8 Ağustos 2016 Pazartesi

Minik ÇEKİLİŞ

Herkese Merhabalar

Bu gün blogumda yapıcağım ilk çekilişimden bahsedeceğim çok heyecanlı ve mutluyum :) Ama ilk önce bir kaç şey söylemek istiyorum.Blogum 100 takipçiyi geçti ve bu benim için büyük bir başarı, görüntülenme sayımda oldukça fazla sadece 4 aylık bir blogum ve siz güzel takipçilerimden her yazıma birbirinden güzel yorumlar alıyorum bu beni çok mutlu ediyor.Hepinize çoooooook teşekkür ederim :) Umarım bu 110 takipçi sayım ileride binli sayılara ulaşır ve daha fazla sizler gibi güzel insanlarla tanışmış ve onlara ulaşmış olurum.Bıkmadan,usanmadan ve sıkılmadan yazılarımı okuduğunuz ve güzel yorumlarınızı eksik etmediğiniz için tekrar tekrar teşekkür ederim :)


Gelelim çekilişimize sizden çok bir şey istemiyorum sadece ;Ve  Blogumu GFC'den takip ediyor olmaniz gerekiyor.bu yazımın altına katıldığınıza dair bir yorum bırakmanız yeterli.Tabi G+ ve başka sosyal ağlardan paylaşırsanızda sevinirim ama bu zorunlu değil.Daha çok kişinin görüp katılması ve haberdar olabilmesi için paylaşırsanız mutlu olurum.Çekilişin sonunda üç kazanan olucak.Ürünleri hiç açmadım ilk açan kazanan kişiler olucak sıfır ambalajlı.


1.Kişiye:Maybellıne Maskara The One By One Black
                 Moni Makyaj Çantası Kıss Kırmızı
                 Maybellıne Shıne Gloss Lıp 105 Luminous Latte

2.Kişiye:Garnıer Göz Makyaj Temizleme Çift Bazlı 
                  Maybellıne 02 Far 4'lü Dıamond Glow Coral Drama
                  Note Eye Pencil 01 Black

3.Kişiye:Golden Rose Color Expert Oje 29
                  Kalyon Tırnak Besleyici
                  Golden Rose Velvet Matte Ruj 27 Numara


Kazananla mail yoluyla irtibata geçeceğim.Bitiş Tarihi 16.08.2016 Bitiş Saati: 24.00'a kadar.16 Ağustosu son gün olarak seçtim çünkü benim doğum günüm o gün ve çekilişin son günü olsun istedim :) Çekiliş sonuçunuda 18.08.2016 tarihinde blogumda bir yazı ile açıklayacağım.Açıkladıktan sonra kazananlar ile mailden irtibata geçeceğim bütün masraflar bana ait yani kargo ücreti.Umarım bol katılımlı olur herkese bol şans diliyorum :)


Hoşçakalın :)

65 yorum:

  1. Kuzum bol takipcilerin olsun, ben seni severek takip ediyorum zaten <3 Bende katılmak istiyorum hadi hayırlısıı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim benim cok sagol seninde bol takipcin olsun bende seni cok severek takip ediyorum katilimin icin tesekkur ederim bol sans hayatim 😘

      Sil
  2. Tebbrik ediyorum, 4 ayda büyük başarı gerçekten. Sayfanızda reklam da görüyorum :D Bu kadar kısa sürede adsense onayı alan nadir site olmalı. Daha nice başarılarınıza inşallah.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Takipçin daha da artsın canim 😊 yazılarıni severek takip ediyorum ağustos ayının güzelligine inanirim hayirlisi olsun bakalim 😊😊😊

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel düşünmüşsün canım bende katılıyorum :)

    YanıtlaSil
  5. Tebrik ederim, umarım tüm dileklerine kısa zamanda kavuşursun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim cekilise katiliyormusunuz? 😊

      Sil
    2. Destek olmak için katılıyorum elbette :)

      Sil
    3. Cok tesekkur ediyorum bol sans 😊

      Sil
  6. Okundukça, yorum geldikçe insanın hevesi,istekleri daha çok artıyor. Başarının devamını dilerim :) Çekileşe bende katılayım, hem destek hem şans diyelim. Takipteyim zaten seni. Bende burdaki herkesi bloguma beklerim. Sevgiler :)
    pelorina.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok cok tesekkur ederim katilimin icinde bol sans dilerim 😊

      Sil
  7. Canım daha 100'lerce 1000'lerce takipçin olsun inşallah. Tebrik ederim. Çekilişin de bol katılımlı olsun, ben de desteklemek isterim elbette. Kocaman sevgiler.
    istanbulhanimefendisi34@gmail.com

    YanıtlaSil
  8. Huhuuuuu çekilişlere bayılııırıımmmm :D Kübüşüm inşallah bol sıfırlı takipçilerin olur , blog ödülleri senin olsun , popılır ol :D Adaşım benim sonuna kadar detekliyorum öptüm koccamaaannnn :* arcus19@hotmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha kuboşum 😀cook tesekkur ediyorum hepimizin bol bol takipcisi olsun insallah bol sans canimcimm 😘

      Sil
  9. Çekilişin hayırlı olsun canım nice bol takipçiler dilerim :)
    gfc, g+ : Kozmetik Psikolojisi
    e-mail: kozmetikpsikolojisiblog@gmail.com

    YanıtlaSil
  10. Katıldım ve paylaştım 😄💕💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkurler bol sans 😊💜

      Sil
    2. Ben bir yorum daha yazmıştım yayınlamamışmıyım yoksa Allah Allah! Neyse bir daha yazayım o zaman 😄. Bol katılımlı, bol takipçili olsun inşallah. Ben zaten seni takip ediyorum. Katıldım ve ayrıca da paylaştım 😄 💖💕

      Sil
    3. Yok sadece bu yorumunuz geldi bana yoksa yayinlardim cok cok tesekkur ediyorumm 😘🤗

      Sil
  11. Kolay gelsin.Ne güzel bir düşünce :)

    YanıtlaSil
  12. Cok tesekkur ederim canim benim 😘bol sans sizin gibi seker takipcilerime yenileride eklensin isterim tabi 😊

    YanıtlaSil
  13. Bol katılımlı bir çekiliş olur ben de katılıyorum :)

    YanıtlaSil
  14. Katıldım Saliha aydınlı ismi ile takip ettim gfc,g+
    salihaaydinli@hotmail.com

    YanıtlaSil
  15. Bende katılabilir miyiimmm :)

    YanıtlaSil
  16. Tebrik ediyorum, başarılarınızın devamını diliyorum. Sevgiler... neselisusevim@gmail.com

    YanıtlaSil
  17. Bende çekilişinize katılmak istiyorum, inşallah çok çok takipçiniz olur :))

    YanıtlaSil
  18. Tebrik ederim sizi ☺️ Çekilişinize bende katılıyorum ☺️

    YanıtlaSil
  19. İlk çekiliş hep heyecanlı olur hayırlı olsun :) Bende katıldım ♥
    GFC: Menfi Ebru taş
    mailim: ebrts96@gmail.com

    YanıtlaSil
  20. akipçilerin bol, okunma sayın çok olsun Kübra. Hediyelerini de çok beğendim. Ben de katılıyorum. GFC'den takipteyim ;)

    GFC: guzellik kosem

    mail: guzellik.kosemm@gmail.com

    YanıtlaSil
  21. Her yazdığının ayrı bir keyfi var.. İnşallah çok daha fazla takipçiye sahip olursun bloğun emeklerim doğrultusunda hızla büyümeye devam eder Can'ım benim 🤗
    3 kazanan olması da güzel , çok iyi düşünmüşsün bitanem 💕✨☘ bana amorti bile çıkmaz 🙈 o yüzden çekilişe katılmıyorum Cano, hevesleniyorum sonra hayal kırıklığı oluyor.. Katılan tüm blogger arkadaşlarıma bol şans diliyorum 💕✨☘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim benim cok cok tesekkur ederim yazdiklarin beni cok mutlu etti gercekten 💜 ama oyle deme katil bak uzulurum cidden sansini dene bellimi olur belki cikar benim ilk cekilisim ugurlu gelir belki 🤗😘

      Sil
    2. Senin güzel yüreğin için benim de adımı yaz madem bitanem 🤗 Daha Bi sürü güzel çekilişler yapacağız💕✨

      Sil
    3. Insallah canim benim yazdim bile bol sans kuzum 😘😇🤗

      Sil
  22. bende buradayım soslubadem olarak takipteyim g+ ve gfc den sevgiler...

    YanıtlaSil
  23. Oy oy oy beni hediyelerle karşılarmış Kübra hatun :) Katıldım gitti ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok cok tesekkur ediyorum bol sans canimm 😊😘

      Sil
  24. Hayirli olsun insallah cekilise ben de katiliyorum :)
    1000'li takipcileri de gorursunuz insallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederimmm bol sans😊 insallah canim benim 😄

      Sil
  25. zaten takipteydim umarım kazanırım :)

    YanıtlaSil
  26. bol katılımlı olur inşallah bende katılıyorum :)

    YanıtlaSil
  27. İnşallah blogunla ilgili tüm dilediklerin gerçekleşir :) Bende katıldım
    Gfc: Gözde'nin Blog günlüğü
    gozdeninevinden@gmail.com

    YanıtlaSil
  28. Merhabalar. Çok hoş bir etkinlik olmuş. Başarılarının devamını diliyorum. İlk defa bir çekilişe katılacağım. Destek olmak isterim :) Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba çok tesekkur ediyorum sagolun😊 bol sans dilerim🤗

      Sil
  29. canım çekilişin hayırlı olsun, hem g+ hem gfc den takipteyim, g+ tan da paylaştım umarım bol katılımlı olur =) çok sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim cekilis bitti tarihleri gormedin galiba ama maalesef bitti bir sonrakine insallah 😊

      Sil

Yorumlarınız benim için çok değerli :)
Lütfen yorumlarda link bırakmayınız.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...