14 Temmuz 2016 Perşembe

H&M Velvet Lıp Cream-Likit Mat Ruj

Herkese Merhaba

Bu gün sizlere bir kaç gün önce H&M kozmetikten aldığım likit mat bir rujdan bahsedeceğim.H&M kozmetiği sevdiğimi sanırım hepiniz biliyorsunuz,gidince mutlaka bakıyorum e bakınca almadan olurmu hiç :) Likit mat rujları olduğunu bilmiyordum.İndirim kısmı vardı hemen oraya doğru yöneldim ve bu rujları gördüm.Sağolsun bizim insanlarımız herşeyi hor kullandığı için bütün paketler neredeyse açılmıştı,açılmamış paket bulmakta oldukça zorlansamda kırmızı aşığı olarak hemen kaptım birtane kapalı paket.


 Serinin adı Velvet Lıp Cream rujun ismi ise Le Beau Monde.Çok güzel bir mor renk vardı en kısa zamanda hemen onada bakacağım.Gelelim ürünümüze aynı bir lıpgloss ambalajına sahip kapak kısmı siyah gerisi şeffaf içerisi gözüken türden görseldede görebilirsiniz.Aplikatörüde her lipglossda olan aplikatör yumuşak bir başlık.Genel olarak mat rujlar dudağı kurutur hatta o yüzden çok fazla tercih etmeyiz etsek bile iyisini ararız.


Bu üründe dudakları kurutuyor ne yazik ki yani altını bir lip balmla mutlaka nemlendirip o şekilde uygulamanız gerekiyor.Direk uygularsanız biraz kurutma söz konusu oluyor.Çizgilere dolma çok yapmadı ama dudak çizgileriniz varsa biraz belli ediyor.Kalıcılığı ise birşey yemezseniz 2-3 saat kadar sizi rahat idare eder.Çok çok harika bir mat ruj değil ama kötüde değil zaten fiyatını görünce hemen aldım bende 10 tl'ye düşmüş fiyatına göre iyi,asıl fiyatı 24.99 tl.


Renk olarak çok güzel bir kırmızı canlı soluk değil.Turuncumsu bir kırmızı içersinde turunculuk var çok olmasada.Sürünce anında kurumuyor ilk sürdüğünüzde ıslak gibi 1 dakkika içerisinde kurumuş oluyor.Ben koyu renk hastası olduğum için çok beğendim dediğim gibi kötü değil ama çok başarılı bir likit mat rujda değil.Ben başka renklerinede bakmak istiyorum bir şans verilebilir.Bir sonraki yazıda görüşmek üzere.

Hoşçakalın :)

18 yorum:

  1. Renk gerçekten çok hoşmuş, mutlulukla kullanın :)

    YanıtlaSil
  2. Rengini bende cok begendim fiyatıda gayet uygun indirimsiz alınmaz ama Golden rose alırım daha iyi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen indirimde olmasaydı bende almazdım :) Ama indirimde yakalayınca denemeden edemedim :)

      Sil
  3. Aman tanrııımmm rengine Ba Yıl Dım ^^ :* Çok güzel güzel musmutlu günlerde kullan adaşım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haha bende bayıldım 😊 çok tesekkur ederimm adaşım 😀

      Sil
  4. Merhaba blogunuzu yeni keşfettim ve artık takipteyim :)
    Bana da uğrarsanız çok sevinirim...

    YanıtlaSil
  5. renk çok tatlıymış indirimde denk gelince kapmak lazım :)

    YanıtlaSil
  6. Mat ruj takıntım var ve rujlarla ilgili tanıtım ve yazılar görünce de tutamıyorum kendimi. Yazınız güzle olmuş ellerinize sağlık. Kuruması kötü olmuş ama yine de indirimden yararlanmak isterim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim indirimdeyken denemeyi hakediyor 😊

      Sil
  7. ovvv renk müthiş cesaretli değilim bu rengi sürmek için ben ya :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 😁 gunduzleri degil ama ozel bi aksamda surulebilir koyu renkler cesaret istiyor ama bende koyu renk hastasiyim 😊

      Sil
  8. Bu fiyata böyle pigmentli bir ürün, açıkçası hayran kaldımmmm.. Yaşadığım şehirde (KARABÜK) H&M olmadığı için temin edemeyeceğim ama İstanbul ziyaretimde mutlaka bakacağım. Güle güle kullan tatlım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa orada olmamasina uzuldum yolunuz dustugunde buradan bakarsiniz cok tesekkur ederim canim 😊

      Sil
  9. Hem renkleri güzel hem fiyatı çok uygun.Ben de kullanıyorum.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli :)
Lütfen yorumlarda link bırakmayınız.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...