6 Temmuz 2016 Çarşamba

Flormar DD Fondöten

Herkese Merhaba


Öncelikle tüm takipçilerimin okurlarımın bayramını kutluyorum,sevdiklerinizle ailenizle sağlıklı,huzurlu,mutlu nice bayramlar dilerim :) Bayram gezmeleride bitince hemen bir yazı yetiştireyim dedim.Bu yazımdan önceki yazımda bahsettiğim flormar allığı alırken aldığım fondötenden bahsedeceğim.Aslında fondötenden ziyade bu bir DD krem gibi birşey DD fondöten diye geçiyor ama yapısından dolayı hiç fondöten gibi değil.Bendekinin rengi 03 Soft Beıge


 Ambalajından hiç bahsetmeden olmaz tabi.Açtığınızda karşınıza bir sünger gibi aplikatör ve ayna çıkıyor.Aplikatörü kaldırıncada bir kaç delik görüyorsunuz,deliklerin alt kısmında düğme gibi birşey var ona bastıkca ürün çıkıyor içerisinden,alıp uyguluyorsunuz basmadıkca çıkmıyor.Yani miktarını siz ayarlıyorsunuz buda güzel bir özellik bence çantanıza attığınızda açılıcak bir ürün değil ben ambalajını çok sevdim.



Cilt ürünleri kullanmadığımı bir çok yazımda belirtmiştim,ama tekrar söyleyeyim yaz kış hiç farketmez ten ürünü kullanmıyorum yani bb yada fondöten kullanmıyorum allık ara sıra kullansamda :) Zaten bir tane BB kremim var birtanede fondötenim var o fondötenide blogumu ilk açtığım dönemde almıştım belki özel günlerde kullanırım diye düşünürek.Özel zamanlarda kullanıyorum sadece.Neyse konumuza geri döneyim,ben bu ürünü çok sevdim kesinlikle bir fondöten gibi değil renkli nemlendirici gibi.Cildi ağırlaştırmıyor yokmuş gibi hissediyorsunuz içerisindeki aplikatörle uyguluyorum ben sanki cildime bir nemlendirici krem sürmüşüm gibi bir etki veriyor.Çok kolay dağılıyor dağıtmada zorluk çekmiyorsunuz.


Testerını denediğimde elime bu nasıl bir fondöten hiç yok gibi diyerek çok şaşırmıştım.Bana böyle ürünler lazım zaten.Helede bu sıcak yaz aylarında cildinizi ağırlaştırmıycak ama nemlendirip birazcıkta cilt tonunuzu eşitliycek bir ürün istiyorsanız kesinlikle bakabilirsiniz.Sürdüğümde direk cildimle bütünleşti fondötenli görünüm kesinlikle olmadı,içerisinde SPF 25 var buda güzel bir altarnatif bence.Yazın cildimiz güneşten leke olabiliyor onun için spf içeren ürünler kullanmakta fayda var.DD kremin kokusu var ama benim hoşuma giden bir koku oldu kokulu ürünler ne kadar güzel olsada bazen sevmeyenlerde olabiliyor tabi ki.Ama ben sevdim yoğun bir koku değil.Gün içerisinde cildimde var mı yok mu farketmiyorum ama cildimi gerçekten daha sağlıklı gösteriyor.

Işıktan dolayı çok ıslak bitişli gibi çıkmış ama okadar ıslak değil.
Benim gibi ten ürünlerini sevmiyorsanız yada yazın daha hafif ürünler kullanmaktan hoşlanıyorsanız bayılacağınızı düşünüyorum.Bence yağlı ciltliler pek sevmez çünkü kuru ciltlilere daha uygun içerisinde nemlendirme özelliği var cildi gün boyu nemlendirmeyi vaad ediyor.O sebeple kuru ciltli olarak çok sevdim,cildimi hiç kurutmadı.İndirimden 29.90 tl'ye aldım asıl fiyatıda 39.90 tl.BB,CC kremden sonra DD çıkmış bakalım başka neler çıkıcak :) gerçi bu ürün uzun süredir varmış flormarda ben geç kaldım keşfetmekte,sizler kullandınız mı? Bir sonraki yazıda görüşmek üzere.


Hoşçakalın :)

12 yorum:

  1. İlk kez duydum, şaşırdım desem yalan olur çünkü ZZ ye kadar yolu var kesin bunun :)) Kozmetikseverleri cezbetmekten başka bir şey olduğunu düşünmüyorum ben, bilmiyorum belki pazarlamayla fazla ilgili olduğumdam olabilir. Yine de şans verilebilir, teşekkürler yazı için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bencede katılıyorum size cezbetmeyi başara biliyorlar ne yazık ki ben tesekkur ederim yorumunuz icin 😊

      Sil
  2. DD krem ben de duymadım daha önce :) BB kullanıyorum anca :) İyi bayramlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende ilk kez duydum tesekkurler sizede iyi bayramlar 😊

      Sil
  3. Daha neler çıkıcak acaba tam almıcam diyorum yepyeni şeyler çıkıyor dayanamıyorum bunun sınırı yok sanırım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef yok çok guzel kandırıyorlar bizleri meraktan aliyoruz 😊

      Sil
  4. Ben daha BB ve CC farkını anlayamamışken DD krem :) Kozmetik sektörü dipsiz kuyu :)

    Sevgiler
    www.safagindunyasi.com

    YanıtlaSil
  5. Bunu Flormarda görmüştüm süngerini beğenmediğim için almamıştım. Ama kutusu çok hoş ve kullanışlı görünüyor :) Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  6. Kullaniyorum. Renk esitledi nemlendirdi. Hafif bir kapatilicigi var ve inanilmaz guzel porselen gibi temiz canli gosteriyor ve bi okadar dogal. Kullandikca kendinizi iyi hissedeceksiniz. Dogal guzellerden olacaksiniz. Kimse birsey surdugunuzu anlamayacak ve makyajsiz guzel olarak konusalacaksiniz. Flormarin en guzel urunu bence

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bende begendim hafif ama guzel bir urun tam yazlik hatta cok fazla ten urunu sevmeyenler icin ideal bir urun ☺

      Sil

Yorumlarınız benim için çok değerli :)
Lütfen yorumlarda link bırakmayınız.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...