17 Ağustos 2016 Çarşamba

ÇEKİLİŞ SONUCU

Herkese Merhabalarr :)

Bu gün çekilişimin sonucunu açıklayacağım aslında 18'inde açıklayacaktım fakat bu gün bir boşluğum oldu ve çok uzatmak istemedim.Biran önce kazanan belirlensin ve hediyelerimi yollıyım istedim.Herhangi bir yanlışlık olmaması içinde Tusunami Çekiliş programını kullandım yani hiç kimseyi ben seçmedim program rast gele program seçti.


Çekilişimi katılan herkese çok teşekkür ederim iyi ki varsınız :) En kısa zamanda bir başka çekiliş daha yapmak istiyorum gelelim kazananımızaaa :D

1. Kişi:KIRMIZI RUJLU BLOG tebrik ederim :)

2.Kişi:GÜLÇİN ÇOLAK tebrik ederim :)

3.Kişi: ZEHRA ERTUĞRU tebrik ederim :)





Kazanan kişiler lütfen benimle mailden irtibata geçebilirmi hemde en kısa zamanda :) Katılan herkese tekrar teşekkür ederim ve kazananlarıda tebrik ediyorum umarım hediyelerini beğenir ve severek kullanırlar :) Birde belirtmek istiyorum çekilişimi 25 kişi katıldı bir iki yorum daha vardı fakat onlar benim blogumu tebrik için yazılan yorumlardı yani çekilişime katılmamışlardı hatta sordum katılıyormusunuz diye yanıt gelmedi o yüzden onları çekilişe dahil edemedim yanlış anlaşılmak istemem o yüzden belirttim bunu :)


Bir sonraki çekilişde görüşmek üzere.
Mail: kubrasegulen.1@gmail.com
Hoşçakalın :)

26 yorum:

  1. Ay ben.. Hiç beklemiyordum şansım yoktur bu konuda. Çok şaşırdım. Hemen geliyorum maile:))

    YanıtlaSil
  2. Çok sevindim❤️❤️ Teşekkür ederim Kübra😍😍 Ya şuan tatildeyim ancak 10 gün sonra döneceğim ama, o zamana haberleşsek olur mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tebrik ederim canim benim 😘 olur tabi ama gelir gelmez mailden ulasirsan cok sevinirim 😊

      Sil
    2. Döner dönmez yazacağım Kübracım, tekrar teşekkür ederim😊😊

      Sil
    3. Canımmm arkadaşım şansın hep bol olsun böyle,cok cok sevindim,kendim kazansam bu kadar sevinirdim anca biliyorsun😊 güzel günlerde kullan dilerim canım benim <3 <3

      Sil
    4. Selam ben de geldim, gec oldu biraz ama olsun 😄😄😄
      Cok sevindim ki Blana!,,, hayırlı olsun 😙😙😙

      Sil
  3. Canimin icii cok tesekkur ederim ya iyiki varsiniz valla 😘💜💜

    YanıtlaSil
  4. Biz de arkadaşlarımızı tebrik ediyoruz o zaman :)

    YanıtlaSil
  5. Hiç beklemiyordum Kübra kazanan arkadaşımızı tebrik edeyim diye girdim. Kendi adımı görünce kocaman birr Aaaa dedim 😄. Şu anda oğlum şaşkın bana bakıyor 😊 Çok teşekkür ederim. Çok mutlu oldum. Diğer arkadaşlarıda tebrik ediyorum. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haha canim benim tekrardan cok tebrik ederim katildigin icinde tesekkur ederim 😊

      Sil
  6. Tebrikleeeeeerrr ^^ Blogger arkadaşlarımı canı gönülden kutluyorum.. Güzel günlerde kullansınlar hediyelerini :* <3

    YanıtlaSil
  7. Kazanan arkadaşları tebrik ediyorum. Hediyelerini güle güle kullansınlar ;)

    YanıtlaSil
  8. Tebrikler kızlar ^^ Güle güle kullanın <3

    YanıtlaSil
  9. kazananları tebrik ederiiiim!!! güle güle kulllanın kızlaar <3

    YanıtlaSil
  10. Doğum günüm demiştin galiba Mutlu yıllar nice nice musmutlu yıllar hayellerinin gerçek olacağı bi yıl olsun öptüm kocamaaannnn ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sagol kuzumm cok tesekkur ederimmm 16siydi dogum gunum 😘💜

      Sil
  11. Hediyeleri kazanan şanslı arkadaşları tebrik ediyorum 😊🙋🏼

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli :)
Lütfen yorumlarda link bırakmayınız.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...