22 Temmuz 2016 Cuma

Dıadermıne-Yüz Yıkama Jeli

Herkese Merhaba


Bu gün neredeyse geçtiğimiz kışdan beri bayılarak kullandığım bir yüz jelinden bahsetmek istiyorum.Dıadermıne Yüksek Performanslı Yüz Temizleme jeli.Konuya giriş yapmadan önce daha önceleride ben gene aynı markanın başka cilt ürünlerini kullanmıştım ve ne yazık ki hiç beğenmemiştim,onunda yazısını buradan okuyabilirsiniz.Ben bu yüz yıkama jeline bayılıyorum aldığım günden beri çok severek kullanıyorum.Kuru ve hassas ciltler için onuda belirteyim.Yağsız bir ürün ilk ilgimi çeken o olmuştu aslında genelde jellerin içerisinde makyajı daha rahat ve güzel arındırmak için yağda bulunuyor ama bunda yok.


Ambalajı görseldede gördüğünüz gibi pompalı içerisi gözüken türden,kullanımıda oldukça kolay oluyor bir pompa tüm cildime yetiyor.
Ben cilt makyajı olsun göz makyajı olsun yada suya dayanaklı-dayanıksız hiç fark etmez her türlü makyajı,ilk olarak bu ürünle güzelce bir akıtıyorum.Daha sonra ilave ürünler kullanıyorum tabi ki ama gerçekten özellikle cilt makyajını çok güzel akıtıyor göz makyajınıda öyle ama göz makyajından sonra gene benim içim rahat etmediğinden dolayı çift bazlı bir temizleyiciyle üzerinden geçiyorum.Ürün yüz ve göz için zaten.Köpüren bir ürün değil ilk başta köpüren bir temizleme jeli diye düşünmüştüm.Tazeler,yatıştırır ve yumuşatır diyor gerçektende öyle oluyor cildi pürüzsüzmüş gibi yapıyor verdiği yumuşaklıktan dolayı sanırsam.Yağsız olduğu için vıcır vıcır bir şey değil,ne çok katı nede çok sıvı.Bir pompa kadar alıyorum ve tüm yüzümü ellerim yardımı ile ovuşturuyorum daha sonrada su ile duruluyorum.Kullanımıda oldukça kolay verdiği etki olsun temizlik başarısı olsun bir harika ne kadar çok kullandığımı görüyorsunuz zaten bittikçe alıcağım bir temizleme jeli oldu.Benim cildim oldukça hassas defalarca bahsettim sanırım ama bu üründe herhangi kötü bir yan etkiyle karşılaşmadım.Dermatolojik olarak test edilmiş bir ürün.Ben çok başarılı buldum cildimlede uyum sağladı,watsons,gratis,rossman hatta marketlerde bile bulabilirsiniz.Yanlış hatırlamıyorsam 15.90 tl gibi bir fiyata almıştım.Umarım yazım faydalı olmuştur bir sonraki yazıda görüşmek üzere.

Hoşçakalın :)

25 yorum:

  1. Ben bu markanın bir diğer yıkama jelini kullanmıştım o da gayet güzeldi, beğenmiştim. Güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  2. Kubosum ben bunu begenemedim ya :( neyse sen sevmissin mutlulukla kullan tatlııımmmm :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bayila bayila kullaniyorum valla 😊sevdigim tek jel oldu hayatim uzuldum begenmemene 🙁

      Sil
  3. Ben bu markanın hiç kullanmadım yüz yıkama jelini merak ettim, bakıcam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben cok memnun kaldim umarim sizde kalirsiniz 😊

      Sil
  4. bende bir ara bunun mavi renkte olanını kullanmıştım memnundum ama sonra başka markaları denerken bunu unuttum tabi. Güzel yazı olmuş. Üründe ilgimi çekti. Böyle övdüğünze göre gerçekten güzel olmalı. teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben tesekkur ederim gercekten begenmesem ve severek kullanmasam asla övmezdim 😊

      Sil
  5. Ben markayı genel olarak sevıyorum bunada bakarım teşekkürler Kübra'cım ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben tesekur ederim tatlım guzel yorumun icin 😘

      Sil
  6. Denemek için sabırsızlanıyorum, bu güzel yazı için teşekkürler çok faydalı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben tesekkur ederim faydalı olduysa ne mutlu bana 😊

      Sil
  7. Benim alıp almamak konusunda çok tereddütte kaldığım bir ürün olmuştu. Elimdeki temizleyiciler bitince deneyeyim. Çok teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben çok memnunum umarim kullaninca sizde memnun kalirsiniz ben tesekkur ederim 😊

      Sil
  8. Ben de bu markanın başka ürünlerini kullanmıştım ve ne yazık ki, nemlendiricisi hariç hiçbirini beğenmemiştim. Lakin not düşmemde fayda var, ürünler aslında gayet güzel, sorun yalnızca benim cildime uygun gelmemiş olması.. Çok şans vermiştim ama sürekli sivilce yaptığı için atmak zorunda kaldım.. Bu ürünü de ilk çıktığında görmüştüm ama markaya olan ümitsizliğimden dolayı cesaret edemedim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizdede sivilce yapmis diger urunleri bendede ayni sekilde sivilce yapti maalesef :/ ama bu urun cok garip bir sekilde hic birsey yapmadi bende tereddut ederek almistim ama sasirtici bir sekilde iyi cikti 😊

      Sil
  9. gratiste görüp hep almaktan vazgeçmiştim, artık bi bakayım 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben çok memnun kaldım umarim sizde kalirsiniz 😊

      Sil
  10. İlgimi çeken bir ürün oldu fırsatını bulunca almaya çalışacağım :)

    YanıtlaSil
  11. Denemek için not aldım.Teşekkürler .:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli :)
Lütfen yorumlarda link bırakmayınız.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...