31 Temmuz 2016 Pazar

Garnıer Makyaj Temizleme Sütü Ve Rahatlatıcı Tonik

Herkese Merhaba

Bu gün makyaj temizleme rutinimin olmazsa olmazları olan Garnıer Makyaj Temizleme Sütü ve Garnıer Rahatlatıcı Tonikten bahsedeceğim.Bu iki üründe kuru ve hassas ciltler için.Bir yıldan fazladır kullanıyorum bu iki ürünüde.Lafı çok uzatmadan hemen başlamak istiyorum.

İlk olarak Makyaj Temizleme Sütünden bahsedeyim; İlk önce bu üründe ilgimi çeken süt kelimesi geçmesi olmuştu temizleme sütlerinin içerikleri daha temiz diye düşünüyordum.Aynı zamanda bu ürün paraben içermiyor.Hafif bir kokusu var ama beni hiç rahatsız etmedi.Suya dayanıklı makyajı bile iyi çıkarabildiği yazıyor yüz ve göz için.Bunlar genel bilgiydi gelelim benim düşüncelerime.Ben bu ürünü inanılmaz seviyorum kesinlikle cildimi kurutmuyor yada cildimde kızarıklık sivilce gibi kötü bir yan etki hiç yapmadı.Makyajımı çok güzel çıkartıyor ben ilk başta daha öncede yazısını yazdığım bir jelle makyajımı ilk adım olarak bir akıtıyorum onunda yazısını buradan okuyabilirsiniz.

Garnıer Makyaj Temizleme Sütü
Akıttıktan sonra içim iyice rahat etsin diye bu ürün yardımıyla cildimi güzelce bir siliyorum ama sadece ten makyajı yapıp göz makyajı yapmadıysam jel yerine bu ürünü sadece kullana biliyorum.O zamanda çok güzel bir sonuç veriyor göz makyajında bu ürünü çok fazla tercih etmiyorum göz için ayrı bir ürünüm var bazen bitmiş ve alamamış olabiliyorum yada elimde bu varken onu sürmeye üşenebiliyorum o gibi durumlarda bu ürünle siliyorum suya dayanıklı maskaralarda çok başarılı değil bence ama suya dayanıklı değilse oldukça iyi ben benim gibi cilde sahip herkese öneriyorum çok daha iyisini bir senedir kesinlikle bulamadım ben garnıerin bu ürününe hastayım.Watsons gratis gibi bir çok yerde garnıer var bildiğiniz gibi  indirimden 15.90 tl gibi bir fiyata alıyorum oldukcada uygun uzun bir sürede gidiyor.Kıvamı ise görseldede görebilirsiniz katı değil kesinlikle ama çok akışkan bir sıvıda değil orta karar diyebiliriz.Rengide pembemsi hafifden.


Gelelim ikinci ürünüme buda Rahatlatıcı Tonik ; Bu üründe paraben içermiyor koku olarak aynılar ama az öncede dediğim gibi beni kesinlikle rahatsız etmedi.Toniklerin genel olarak çok büyük işlevleri olduklarını düşünmüyorum ama makyajımı çıkarttıktan sonra cildime bu ürünü sürünce çok güzel bir serinlik veriyor ve cildimi iyice arınmış gözenekleriminde açılmış olduğunu hissediyorum.Aynı şekilde bu üründede sivilce,kızarıklık gibi kötü bir problem yaşamadım.Çok severek kullanıyorum kolay kolay bitmiyor her makyajımı temizledikten sonra mutlaka cildimi tonikliyorum.Verdiği o his benim hoşuma gidiyor,cildimi kurutmadı yumuşaklık veren kiraz ve arındırıcı moringa özleri varmış içerisinde kokusuda onlardan geliyor sanırım.Aynı özler makyaj temizleme sütündede var.Benim makyaj temizlemede severek kullandığım iki ürün bunlar bu ürünüde watsons gratisden bulabilirsiniz 15.90 tl gibi bir fiyata alıyorum bu ürünüde.

Garnıer Rahatlatıcı Tonik
Benim ürünler hakkındaki düşüncelerim bunlardı umarım sizlerede faydalı olmuştur.Bir sonraki yazıda görüşmek üzere.

Hoşçakalın :)

22 yorum:

  1. Garnier'in makyaj çıkarıcıları benim cildimi kızarttı hem de hassas ciltler için olmasına rağmen :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa gercekten mi benim cildim en kucuk şeye bile kizarir ama bu urunlerde hic oyle bir sey olmadi :/

      Sil
    2. aynen başta iyi geliyor, bir süre sonra kızarıklığa yol açtı bende de :/

      Sil
    3. 1 yildan fazladir kullaniyorum cokta memnunum ama cilt herkesin degisiyor demekki uzuldum sizin adiniza :/

      Sil
  2. Temizleme sütünü ben de kullanıyorum, makyaj temizlemek için tek başına yeterli değil ama cilt temizliği için bence güzel... Toniğini hiç denemedim. :) Mutlulukla kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ilk basta jelle akitinca guzel oluyor tek basinada yeterli geliyor bana ağır bir ten makyaji yapmadigim icin hatta sadece allık kullaniyorum diyebiliriz tesekkur ederim 😊

      Sil
  3. Paylaşım için teşekkürler tatlım ^^

    Ben şuanda Nivea kullanıyorum ama yazın çok dikkatimi çekti.. Belki bittikten sonra özellikle makyaj temizleme sütünü deneyebilirim.

    Bu arada kokusundan emin olamadım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben tesekkur ederim canim benim 😊 kokusu oyle yogun degil yada ilac gibi kotude degil hos bir kokusu var ben sevdim tabi nasil kokulari seversin bilmiyorum ama bir bakarsin almadan begenmezsen kokusunu almazsin canim 😘

      Sil
  4. Çok bilgilendirici bir yazı olmuş emeğine sağlık :*

    YanıtlaSil
  5. Garnieri genelde seviyorum daha önce hiç temizleme sütü kullanmadım, yazı için teşekkürler Kübracım <3

    YanıtlaSil
  6. Maalesef temizleme sütlerini yağlı cildime kullanamıyorum daha da yağlandırıyor gibime geliyor :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben kuru bir cilde sahip oldugum icin sıkintı yasamiyorum 😊

      Sil
  7. Merhaba, bende uzun bir süredir kullanıyorum Garnier'ın makyaj temizleme sütünü. Hatta alırken bir kaç tane alıp stok yapıyorum. Bizim gibi memnun olanlar çok sayıda :) bende de hiç kızarıklık yapmadı aksine cildimi daha da güzelleştirdiğini düşünüyorum.
    Bende bloğuma beklerim :) Sevgiler ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba kesinlikle öyle çok severek kullanıyorum sizinde seviyor olmanıza sevindim :) blogunuzu takipteyim :)

      Sil
  8. Temzileme sütleri benim aşkım oldu yani o derece :D Yves rocher ürününü kullanıyorum bende o da çok güzel çok emnunum hatta yazsıını yazmıştım :)

    YanıtlaSil
  9. temizleme sütünü bende merak ettim, teşekkürler yazınız için.
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben tesekkur ederim yorumunuz icin sevgiler 😊

      Sil
  10. garnier markasının sadece makyaj temizleme suyunu kullanıyorum diğerleri cildimi mahvetti

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gercektenmi :/ cok uzuldum valla ben bir problem yasamadim cok sukur benimde cildim oldukca hassas

      Sil

Yorumlarınız benim için çok değerli :)
Lütfen yorumlarda link bırakmayınız.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...