23 Temmuz 2016 Cumartesi

Genel Favoriler

Herkese Merhaba

Uzun zamandır aylık favori yazısı yazsam mı diye düşünüyordum fakat aylık favoriler yazısı için her ay düzenli bir şekilde değişik ürünler deniyor olmak lazım.Bende sık sık ürün değiştiren yada sıklıkla ürün deneyen biri olmadığım için bir ürünü beğenince bıkana kadar ya da daha iyisini  bulana kadar kullanmaya devam ediyorum :) O yüzden bende dedim ki genel bir favoriler yazısı yazıyım dedim son bir kaç aydır severek kullandığım hatta bir kaç senedir kullandığım ürünlerde var içerisinde onları yazıyım dedim zaten göreceğiniz ürünlerin hemen hemen hepsinin blogumda detaylı yazıları mevcut link bırakıcım oradan detaylı okumak isterseniz okuyabilirsiniz bu yazımda da uzun uzun bahsetmiycem o sebeple.Kozmetik favorilerime hadi başlayalım.


1.İlk olarak bir göz altı kapatıcısından bahsetmek istiyorum geçen yaz almıştım bu ürünü neredeyse 1 sene olmuş bile ne çabuk geçiyor zaman.Loreal True Match Concealer.Bilmeyeniniz yoktur diye tahmin ediyorum ben çok severek kullanıyorum yaz kış değişmeyen favorim oldu detaylı yazısı için Tık Tık.Bendekinin rengi 04
Beıge.                                                                                                     
2.Tabikide benim senelerdir değişmeyen tek favorim sanırım Maybellıne The One by One Volum Express maskarası.Bundan daha iyisini sanırım bulamadım evet güzel rimeller kullandım ama bu üründen vazgeçemiyorum bu ürünün üstüne bir ürünle karşılaşmadım desem yeridir bir rimel hastası olarak ben çok seviyorum detaylı yazı için Tık Tık.


3.Bu yeni keşfettiğim ama bayıldığım hiç bişi sürmesem bile bunu sürer olduğum bir ürün oldu.Flormar Flash serisi allık rengi 02 Peach Blossom.Aldığımdan beri elimden gerçekten düşüremedim yazın harika duruyor ama kışada çok yakışacak bence detaylı yazı için Tık Tık.


4.Ve tabi ki göz altı kapatıcısı sürünce onu sabitlemeden olurmu hiç ? olmaz :) o yüzden en sevdiğim pudram son bir kaç aydır Flormar Loose Powder oldu rengi ise Silver Sand.Stay matte'ye bayılırdım ama bu ondan çok çok daha iyi stay matte artık kullanmıyorum diyebilirim detaylı yazısı için Tık Tık.


5.Bu ürünüde alalı çok olmadı ama benim favorim olmayı başardı :) Golden Rose Hıghlıghter Stıck bendekinin rengi 01 Brıght Gold.Sizi disko topuna çevirmiyor ama çok tatlı bir aydınlık ve ıslak görünüm veriyor ben çok sevdim hafif uyguluyorum ve inanılmaz güzel duruyor detaylı yazısı için


Benim favorilerim bunlardı yani bir kaç ay ve bir kaç senelik favori bunlar tabi ki kozmetikte olan favorilerim.Aşırı makyaj yapmadığım için ürünlerde minimal tabi.Rimel,göz altı kapatıcısı,sabitlemek için pudra,allık ve aydınlatıcı oldu.Gerçekten beşinide çok severek kullanıyorum sizlerinde içlerinde kullandıklarınız varmı ? Umarım faydalı olmuştur ve keyifle okumuşsunuzdur bir sonraki yazıda görüşmek üzere.

Hoşçakalın :)

14 yorum:

  1. Loreal true matchı bende severek kullandım. Golden rose aydınlatıcıyıda not aldım teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. Maskara benim de favorim ya, tek tek ayırması harika!

    YanıtlaSil
  3. Şu kapatıcıyı bi türlü deneyemedim yahu :( PAylaışımın için teşekkürler tatlım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En kısa zamanda dene hemen ben tesekkur ederim canım benimm 😊

      Sil
  4. Loreal true match kapatıcı benim de favorilerimden :) Yalnız 4 numara size koyu gelmiyor mu? Bendeki rengi 2 numara :)
    Merak ettiğim ürünler Flormar toz pudra ve Golden Rose aydınlatıcı :) Umarım gördüğüm yerde deneme şansı bulurum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır hic gelmiyor hatta bronz olunca kullanamiyorum bile beyaz kalıyor açık bir renk 😊insallah en kısa zamanda denersin ☺

      Sil
  5. Flormar'ın allıklarını bende çok seviyorum hem uygun oluyorlar hem de fiyatına göre oldukça iyi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle oyle ozellikle bu seriye bayildim 😊

      Sil
  6. Hepsi çok güzel, özellikle Golden Rose aydınlatıcı favori ürünlerimden :))

    YanıtlaSil
  7. Golden Rose Hıghlıghter merak ettiklerimdendi bakayım bende :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli :)
Lütfen yorumlarda link bırakmayınız.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...