24 Kasım 2016 Perşembe

Golden Rose Creamy Blush Stıck

Herkese Merhaba

Bu gün sizlere Golden Rose Creamy Blush Stıck ürününden bahsedeceğim.Ürünün ismindende anlaşıldığı gibi stıck formda hatta bu şekilde aydınlatıcısı var onunda yazısını yazmıştım buradan okuyabilirsiniz.


Çevirerek açılıyor bir ruj gibi,bendeki 102 numarası pembe tonlarda fakat ışıktan dolayı turuncumsu bir pembe gibi çıktı resimde.Pembe allık sevdiğimi ve tercih ettiğimi bilmeyen kalmadı galiba :) Sürümü çok kolay bir ürün zaten krem gibi yanaklarıma değdiriyorum hafif hafif gayet güzel parmaklarım yardımıyla dağıtıyorum.Sağlıklı bir görünüm veriyor.


Tabi fırçaylayda uygulanabilir ama ben parmaklarımı tercih ediyorum daha iyi oluyor.Fakat dikkat edilmesi gereken bir konu var,ürünün pigmentasyonu çok iyi,yani azıcık fazla kaçırınca heidi'den beter olabiliyorsunuz.Kalıcılığınıda çok sevdim krem formda olduğu için toz ürünler gibi uçup gitmiyor cilde çok güzel sabitleniyor.Sabah sürüyorum akşam ben silene kadar kalıyor.Ve çabuk biticek bir üründe değil bana uzun süre gider.
  

Ürünün başka renkleride var,ben cosmetica alışverişimde almıştım indirimde değildi 21.90 tl'ye aldım.Severek kullanıyorum başka renklerinede bakmak istiyorum.Umarım yazım faydalı olmuştur bir sonraki yazılarda görüşmek üzere.

Hoşçakalın :)

34 yorum:

  1. rengi günlük kullanım için çok güzel, iyi günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  2. bende allık istiyorum ya yeni bakınıyordum öyle hangisini alsam diye hem bu ucup gitmez diye düşünüyorum . rengide çok tatlıymış güle güle kullan tatlım çok güzelmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım eğer allık arıyorsan öneririm kalıcılığıda oldukça iyi :)

      Sil
  3. Krem allıkları pek tercih etmiyorum gün içinde tazelemesi zor geliyor ama pratik makyajlarda doğal duruyor bu da aklımda olsun kuzum <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gün içinde tazelemeye pek gerek kalmıyor canım krem olduğu için çok güzel sabitleniyor uçmuyorda toz olmadığı için 💜

      Sil
  4. rengi çok güzelmiş canım <3

    YanıtlaSil
  5. Allikla pek aram yok ama güzel bir yazi olmus elinize saglik. Ruj sandim ilk basta😊😊😊

    YanıtlaSil
  6. güzel bir renk, denemek isterim, sevgiler :)

    YanıtlaSil
  7. Bu tarz ürünlerin kullanımında ben çok zorlanıyorum.Ama rengi çok hoşmuş.Güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
  8. A very interesting post !!! I like your blog and for this I stay as follower, I hope you follow me too!!!
    We'll be in touch!!!!

    YanıtlaSil
  9. Renk bileğindeki gibiyse bir harikaymış, bayıldım!!! Ben bu tür ürünleri stippling fırça ile kabından alıp dairesel hareketlerle yanağıma yaymayı seviyorum :) Güle güle kullan, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet renk öyle ama ağzı açık görselde daha turuncu çıktı teşekkür ederim😊

      Sil
  10. rengi çok güzelmiş denemeye deger :)

    YanıtlaSil
  11. Rengi harikaymış, tam da benim sevdiğim tonlarda. Güle güle kullan

    YanıtlaSil
  12. rengi ve pigmentasyonu iyi görünüyor, bu tonları yazın tercih ediyorum ben daha çok. güle güle kullan =)

    YanıtlaSil
  13. Krem allıklar nedense bana hep yazı çağrıştırıyor. :) Rengi çok güzelmiş Kübracım, güle güle kullan <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim çok teşekkür ederim daha iyileri senin olsun💜😘

      Sil
  14. Yağlı cilde sahip olduğum için krem ürünlerle anlaşamıyorum ve çok çabuk da uçup gidiyor. Gerçi toz ürünler de uçup gidiyor... Bilemedim vallahi güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim cildim kuru olduğu için öyle bir sıkıntı yaşamıyorum teşekkür ederim😊

      Sil
  15. Merhaba ben geldim 😊 Güzel ziyaretiniz için teşekkür ederim 💝
    Güzel bir ürünmüş toz allık kullanıyordum bitti ilk kozmatik alişverişimde almayı düşünüyorum , bilgi için teşekkür ederim 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldinizzz 😊Çok teşekkür ediyorum umarım memnun kalırsınız 💜

      Sil
  16. renk baya tatlı gözüküyor burdan :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli :)
Lütfen yorumlarda link bırakmayınız.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...