5 Kasım 2016 Cumartesi

Orıflame The One Illuskın Blush

Herkese Merhaba

Bu gün blogumun konuğu Orıflame The One Illuskın Blush.Bu ürünün bir tarafı allık diğer tarafı ise aydınlatıcı ikili bir ürün.Bendekinin rengi Lumınous Peach.


Ben bu ürünü çok sevdim söylemeliyim ki pigmentasyonu çok güzel harika bir şekilde renk veriyor zaten allığın rengine bayıldım tam benim tonlarım.Tek kötü yani tozutuyor olması ama zaten tozutmayan bir allıkta pek yok.O yüzden çok takılmadım ben o kısma,cildinizi çok sağlıklı dinç ve aydınlık gösteriyor.


İçerisinde sim yok ışıltı var aydınlatıcı kısmı tabi ki daha ışıltılı ama allık kısmı daha az ışıltı barındırıyor içinde.Ben ışıltılı ya da simli allıktan ziyade mat tercih ediyorum daha doğal durduğunu düşünüyorum ama bu cidden çok hoşuma gitti çünkü içerisinde ışıltılar abartı derecede çok değil sizi'de rahatsız etmiyor en azından beni etmedi.


Aydınlatıcı kısmınıda çok sevdim cildin kendi ışıltısıymış gibi bir görüntü veriyor cilde.Tabi ben allık kısmı için aldım diyebilirim ve iyi ki almışım eğer fondötenin üzerine uyguluycaksanız kalıcılığı baya iyi,ama benim gibi fondöten uygulamıyorsanız direk teninize sürüyorsanız bir süre sonra uçuyor.Fakat 2-3 saat rahat kalıyor cildinizde ama küçük bir ürün olduğu için ambalajıda baya sağlam olduğu için çantaya atıp gün içerisinde rahatlıkla tazelenebilir.Orıflame kotoloğundan sipariş verdim fiyatı 21.90 tl eğer almak yada diğer renklerine bakmak isterseniz orıflame sitesine bir uğrayın.Bir sonraki yazılarda görüşmek üzere.


Hoşçakalın :)

33 yorum:

  1. çok beğendim katalogda dikkatimi çeken ürünlerden biriydi =) güle güle kullan canım allığın rengi çok hoş =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi bende çok beğendim teşekkür ederim😊

      Sil
  2. Oriflamedan hiç birşeyim yok 🙁 Böyle okuyunca daha da uyuz oluyorum ☺️☺️ Allığın rengi harika yalnız. Tam bir yaz rengi. Hafif bronzlaşmış tenine sür çık 😉

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde yoktu ama artık var 😁 Kışında beyaz tende çok güzel duruyor iyi ki almışım diyorum 😘

      Sil
    2. Güle güle kullan kuzum 😘

      Sil
    3. Teşekkür ederim canım 😘

      Sil
  3. renklere bayıldım far olarakta çok güzel dururlar eminim <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denemedim ama denerimm aklıma gelmemiştii 😊

      Sil
  4. renkler güzel :) oriflame markasını seviyorum fakat böyle paletleri nedense hep küçücük oluyor. 8li far paleti almıştım elimdeki tekli farlar bile daha büyüktü ondan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet haklısın bu konuda çünkü küçük ama bereketli gibi geldi bana epey gider 😊

      Sil
  5. Çok severek kullandığım bir ürün. Far olarakta kullandığım oluyor. Seviyorum kendisini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Far olarak deneyeceğim bende merak ettim 😊

      Sil
  6. Renkler güzel fiyati da uygun, tesekkürler :)

    YanıtlaSil
  7. Allığın rengi çok güzelmiş Kübracım, böyle paletler seyahatlerde de harika oluyor :) Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok pratik oluyor canım teşekkür ederim :)

      Sil
  8. Bu renkleri çok seviyorum ben de, ikili olması da çok kullanışlı.

    YanıtlaSil
  9. blogumu ziyaret edip takibe aldığınız için teşekkür ederim :) Ben de sizi takibe aldım, sevgiler :)

    YanıtlaSil
  10. Pigmentasyonu güzelmiş.Güle güle kullan.Sevgiler

    YanıtlaSil
  11. Renkleri çok güzelmiş Kübracım iyi günlerde kullan =)

    YanıtlaSil
  12. Bende pembe olanı var. Peach çok daha güzelmiş, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim sizde mutlu günlerde kullanın 😊

      Sil
  13. çok hoş bir ürüne benziyor , güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  14. Allığın rengi çok tatlıymış cidden, yanaklara çok şeker bir renk vereceğini tahmin edebiliyorum. Güle güle kullan, sevgiler!

    YanıtlaSil
  15. Blogunuz çok güzelmiş :) Takibe aldım ben de bloguma beklerim http://okuugit.blogspot.com.tr/ sevgiler...

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli :)
Lütfen yorumlarda link bırakmayınız.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...