31 Ağustos 2016 Çarşamba

Maybellıne Baby Lıps

Herkese Merhaba

Bu gün blogumun konuğu Maybellıne markasının ülkemize yeni getirdiği Baby Lıps ürününden bahsedeceğim.Bu ürünü hem yanakta hem dudakta kullanabiliyorsunuz.Bendekini rengi 01 Innocent Peach.Üç rengi var zaten ben en çok bu rengini sevdim.Ama pek ambalajdaki rengi vermiyormuş.


Ürünün ambalajı oldukça sevimli çevirerek açıyorsunuz,top gibi yuvarlak bir başlığa sahip.E vitamini içeriyormuş ve 4 saate kadar nemlendirmeyi vaad ediyor.Kokusu çok güzel ben bu tür tatlımsı kokuları çok seviyorum.İçerisinde sim var küçük küçük,pembemsi şeftalimsi bir renk çok tatlı dudağıma sürdüğümde yapış yapış yapmadı güzel bir nem verdi ama neredeyse hiç renk vermedi diyebilirim.Kalıcılığıda bir lip balm kadar yani çok uzun süreli değil tabikide.


Yanak için gelicek olursak hiç beğenmedim çünkü yapış yapış bir his verdi yanağımda dağıtması kolay oldu ama o verdiği yapış yapış hissi sevemedim bir türlü aslında çok güzel bir aydınlık etki verdi,dudağımda olduğu gibi yanağımdada renk vermedi.Dudak için uygun ama bence yanak için uygun değil.Watsonsdan aldım indirimsizdi 21.90 tl'ye aldım bence biraz pahalı ama çok merak ediyordum indirimi bekleyemedim indirimde neredeyse yarı yarıya kadar düşüyor.


Renksiz güzel nem veren bir lip balm isterseniz bakabilirsiniz ama abartı bir şeyi yok :) Umarım yazım faydalı olmuştur bir sonraki yazılarda görüşmek üzere.

Hoşçakalın :)

23 yorum:

  1. kesinlikle yanak ürünü değil ausecim bence dudakta güzel nem veriyor ama öyle renk vermiyor ne yazık ki indirimde uygun oluyor ama indirimsiz alınmaz ben aldım meraktan işte :D Teşekkür ederim kuzum :*

    YanıtlaSil
  2. Ambalajı al beni diyor da o yapışlık hissi varsa demek ki bende kullanamazmışım Kübra. Teşekkürler..

    YanıtlaSil
  3. Canım son yazımda seni mime davet ettim, umarım katılırsın <3

    YanıtlaSil
  4. Yazdığın için çok teşekkürler! Merak ettiğim bir üründü ama hiç benlik değilmiş :) Güle güle kullan, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben teşekkür ederim faydalı olduysa ne mutlu bana :)

      Sil
  5. ambalajı yetiyor alınması için. Al beni diyor uzaktan uzaktannnn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bende ambalaja kandım ama çokta güzel değilmiş :)

      Sil
  6. Çok da gerekli değilmiş gibi geldi :D Tanıtım için teşkür :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen kübracım çokta gerekli değil :) ben teşekkür ederim :*

      Sil
  7. Yapış yapış hissi vermesine takıldım ben de :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dudakta vermiyor ama yanakta yapış yapış oluyor 😑

      Sil
  8. 21.90 mı ben 11 tl gibi aldım normal fiyatı o diye biliyorum sanki :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siz indirimdeyken almışsınız indirimsiz 21.90 maalesef :/

      Sil
  9. Çok tatlı bir ürün tatlım yazı için teşekkürler güle güle kulann :) <3

    YanıtlaSil
  10. Kübracım bu ürünü çok merak ediyordum yazın harika oldu. Ben yanak için hayal etmiştim ama hayallerim suya düştü :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende o hayalle aldim ama verdigi o yapış yapış his suya dusmesine sebep oldu canim 🙁

      Sil
  11. Baby Lips2in yapışkan lipbalmından sonra bu ürünün de kötü çıkması beni şaşırtmadı :) İndirimsiz fiyatı da gayet pahalıymış

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet oldukca pahali😑 aslinda dudakta güzel nem veriyor ama yanakta yapış yapış 😊

      Sil
  12. çok tatlı gerçekten çok da değişik bir şey

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli :)
Lütfen yorumlarda link bırakmayınız.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...