19 Kasım 2016 Cumartesi

Alışveriş-Addax

Herkese Merhaba

Bu gün sizlere yapmış olduğum bir kıyafet alışverişinden bahsedeceğim ama başlamadan önce söylemek istiyorum.Blogumda kozmetik ve bakım üzerine yazılar yazıyorum bildiğiniz üzere.Ama artık internetten olsun mağazadan olsun butiklerden vs. Yapmış olduğum kıyafet ayakkabı gibi alışverişlerimide sizlerle paylaşmak istiyorum.Hem belki fikir vermiş olurum,belki hoşunuza giden parçalar olur ve uygun fiyata aldığım parçaları sizlerlede paylaşmış olurum umarım seversiniz.Severek okursunuz,ve kombin yazısıda paylaşmak istiyorum bakalım umarım güzel olur.Bu gün ki yazacağım alışverişimi addax sitesinden yaptım.Çok beğendim ve çok memnun kaldım fiyatlarda oldukça uygundu mutlaka bir bakın derim.Hemen kıyafetlerime geçiyorum.

Cebi gömlek(ADDAX)
Cebi işlemeli gömlek bu ara kolları yarasa şeklinde olan gömlekler çok moda.Bol,kollar hafif yarasa ve kısa bileğe gelmeden bitiyor.Önü çok az kısa arkası birazcık daha uzun geliyor,35 tl siteden bakabilirsiniz.

Ekose gömlek(ADDAX)
Buda ekose gömlek aslında yıllardır olan bir gömlek türü çokta farklı değil ama mavisi çok hoşuma gitti siyah kotlarla çok güzel olucağını düşündüm ve kaptım birtane.29.99tl.

Payetli sweat (ADDAX)
Ve favori parçam diyebilirim payetli sweatshirt,ben kışın sweat giymeyi çok seviyorum herşeyin üzerine oluyor çünkü.Kolları sadece payetli ama inanılmaz hoşuma giden bir  ürün oldu alışverişimin yıldızı :) 29.99 tl.

Kadife sweat (ADDAX)
Kadifemsi sweatshirt,az öncede dedim tam bir sweat hastayım rengi ve o kadifenin verdiği yansıma çok hoşuma gitti almasam olmazdı.24.99 tl.

Gri çanta (ADDAX)
Alışverişimin son ürünüde çanta oldu sırt çantalarına son 2 senedir takmış biri olarak görünce çok beğendim.Üzeinde ise kedi kılı gibi yani ona benzeyen türden kıllar var tabi kısa kısa içinde bir gözü var permuarlı,dışındada ufak bir gözü var görseldede gördüğünüz gibi oldukça kullanışlı ben çok sevdim.Arka kısmı ise deri.39.99 tl.

Benim addax alışverişim bu şekildeydi markayı ilk kez gördüm buda ilk alışverişimdi ama devamı kesinlikle gelicek hem uygun hemde çok kaliteli geldi bayıldım hepsine.Kısa süredede ulaştı elime,TIK TIK💜 siteye buraya tıklayarak gidebilirsiniz.Umarım bu yeni yazımı sevmişsinizdir tabi ki kozmetiğe devam edeceğim sadece yeni bir kategori olmuş oldu.Bir sonraki yazılarda görüşmek üzere.

Hoşçakalın :)

46 yorum:

  1. Hepsi çok güzeller :) güzel günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
  2. Hepsi çok güzeller. Addax'ı ara ara ziyaret ederim ve bana hitap eden bir çok ürünü bulabiliyorum. İyi günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gerçekten güzel bir site teşekkür ederim 😊

      Sil
  3. Cool photos!
    I'm following you hope u follow me back ;)
    http://goldbeautyyy.blogspot.it/

    YanıtlaSil
  4. Hepsi çok güzeller canım güzel günlerde kullan <3

    YanıtlaSil
  5. ekoseli gömlek 30tl mi? (koşa koşa siteye gidiyor)
    çanta çok ponçikmiş bu arada. Bende kol çantası yerine sırt çantası takangillerdenim. (yazar gülüyor)
    Moda olmadan önce de takıyordum. Aslında kol çantası takamıyorum, beceremiyorum ya.(okuyucu burada gülüyor)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha ne tatlı yorum cidden güldüm siteyi sizede beğendirip keşfetmenize yardımcı olduysam ne şahane😊

      Sil
    2. gömleklerin kalınlıkları nasıl diye soracaktım ben size. Fiyatlar uygun olunca (özellikle ekoseli gömleklere gözlerim kalp kalp oldu) acaba inceler mi diye düşünmeden edemedim

      Sil
    3. Gömlekler tam kışlık yani kalın 😊

      Sil
  6. Siteye girdikten sonraki yorum: ŞAKA MI YA GÖMLEK FİYATLARINA BAK.(bir sonraki ayın bursunu buraya bağışladı..)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 😂ay çok güldüm cidden allah sizide güldürsün cidden çok uygun yaa 😁

      Sil
  7. Cook guzeller canim gule gule kullan gorsellerden cok guzel gorunuyo ☺☺��

    YanıtlaSil
  8. favorim cebi gömlek oldu, hepsi de çok güzel ve kullanışlı parçalar, güzel günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
  9. Sırt çantası ve ekoseli gömleğe özellikle bayıldım Kübra'cım, güle güle giy :)

    YanıtlaSil
  10. Çok güzeller güle güle kullan canım ama işlemeli gönlege ba - yıl - dım ! :))

    YanıtlaSil
  11. Kolları payetli sweat süpermiş.İyi günlerde kullanın.

    YanıtlaSil
  12. Addax'ı bende çok seviyorum. Hem çok uygun fiyatlı. Ekose gömlek favorim oldu :) Güle güle giyin. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem uygun hemde kaliteli teşekkür ederim😊

      Sil
  13. Çantaya bayıldım canım ❤️ güzel günlerde giy

    YanıtlaSil
  14. güle güle kullanın hepsini, çantaya bayıldım gerçekten tam benlikmiş <3

    YanıtlaSil
  15. güle güle kullan :) benimde ihtiyacım var şu ara alışverişe payetli olana bayıldım :)

    http://umudunyolcusu.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  16. iyi günlerde kullan :) Bende kadife sweet ı addax ta dün gördüm ama denememıstım :) şimdi görünce alayım dedım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ben çok memnunum al canım😊

      Sil
  17. Bende çantayı çok sevdim güle güle kullan hepsini 💕

    YanıtlaSil
  18. Ay o payetli sweatshirt çok kalp ben!!!! Ya zaten aklımda bir kazak vardı, ben gidip ikisini de alıvereyim bari :)))) güle güle giy hepsini!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Al başak ablacım al çok güzellerrr 💜 Teşekkür ederim😊

      Sil
  19. Kadife sweatshirte bayıldım :) Güle güle kullan hepsini.

    YanıtlaSil
  20. güle güle kullanın özellikle çantaya bayıldım

    YanıtlaSil
  21. bu addax a bayılıyorum hem uygun fiyatlı hemde birsürü seçenek ve kaliteli ürün var:) benim olduğum şehirde yok ama gördüğüm zaman hemen giriyorum mağazasına :) güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim bende çok seviyorum 😊 Buralardada mağazası yok internet sitesinden alıyorum bende😊

      Sil
  22. Buyuk markalara hak ettiklerinden fazlasini vermis birisi olqrqk alternatif ve uygun markalara yonelmek gerek artik oneri icin teaekkurler kasif okuruz.net ailesi basarilar diler

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli :)
Lütfen yorumlarda link bırakmayınız.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...