1 Temmuz 2016 Cuma

Maybellıne Color sensational-Darıng Ruby

Herkese Merhaba

En son ki yazımda watsonsdan küçük bir alışveriş yaptığımı söylemiştim.Bu günde o alışverişte çok merak ederek aldığım Maybellıne Color sensational rujlardan 970 Darıng Ruby isimli rujundan bahsedeceğim.Bu rujun mat olan serisi,ben daha önce gene bu seriden ama ıslak bitişli olanından kullanmıştım hatta merve boluğur rengiydi.O da çok güzel bir renkti çok severek kullanıyorum,ama bu ruj mat olduğu için bende mat rujları daha çok sevdiğim için indirimdeykende hemen denemek istedim.


Rujun rengi çok güzel bir kremit kırmızı gibi tam kırmızı değil çünkü biraz kremitede çalıyor gibi.İnanılmaz kremsi bir ruj sanki lip balm kıvamında o yüzdende sürümü çok kolay oluyor.Kırmızı ruj günlük hayatta çok tercih ettiğim bir renk değil ne kadar koyu renkleri sevsemde gece makyajlarına daha çok yakıştırıyorum günlükte biraz abartı kaçabiliyor.


Kokusu harika ben kokulu rujları çok severim helede böyle güzel kokuyorsa,kremsi dedim ama ıslak değil mat hem kremsi hem mat ruj biraz zor bulması ama maybellıne yapmış :) Sürümü kolay olduğu için bazen kaleme ihtiyaç duymuyorum ama çok zorlanırsam kırmızı bir kalemle dudağımı çerçeveleyip sürüyorum.Çıkartırkende makyaj temizleme sütüyle gayet rahat bir şekilde çıkarta biliyorum.Aynı zamanda kalıcılığı rujun kendisi kadar iyi değil ne yazık ki bişiler yenip içildiğinde çıkabiliyor ama tazeleyebilirsiniz gün içerisinde.Ambalajı benim çok hoşuma gitti kapağı mat ellediğinizde anlıyabiliyorsunuz,kapağı açıncada gümüş parlak bir renk çıkıyor karşınıza bence çok güzel gözüküyor :)


İndirimden 12.90 tl'ye aldım severek kullanıyorum başka renkleride mevcut tabi ama ben koyu renk hastası olduğum için elim gene buna gitti :) umarım faydalı bir yazı olmuştur bir sonraki yazıda görüşmek üzere.

Hoşçakalın :)

8 yorum:

  1. rengi çok güzelmiş, bu serinin yapılarını seviyorum iki rujum var, severek kullanıyorum. siz de mutlulukla kullanın =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapıları mat rujlara göre gerçekten güzel çok teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Güle güle kullan pigmenti iyi gibi duruyor , gün içinde yenilenirse sorun yok gibi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen tazelenirse sıkıntı yok tesekkur ederim 😊

      Sil
  3. Renk süpermiş güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  4. Uyguna almışsın canım güle güle kullan:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli :)
Lütfen yorumlarda link bırakmayınız.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...