11 Kasım 2016 Cuma

Orıflame Tender Care balm

Herkese Merhaba

Bu gün blogumun konuğu Orıflame markasının çok amaçlı koruyucu balmı Tender Care bendeki siyah frenk üzümü aromalı olanı.Hemen detaylı inceleyelim.


Vaadlerine bakalım hemen ;
Kuruluğu giderir, cilde yumuşaklık ve canlılık kazandırır. Doğal balmumu içeren bu özel formül, dudaklarda, yüzde, tırnak diplerinde,dirseklerde kısacası cildinizin kuru ve sert hissedilen her bölgesinde kullanılabilir.


Ben bu balmı sevdim ama cildimin yukarıdada dediği kuru yerlerinde kullanmadım dudak için aldım lip balm gibi yani dudaklarıma verdiği nemi sevdim kesinlikle yapış yapış değil öyle bir his vermiyor.Dudaklarımda ağırlıkta yapmadı bazı lip balmlar çok yapış yapış yapıp ağırlık hissi verebiliyor.Bunda öyle bir şey olmadı o yüzden sevdim severekte kullanıyorum kokusu gerçekten çok güzel bayıldım.


Tek sıkıntısı ambalajından ürünü almak biraz zor oluyor o yüzdende ben kullanmadığım yassı bir dudak fırçasıyla ürünü alıp o şekilde dudaklarıma uyguluyorum.Aslında bu tip ürünler parmak yardımıyla alınıp uygulanıyor fakat dediğim gibi ağız kısmı biraz dar olduğu için fırçayla almak daha iyi oldu.Zaten parmakla almak çokta hijyenik gelmiyor bana.Çok küçük bir ürün gerçekten ama çok bereketli zaten bu tip ürünler öyle oluyor buda epey bir süre gider bana.Orıflame sitesinden sipariş verdim 5.90 tl idi fiyatı,eğer almak yada bakmak isterseniz bir uğrayabilirsiniz.Bir sonraki yazılarda görüşmek üzere.

Hoşçakalın :)

30 yorum:

  1. Çok güzel bir ürün. Ben de severek kullanıyorum ve en çok sattığım ürün oldu son zamanlarda :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa orıflame satışı yapıyormusunuz bende iyi ki almışım dedim 😊

      Sil
    2. Evet yapıyorum istediğiniz zaman yardımcı olurum. Güzel günlerde kullanın :)

      Sil
    3. Teşekkür ederim öğrendiğim iyi oldu :)

      Sil
  2. Benimde favorim. ^^ Özellikle ufak kutuları ve zengin kokuları insanı cezbediyor. :)
    Güle güle kullan. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kokusu gerçekten harika teşekkür ederim 😊

      Sil
  3. Bu şekilde ambalajları hiç sevmiyorum. Kullanım açısından biraz sıkıntı olabiliyor :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Görünüşü sevimli ama kullanımı fırçayla kolay oluyor 😊

      Sil
  4. Gerçekten çok bereketli bir ürün. Diğer çeşitlerini denedim, bu çeşidini hiç görmemiştim. Ben de seviyorum :)

    YanıtlaSil
  5. Benim de bir kez severek kullanmisligim var canım.

    YanıtlaSil
  6. Ambalajı cok şık Kubracım :) Bu kavonozdaki balmları ben de fırayla kullanmaya başladım, daha hijyenik geliyor öylesi. Memnun kalmana sevindim, benim de aklımda olsun. Guzel gunlerde kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım eğer elindeki lip balmlar biterse bir bak derim 😊

      Sil
  7. çok duyduğum ama kullanmadığım bir ürün, ihtiyacım olunca alırım mutlaka, sevgiler :)

    YanıtlaSil
  8. geçen yıl yılbaşı katalogundan bu tender balmların 4 lüsünü almıştım. farklı kokularda olanlarını, çok severek kullandım, kullanıyorum. bunun kokusu çok güzeldir tahmin edebiliyorum =) mutlulukla kullan canım <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım beni seninde beğenmiş olmana sevindim 💜

      Sil
  9. Ben de bu balmı seviyorum ama gerçekten ambalajından almak eziyet; bilhassa tırnak azıcık bile uzunsa hiç pratik olmuyor :) Güle güle kullan Kübra'cım, sevgiler!

    YanıtlaSil
  10. sunum görsellerine bayıldım :) güle güle kullan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim beğenmenize sevindim 😊

      Sil
  11. Bu balm çok övülüyor, çok merak ettim en kısa sürede denemek istiyorum!
    Takipteyim bana da beklerim..

    YanıtlaSil
  12. bu ürün benimde favorim eşime de alıştırdım hatta :)

    YanıtlaSil
  13. Bu ürün hakkında bilgim yoktu hiç,sayenizde öğrenmiş oldum.Dudak harici birçok kullanım alanı olması çok iyiyimiş.Blogunuzu takipdeyim.Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel bir ürün dudak dışı hiç denemedim ama kullanılıyor olması güzel 🙂

      Sil
  14. Ambalaji da cok güzelmis 😊

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli :)
Lütfen yorumlarda link bırakmayınız.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...