlar tanıdım blog sayesinde 💜Desteğin için ayrıca teşekkür ederim çok öptüm hayatım😘

      Sil
  11. katıldım... g+ ve gfcden soslubadem olarak takipteyim... sevgiler....
    soslubadem@gmail.com

    YanıtlaSil
  12. Zaten sizi takip ediyorum.Ben de katıldım :)

    YanıtlaSil
  13. Ben takipteyim zaten canim katildim. Herkese bol sans.

    YanıtlaSil
  14. Hediyeler şahane katılmamak elde değil :)

    YanıtlaSil
  15. Zaten takipteydim :) katildimmmm 💜

    YanıtlaSil
  16. Çok güzel bir çekiliş olmuş, ben de katılıyorum :))

    YanıtlaSil
  17. Merhaba takipteyim katılıyorum😊

    YanıtlaSil
  18. Kuzum hayırlı olsun <3 katıldım bende her yerden takipteydim zaten :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim teşekkür ederim💜Bol şans😘

      Sil
  19. G+'dan etmiyormuşum ondan da ettim katılıyorum.

    YanıtlaSil
  20. Duygunun Blogu12 adıyla katılıyorum canım :)

    YanıtlaSil
  21. fernweh olarak katıldım :)

    YanıtlaSil
  22. Ayy harikaa :) Katıldımmmm

    YanıtlaSil
  23. Bende katılıyorum bol şans bana da 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kim kazandı bu güzel hediyeleri

      Sil
    2. Bu gece bitiyor çekiliş bitsin hafta sonu açıklayacağım😊

      Sil
  24. ben de katılıyorummm :D zaten takipteyimm

    YanıtlaSil
  25. Katildim canim insallah kazanirim herkese bol sans :)) takipteyim 💓

    YanıtlaSil
  26. Eee zaten takip ediyorum bende katıldım o zaman ♥♥

    YanıtlaSil
  27. Katıldım canım :) zaten takip ediyorum :)

    YanıtlaSil
  28. Takıpteyım zaten madame kokoş googladanda paylaştım canım yayınını.Katılıyorum,İyıkı haber verdın yoksa benım gorecegım yok bu guzel çekılışını,hedıyeleer tam benlık umarım benımde şansım açılır bu konuda :)

    YanıtlaSil
  29. O halde ben de şansımı deneyeyim. Katıldım 💓

    YanıtlaSil
  30. Ne güzel bir çekiliş olmuş canım ben de katıldım :))

    YanıtlaSil
  31. Çok güzel bir etkinlik olmuş. Herkese bol Şanslar. Ben de katılıyorum. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  32. her ikisininden de takipteyim =) hayırlı uğurlu olsun çekilişin canım =) sevgiler

    YanıtlaSil
  33. Katıldım . GFC ve G+'dan ' Edebiyat Defterim '

    YanıtlaSil
  34. Hemen takibe aldım ve ayağımın tozuyla çekilişine KATILDIM! :) çok özenle düşünülmüş çok güzel hediyeler merakla ve sabırsızlıkla bekliyoruuum ! :)

    YanıtlaSil
  35. Güzel hediyeler.Bende bu çekilişe kız kardeşim için katılayım.:)
    Bloğu takibe aldım.Sevgiler

    YanıtlaSil
  36. Çekilişe bende katıldım.Bol şans diyelim artık:)
    Blog takipcisiydim zaten Gfc dende takipdeyim.Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  37. Katıldımmm :)) herkese bol şans.. umarım bu güzel hediyeleri kazananlardan biride ben olurum :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim .. şansa ihtiyacım olacak çünkü hiç şanslı değilim şu çekiliş konularında :))

      Sil
  38. Katılıyorum canım ben de :)

    YanıtlaSil
  39. Kalem Kuklası olarak takipteyim her iki yerde de.
    Bol şans o zaman bana da :)
    Bende Katılıyorum :)

    YanıtlaSil
  40. bütün şartları çoktan yerine getirmişim :)katıldım :)

    YanıtlaSil
  41. Katıldım ben de canım blogda bir çekilişten bahsedecektim şimdi denk gelmişken seninkini de duyurayım :)

    YanıtlaSil
  42. Katılan herkese bol şansssssssss :)

    YanıtlaSil
  43. katıldımmm :) bloğum yok ama yine de katılabiliyorum değil mi?
    sonmezselen88@gmail.com mail adresim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabikide katılabilirsiniz bol şans dilerim😊

      Sil
  44. Katıldım canım ben de beklerim çekilişime katılmadıysan :)

    YanıtlaSil
  45. Ben de katıldım :) Hiç çıkmaz ama Du bakalım :)

    YanıtlaSil
  46. bende katılıyım o zaman :) hemde blogumu yeni açtım bende beklerim:) herkese bol şanşşşş:)

    YanıtlaSil
  47. Ayy kız kübüş bu ne yorum :):) aşağı inmek için epey uzun yol kat ettim :D Ben de katılıyorum ama renkleri uyar mı bilmiyorum aman bana çıkmaz zati amaç eğlenmek elinden çıkmış yeni yıl kartına bile razıyım :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha😂Ay küboşş güldürdün beniii bellimi olur belkii çıkarrr bol şans😊

      Sil
  48. yeni yil yeni umutlar bakimli bir bayan olmak icin bi baslangic olabilir bu :) katildim :) takipteyim :)

    YanıtlaSil
  49. şartları daha önceden yapıyordum zaten kuzucum :) katıldım <3 herkese boş şanslar dilerimmm

    YanıtlaSil
  50. Kazanacak kişiyi şimdiden tebrik ederim. Herkese şans diliyorum parkuru size bırakıyorum :)

    YanıtlaSil
  51. katıldım girly video diaries (Ecem çeşmeciler) adıyla takipteyim

    YanıtlaSil
  52. Katıldımm :) Kendime bol şans diliyorum güzel bi doğumgünü hediyesi olabilir 😎 blog mrs şivekar 😊

    YanıtlaSil
  53. katıldımm :) kullanıcı adım bu :) büşra bayram

    YanıtlaSil
  54. Katıldım canım, takipteyim, sevgiler... :)

    YanıtlaSil
  55. Ne güzel bir çekiliş buu katıldımm, herkese bol şans
    Adım: Makyaj Psikoloğum

    YanıtlaSil
  56. ay ne güzel çekiliş bende yapıyorum çekiliş ben kitap veriyorum ben katılmak istiyorum zaten seni hem GFC'den takip ediyordum. G+ 'da takipteyim artık bnde katılmak istiyorum

    YanıtlaSil
  57. katıldım serpil özgürler blogum http://sevingenc.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  58. takipteyim duyunca koşup geldim inşallah güzel bir çekiliş :) https://herteldehayat.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  59. katıldım:)
    nestinemaa ff olarak her iki yerden de takipteyim.

    YanıtlaSil
  60. Katıldım ^_^
    Gfc: Hilal Taşdan olarak takipteyim
    Herkese bol şans :)

    YanıtlaSil
  61. Takipteyim Katıldım :) G+ da paylaştım

    YanıtlaSil
  62. şimdiden mutlu yıllar, kayıtsız kalamadım :)

    YanıtlaSil
  63. Katıldım
    Elif Karakoç olarak takipteyim :)

    YanıtlaSil
  64. Kübra ben baya geç gördüm çekilişini neyse ki bitmeden yakalamışım :)) Google plusta paylaştım belki görüp katılanlar olur ;) Şimdiden herkese bol şans diyorum

    YanıtlaSil
  65. Katıldım canım:)) Bana bol şans... G+ ve twitterda paylaştım. Sevgiler;)

    YanıtlaSil
  66. Katıldım inş bana çıkar 😊

    YanıtlaSil
  67. merhaba ve katıldım :D

    gfc: kirpik kiz

    https://plus.google.com/u/0/117178574416460661941

    kirpikkiz@gmail.com sevgileer:)

    YanıtlaSil
  68. çekilişlere katılmıyom ama bak şimdi duyurdum ki işallah yarın bikaç kişi daha gelir şeker :)

    YanıtlaSil
  69. katıldııım ^_^ bloğunuzu takibe aldım diğer takip linkim: https://plus.google.com/100925025815432263799 bol şans hepimize bakalım ^_^

    YanıtlaSil
  70. Ben de katıldım :)
    evdeyazar@gmail.com

    YanıtlaSil
  71. son gün yetiştim ve katıldım :) hediyeler çok güzel umarım şanslı olurum.
    tugba çiftci olarak takipteyim

    adyghe-kizi01@hotmail.com

    YanıtlaSil
  72. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli :)
Lütfen yorumlarda link bırakmayınız.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...