22 Kasım 2016 Salı

Kombin #1

Herkese Merhaba

Bu gün kış ayı için yapmış olduğum çok da severek giydiğim bir kombinden bahsedeceğim.👀


Saks mavisini çok seviyorum bu boğazlı kazak dar azıcık kısa o yüzden ben yüksel bel pantolonumun içine sokarak tercih ediyorum.

Yüksek bel colın's jean.
Kemerimide takıyorum çok güzel oluyor,ayakkabı illa topuklu olmak zorunda değil çizmede giyilebilir.

Balıkçı kazak minetanbutik.
Ben günlükte çizmelerle tercih ediyorum,özel günlerdede görseldeki topuklu botlarla tercih ediyorum.Hem çok şık hemde sade bir kombin oluyor,sizde benzer parçaları bir araya getirerek bu tarz bir kombin yapabilirsiniz.



 Saks mavisi boğazlı kazak Minetanbutik
Yüksek bel siyah jean Colın's
Ayakkabı bir butikten ama hatırlamıyorum
Gözlük hediye
Saat Swatch
Kemer Tıffany&Tomato

Bir sonraki yazılarda görüşmek üzere.

Hoşçakalın :)

32 yorum:

  1. Yalniz gozluk ve kazak uyumuna bayildim kemerlede guzel bir gecis saglamissin o arada :) cok begendim canim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim hayatım 😘 Evet o uyumu bende çok seviyorum😊

      Sil
  2. Kombin harikaaa!!! Saks mavisine bayılırım ben de, çook enerjik bir renk! Güle güle kullan canım, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim ablacım teşekkür ederim😊

      Sil
  3. gözlüğü ve kombinini çok beğendim gözlük nerden hediye acaba :D 💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene çok sevindimm 💜 Hiç bilmiyorum ki öyle çok büyük bir markanın gözlüğü değil 😀Bir çok yerde var bu tarz gözlük aslında 😊

      Sil
  4. Gözlük favorim oldu, güzel kombin :) Yukarıdaki arkadaş için; İstiklal Caddesi ve Bakırköy Meydanında bi çok tezgahta benzerlerini bulabilir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bir çok yerde var beğenmene sevindim 😊

      Sil
  5. saks mavisi kış aylarında benim de favorim oluyor

    YanıtlaSil
  6. Kombininizi çok beğendim.Mavi ve tonlarını çok severim.Güle güle giyin :) Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize sevindim çok teşekkür ederim😊

      Sil
  7. Güzel bir kombin olmuş Kübracım eminim sana da çok yakışıyordur. Mavi kazağa ve saate bayıldım güzel günlerde kullanman dileğimle sevgiler 😊💖

    YanıtlaSil
  8. Çok beğendim, mavi mıuhteşem. Güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  9. Mavi siyah birlikte bence çok asil duruyor :) Güle güle giy Kübra'cım :)

    YanıtlaSil
  10. Bayıldım canım çok şık eminim çok yakışmıştır 😘

    YanıtlaSil
  11. Colins pantolonu bende aldım :) çok güzelmis

    YanıtlaSil
  12. özellikle kazak ve bota bayıldım.. güle güle kullan canımm

    YanıtlaSil
  13. Super bi kombin 💓 tam benim tarzim gule gule kullan canim 💓

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim canım teşekkür ederim💜

      Sil
  14. Çok iyi bir kombin olmuş bende saks mavisini çok seviyorum farkli bir ruh ekledigini düşünüyorum kombinlere..
    😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim benimde çok sevdiğim bir renk 😊

      Sil
  15. Harika renkler, harika bir tarz...

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli :)
Lütfen yorumlarda link bırakmayınız.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...