31 Ağustos 2016 Çarşamba

Çantamda Ne Var ? Mim


Herkese Merhaba

Sevgili Çağla beni bir  çantamda ne var mim'e etiketlemiş kendisine teşekkür ederim ve hemen çantama ve içerisini geçelim :)

Çantamı bir kaç hafta önce stradıvarıusdan almıştım yanılmıyorsam 80 tl idi.Son bir senedir sırt çantalarına kafayı takmış durumdayım inanılmaz seviyorum sürekli sırt çantası alıyorum olduçada rahat oluyor.


Ön gözümde olmazsa olmaz ıslak ve kuru mendil var okul kartım birde akbilim var :) ulaşması kolay olsun diye ön kısımda tutuyorum.


İçerisinde ilk elime gelen cüzdanım oldu kartlarım,paralarım,ehliyetim vs. herşey içerisinde :) Cüzdanımıda stradıvarıusdan 46 tl gibi bir fiyata almıştım olduça büyük ve kullanışlı.


Diğeri ise makyaj çantam makyaj çantamı madame cocodan almıştım 9.90 tl idi.


İçerisinde çok bir şey yok gün içerisinde parfümümü tazelemek istersem diye küçük boy guccının bir parfümü var,göz altı kapatıcım var,rimelim var,dudak nemlenricisi vede yüz için kremim var.Cildim çok kuru olduğu için ihtiyaç duyabiliyorum özelliklede kışın.


Bir başka çanta ise H&M den aldığım makyaj çantası bu çantayı neden kullanıyorsun derseniz çantamın içerisinde anahtarımı kullaklığımı bulmakta çok zorlanıyorum.Hepsi toplu bir yerde olduğunda ulaşması daha kolay oluyor.O yüzden böyle bir çanta içinde tutuyorum.


İçinde kulaklığım,anahtarım,site giriş kartım,power bankım var :)


Ve olmazsa olmazlardan çantamda küçük boy deodorant bulunduruyorum tabi ki evden çıkmadan mutlaka sıkıyorum ama olsun çok terlediğim için ne olur ne olmaz çantamda bulunduruyorum.Her bayan bulundurmalı bence,Turuncu olan ise watsonsdan aldığım sprey yüzünüze vücudunuza sıkabiliyorsunuz.

      
Son olarak kutusunun düğmesi kopmuş :D gözlüğüm var gözlerim hem yakın hem uzak bozuk ama dereceleri düşük o yüzden günlük takmıyorum.Bilgisayar başındayken okuldayken ders çalışırken vs takıyorum.Markası Ray-Ban. 


Benim çantamdakiler bunlardı umarım keyifle okumuşsunuzdur.Bende sizlerinkini merak ediyorum ve bir kaç arkadaşımı etiketlemek istiyorum.


Etiketlemediklerim varsa kusura bakmayın ama herkes katılabilir keyifle okuyacağım :) Bir sonraki yazılarda görüşmek üzere.

Hoşçakalın :)

48 yorum:

  1. Keyifli bir yazı olmuş :)) Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  2. Umarim güzel bir isik yakalayip ben de Cagla´nin davetine katilabilirim, ellerine saglik cantana bayildim cok hos güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  3. Hemen hemen hepimizin çantasında olanlar.Benim çantam biraz daha karışık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizde mime katilin sizinde karisik cantanizi gorelim 🙂

      Sil
  4. Bu yazıları çok seviyorum :) Ben de şarj aletimi ve kulaklığımı ayrı çanta içinde taşıyorum ki kolay bulayım. Aslında her şeyimi grup grup çantalarda taşıyorum :D Çantamın içinde çantacıklar var kısacası :))) Sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahaha :D ama en iyisi başka türlü bulunmuyor gerçekten :)

      Sil
  5. En kısa zamanda katılmaya çalışacağım canım benim :) teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  6. Cüzdanına bayıldım :) bi de kedi suratli mini çantana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim bende severek kullaniyorum 😊

      Sil
  7. Ne güzel bir yazı olmuş. Davetin için teşekkürler. En yakın zamanda yanıtlayacağım 💕💕

    YanıtlaSil
  8. Canımm çok teşekkür ederim harika bir yazı olmus cantalarımızın markası aynıymıss :))

    YanıtlaSil
  9. Ben yokum valla alındım :))) Şaka şaka keyifli bir yazı olmuş eline sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzumm valla herkesi etiketleyemedim kusura bakma :( Ama sende yaz zevkle okurum :)

      Sil
  10. Çok teşekkürler davetin için :) Çok da güzelmiş çantan Kübra, kullanışlı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet oldukca kullanışlı çokda rahat severek kullanıyorum senin yazınıda merakla bekliyorum :)

      Sil
  11. Keyifli bir yazı olmuş. :) Ben ise içindekilerden daha çok çantaya bayıldım. Rengi çok hoş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bayılarak aldım çok severek kullaniyorum sizinde begenmenize sevindim 😊

      Sil
  12. Yazına bayıldım, neden hiç bi mim'de ben yokum kii ühühühüh
    Çantana da ayrıca bayıldım, ben de sırt çantalılardanım .)
    Turuncu yüze sıkılan şey de neymiş hmm, süsllü kızın süslü çantası beni şaşırtmadı içinden bolca kozmetik çıkacağını biliyordum hehe ama değişk şeyler varmış.
    Anahtarlığıun da çok sevinmli, genel olarak çantan da senin gibi.
    Bizimlasın :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahah ne tatlı güzel bir yorum valla okurken güldüm 😁 begenmenize sevindim maalesef herkesi etiketleyemedim ama sizde yazin sizinde cantanizi gorelim🤗 o kadar cok kozmetikte yok aslinda makyaj cantalarinda makyaj koleksiyonlariyla gezenler var onlarin yaninda bir ruj bir kapatici hic birsey degil 😂 turuncu seyde yuzu vucuda sıkılıyor guzel bir kokusu var 😊 cok tesekkur ederim şahane yorumunuz icin 💜

      Sil
  13. Yazını çok keyifle okudum canım eline sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim canimm begenmene sevindim 😊

      Sil
  14. Çantadaki ürünlerin hepsi gerekli bence de :) Güzel bir mim olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim 😊 sizde yapin sizin cantanizida gormus oluruz 🤗

      Sil
    2. Ben genelde küçük çanta kullanıyorum o yüzden pek bir şey yok çantamda ama ben de yapabilirim :) Bu arada ben de gözlük kullanıyorum, Ray-Ban'in bu şekilde numaralı gözlük olarak kullanılabildiğini bilmiyordum. Ben de düşünebilirim, kişiye özel mi yaptırdınız acaba? Gözlüğü çok beğendim :)

      Sil
    3. Yaparsaniz keyifle okurum☺ yok ozel yaptirmadim gozlukcude modellere bakiyordum bunu begendim buna uygun yaptilar camlarinida 😊

      Sil
  15. Madame Coco'dan makyaj çantanı çok beğendim, güzel mim olmuş. :)

    YanıtlaSil
  16. bende madam coco makyaj çantasını çok beğendim :) güzel bir mim olmuş :) iadeyi ziyaretegeldim

    YanıtlaSil
  17. Yaaa rezil olucam desene :)) benim çantamda pek bişi yok ama madem mimlendik şu aralar ne halde kullandıysam öyle kısacık bi yazı yazıcam ahahah :)) seninkine bayıldım tatlm okurken çok keyif aldım 👏💚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olsun kuzum yap yinede merakla bekliyorum😄 tesekkur ederimm 💜

      Sil
  18. Yakında benim de yazicam bir mim yazısı inşallah. Keyifli olmuş. İyi akşamlar

    YanıtlaSil
  19. Benim çantamı hiç sormayın.Ben içinde kayboluyorum ;)

    YanıtlaSil
  20. Ben de çantaya bayıldım! :))

    YanıtlaSil
  21. bu mimi ben de yaptım, beklerim. :)

    https://birsimurgunkalemi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  22. Bende cok severek kullaniyorum 😊

    YanıtlaSil
  23. Sırt çantanız ve gözlüğünüz gerçekten çok hoş :) güzel günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim daha guzelleri sizin olsun 😊

      Sil

Yorumlarınız benim için çok değerli :)
Lütfen yorumlarda link bırakmayınız.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...