28 Ağustos 2016 Pazar

Garnıer Çift Bazlı Mıcellar Suyu

Herkese Merhaba

Bu gün blogumun konuğu hepinizin bildiği Garnıer Çift Bazlı Mıcellar suyu.Bu ürünün birde pembe olanı vardı ben onunla pek anlaşamamıştım ve hiç sevmemiştim.Çünkü ne zaman pembe temizleme suyunu kullansam cildimde sivilce çıkıyordu ki sivilce problemi yaşayan biri değilim.O yüzde ten ürünlerini çıkarırden değilde dudak ürünlerini çıkartırken ya da yazılarım için elime sürdüğüm ürünleri çıkartmak için kullanıyordum.Pembesini sevmeyince bu yeni çıkardıkları ürünede pek sıcak bakamadım dolayısıyla.Ama yinede denemeden duramadım aldım birtane :D Çift bazlı bir ürün,400 ml oldukça büyük bence.200 kez kullanım vaad ediyor.Üzerindeki yazılara biraz bakalım;


-Suya dayanıklı makyajı çıkartır.
-Makyajı temizler.
-Cildi arındırır.
-Rahatlatır.
-Yüz,göz ve dudaklar için.
-Argan yağı içerir.
-Yağlı bir his bırakmaz.


Peki bu vaadlerden hangilerini yapıyor.Öncelikle o kadar abartılıcak bir ürün olduğunu düşünmüyorum,suya dayanıklı makyajlarda harikalarda yaratmıyor bence.Normal bir makyajı gayet güzel temizliyor evet,öyle bir rahatlık hisside vermiyor,argan yağı var o sebeplede kokusu bir harika gerçekten :) Yağlı bir his bırakmaz diyor ama bırakıyor evet öyle abartı bir yağ hissi değil ama cildinize sonuçta argan yağlı bir cilt temizleme ürünü kullanıyorsunuz adı üstünde yağ :) ne kadar bırakmayabilir ki.O yüzden bırakıyor ve bıraktığı his beni rahatsız etti suratım yağlı yağlı hoş değil.Dudak ürünlerini en kalıcı rujları bile çok güzel çıkartıyor,suya dayanıklı olmayan makyajlarda rimellerde bile iyi ama suya dayanklıda o kadarda iyi değil.Cildimde kızarıklık sivilce yapmadı o konuda sevdim.Kullanırmıyım ? Evet kullanırım ama öyle çokta bayılmadım,daha çok dudak ürünlerinde kullanırım cilt temizliği için başka garnıerin ürününü kullanıyorum hatta yazısını yazmıştım buradan okuyabilirsiniz.Bir daha alırmıyım ? Herhalde almam diye düşünüyorum.

Çalkaladığınızdaki hali.
Ben watsonsdan aldım ama gratis,rossman gibi bir çok kozmetik mağazasında var indirimdeydi aldığımda 15.90 tl gibi bir fiyata aldım.İndirimsiz halini hatırlamıyorum.Dediğim gibi çok abartı harika değil ama kullanılmıycak kadar kötüde değil bir şans verilebilir.Umarım yazım faydalı olmuştur bir sonraki yazılarda görüşmek üzere.

Hoşçakalın :)

33 yorum:

  1. ben pembe kapaklısıyla cok güzel anlaşıyorum kuzum ama bu ürününe hiç bulaşmak istemedim yağ denilince direk sivilce canlanıyor bende :) ellerine sağlık :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sivilce problemim olmadığı için birde merak olunca hemen denedim hayatım :) teşekkür ederim :*

      Sil
  2. Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  3. Ben de pembe kapaklı olan sivilceye yol açmadı. Bunu göz makyajını çıkarmada çok başarılı buldum ama ben de deliler gibi sivilce yapmaya başladı son zamanlarda. İçerisinde parfüm de bulunuyor, kokusu çok güzel dediğin gibi. Dün yanlışlıkla gözüme kaçırdım bayağı yaktı. Ben de bir daha almayı düşünmüyorum. Eline sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pembe kapaklida ne yazik ki oyle bir sorun yasadim bunda yasamadim.Aman dikkat edin bol suyla yikasaydiniz kacarsa yakar,cok tesekkur ederim 😊

      Sil
  4. Canim benim senin adina çok üzüldüm cok cok gecmis olsun aman bir daha kullanma 😑 en iyisini yapmissin ben dudaklarimi temizliyorum ama firca temizlemek aklima gelmemisti firca temizlemek icin kullaniyim bari oyle bitsin 😀pembesinde sivilce sorunu yaşasamda bunda cok sukur yasamadim.Tesekkur ederim kuzum💜

    YanıtlaSil
  5. Kübra, bu üründen nefret ediyorum ben, yukarda Ause de yazmış. Bir hafta acıdan mahvoldum, gözlerim kızardı, şişti, hastanelik oldum. İlaç kullanarak düzeldi. Ben direk attım. Sende bir sorun yapmamasına çok sevindim ama yine de dikkat et, içeriği kimyasal dolu bu ürünün☹️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy inanmiyorum ya cok gecmis olsun🙁bende birsey yapmadi sasirtici bir sekilde ama bunca yorumdan sonra galiba kullanmam yani😑

      Sil
  6. biz bloggerların fikirleri ne kadar önemli bir kez daha farkettim. aynı ürünü seven de var sevmeyen de. bu da insanlara fikir veriyor, sevmeyenlerin sebepleri ile sevenlerinkini karşılaştırarak kendileri için bir sonuç çıkarabiliyorlar. güzel bir yazı olmuş, üründen memnun olmanıza sevindim zira okuduğum yorumların çoğunda pembesi daha çok sevilmiş hep. ben alkol içerdiği için bunu denemedim hiç ama pembesinden normal oranda memnunum :) elinize sağlık =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle katiliyorum canim ama her cilt bir olmuyor cok buyuk sıkıntılar yasiyanlar bile olmus maalesef sorun yasamadigima sukur ediyorum ☺ cok tesekkur ederim canim 😊

      Sil
  7. Bende hala almadım çok kötü yorumlar geldiği için açıkcası korktum pembeden çok memnunum :) Onu kullanmaya devam edicem sanırım teşekkürler Kübra'cım <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben tesekkur ederim canim ☺pembeyi ben bir turlu sevemedim sivilce yapti 🙁

      Sil
  8. Ben sevdim bunu göz makyajım hariç başarılı indirimde yeniden alacağım

    YanıtlaSil
  9. Bebeğim sende sivilce yapmamasına sevindim.. Kullanan diğer blogger arkadaşlarımızda özellikle gözlerinde kızarıklıklar olmuştu iyi gelmemişti.. Ki ben de o yüzden bu üründen vazgeçmiştim.. Pembe kapaklısı benim favorimi kaç kutu bitirdim bilmiyorum <3

    Öptüm balım :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pembeyi sevmiş olmana sevindim kuzum bende sivilce yaptı maalesef :( Evet diğer blogger arkadaşlar bunuda pek sevmemiş ama en azından bir sorun yapmadı bende çok şükür :) bende öptüm bitanem :*

      Sil
  10. Garnier ürünlerini kullanmayı seviyorum açıkçası ama bu ürünü ilk defa gordum denemek gerek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevenide var ama çok sorun yaşıyanıda varmış maalesef yorumlardan sonra alınmalı mı bilemedim ama ben sorun yaşamadım ☺

      Sil
  11. Kübraaa bende, blanam da, ause de çok çektik bu markanın temizleme sularından :D O pembe olan kusursuz makyaj temizleme suyunun bende 400 ml olanı var youtuber Merve Özkaynak bayıla bayıla anlatınca gittim aldım göz makyajımı hem temizlemiyor hem de kızartıyordu şuan makyaj süngerlerimi yıkamak için kullanıyorum bitsin atıcam direk :))) Garnier'in tek sevdiğim ürünleri peelingleri ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pembe olandan bende nefret ediyorum maalesef ama bunda hic birsey yasamadim sizin adiniza uzuldum kotu olmuş 😑 hassas ciltli oldugum icin boyle seyler cabuk dokunur bana ama bu dokunmadi ☺

      Sil
  12. Güzel bir inceleme yazisi olmuş gerçekten. Bende bu ürünü yorumladım bende de bir sıkıntıya yol açmadı fakat herkesin cildi maalesef aynı sonuç vermeyebiliyor🙂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim evet herkesin cilt yapisi ayni degil sizdede kotu bir sonuc olmamasina sevindim ☺

      Sil
  13. Canım bende şöyle bir ön yargı olsu Garnier ürünlerini kullanırsam yüzümde sivilce çıkabilir.Bir iki ürününü kullandım (BB krem,3 ü bir arada maskesi ...) genelde bu sorunlarla karşılaştım acaba benim cildimde mi bir sorun var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzum hic bilmiyorum ama cilt gercekten çok degisken bir sey bende hic birsey yapmayan bu urun bazilarini hastanelik bile etmis fakat pembe olanida bende sorun cikardi bir cok kiside hic birsey yapmamis o yuzden bisi demek zor ☺

      Sil
  14. Bana da şişesi hoş gelmişti ama henüz almadım :)
    Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  15. This product is great! Nice post. :)
    Would you like to follow each other?
    Fashion, Beauty and Style

    YanıtlaSil
  16. bence yves roche cıft bazlı urunlerı gayet guzel temızleme konularında. hem doğallar hemde guzel temızlıyorlar:)

    YanıtlaSil
  17. Bende de yağlı bir his bıraktı. Son derece katılıyorum sana abartılacak bi durum yok. Ayrıca yanma da yaptı bende. Kullanılmayacak gibi değil ama abartıldığı kadar da iyi değil bence. Neyse güle güle kullan. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle abarti biseyi yok yagli hisde birakiyor dedigin gibi 😕 dudak urunlerini cikarmada falan kullaniyorum tesekkur ederim 😊

      Sil

Yorumlarınız benim için çok değerli :)
Lütfen yorumlarda link bırakmayınız.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...