10 Ağustos 2016 Çarşamba

Yves Rocher Alışverişim

Herkese Merhaba

Bu gün daha dün yapmış olduğum Yves Rocher alışverişimden bahsedeceğim.Çekiliş yazımdada söylemiştim 16 ağustos doğum günüm olduğu için Yves Rocher'da 2 al 1 öde ve yaş günü hediyeniz ay sonuna kadar mağazalarımızda diye bir mesaj gönderdi.Dünde alışveriş merkezindeyken aklıma geldi ve mağazaya girdim.


Aslında ihitiyaçım olan bir şey yoktu.Bende kokulara yöneldim tam bir parfüm hastasıyımdır.Ve görselde gördüğünüz Noıx De Coco Coconut isimli parfümü aldım.Ben hindistan cevizi kokusuna bayılıyorum herkes sevmez ama benim en sevdiğim kokular arasında diyebilirim.Testerını sıktım ve hemen bi tane aldım :D Sonra başka bir ürün seçemeyince bende gittim bir tane daha aldım yani 2 tane aynı parfümden almış oldum.


Hiç pişman değilim iyi ki almışım çünkü şahane kokuyor tam yaz kokusu,tabi kışında olur ama tam sıcak havalar için içeriği inanılmaz güzel zaten yves rocher bildiğiniz gibi bitkisel bir marka.Bitkisel alkol ve hindistan cevizi var başka bir şey yok.Gönül rahatlığıyla kullanılabilir,100 ml bir ürün bir tanesini fiyatı 59.90 ama bana ikisi 59.90 tl'ye gelmiş oldu.Benim gibi bu tip kokuları seviyorsanız kesinlikle bir bakın derim ben ba-yıl-dım :) Oldukçada kalıcı testerını sıkmıştım dedim ya gün içersinde sürekli kokusu burnuma gelip durdu hemen uçup gitmiyor yani. Ve birde hediye ettikleri şampuan var.


Yves Rocher markasından daha önce hiç şampuan deneyimim olmadı,fakat kullanan kişilerin çoğunun memnun kaldığını biliyorum.Ben sık sık şampuan değiştirmiyorum şuanki şampuanımdanda oldukça memnunum ama bir kez bile olsa merakımdan deneyeceğim :) İçeriği şampuanında çok güzel.Organik ıhlamur varmış 3'ü 1 arada bakım sunarak parlak,kolay taranan ve yumuşak saçlara sahip olunmasını sağlar .Saçlara ipeksi bir yumuşaklık ve hacim sağlar diye yazıyor.Benimkisi normal saçlar için olan birde yağlı saçlar için olan vardı ama saçlarım yağlı değil o yüzden bunu tercih ettim.Annemde deneyecek oda bayıldı içeriğine birde onun saçları boyalı olduğu için bakalım nasıl bir etkisi olucak deniyimlerimizi sizlerlede paylaşarım :) Bu arada 300 ml bir ürün.Benim Yves Rocher alışverişim bu şekildeydi umarım keyifle okumuşsunuzdur bir sonraki yazılarda görüşmek üzere.

Hoşçakalın :)

Çekilişime hala katılmadınız mı? Hemen buradan katılın o zaman TIK TIK :)

37 yorum:

  1. Güzel günlerde kullan tatlişkooommmm :D

    YanıtlaSil
  2. çok güzel ürünler yves rocher ürünlerini severim güle güle kullan doğum günün de kutlu olsun bu arada mutlu ol senelerce :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cook tesekkur ederim sagolun 😘 daha 6 gun var dogum gunume ilk kutlayan oldunuz tekrardan tesekkur ediyorumm 😊

      Sil
  3. güzel günlerde kullanın :D nice yaşlarınız olsun şimdiden ...

    YanıtlaSil
  4. Mutlulukla kullan, hindistan cevizi kokusunu ben de çok severim :)

    YanıtlaSil
  5. Karlı bi alışveriş olmuş :) Güle güle kullan

    YanıtlaSil
  6. Kesinlikle al şiddetle tavsiye ederim cunku bayildim helede hindistan cevizine bayiliyorsann bunuda cok begeniceksindir tatlimm 😘💜tesekkur ederim

    YanıtlaSil
  7. merhaba canım öncelikle güzel alışverişin hayırlı olsun bende şampuanı merak edenlerdenim:) ayrıca bloğunun 114. takipçisiyim bende beklerm esen kal :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Sizi takibe aldım bile :)

      Sil
  8. Ben kuru saçlar için şampuanını aldım ama memnun kalmadım ne yazık ki umarım sen kalırsın. Hindistan cevizine ben de bayılıyorum hem kokusuna hem de yemesine :D Mutlulukla kullan hepsini, doğum günün de kutlu olsun şimdiden :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla deneyecegim hemen cok merak ediyorum😊 cok cok tesekkur ederim yelizcimm 😘

      Sil
  9. İyi günlerde kullanın sevgiler :)

    YanıtlaSil
  10. Şimdiden kutlu olsun doğum günün aldıklarını güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  11. Güzel günlerce kullan, kokusunu merak ettim :)) Doğum günün şimdiden kutlu olsun ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok cok tesekkur ederimm 😊 kokuyu tavsiye ederim harikaa 😘

      Sil
  12. Güle güle kullan, Yves Rocher'in doğumgünü kampanyası çok güzel oluyor :)

    YanıtlaSil
  13. Güle güle kullan canım benim <3 Hindistan cevizi kokusuna bende bayılıyorum ya mutlaka bakarım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sagol hayatimm 😘 bende bayiliyorum kesinlikle bak harika kokuyor 😊

      Sil
  14. bende yeni şampuan aldım yves rocher'dan besleyici yağlı mağlı, biraz yağlandırdı gibi ilk yıkamada ama sonra sevdim, genelinde çok seviyorum ürünlerini.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde sevdiğim bir marka şampuanı deneyeceğim bakalım sonuç benim için nasıl olucak :)

      Sil
  15. şampuanı merka ettim canım detaylı bilgilendir sonra bizi, bende sık sık değiştiriyorum çünkümmm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa ben sık sık degistirmiyorum ya sevince kolay birakmiyorum 😊 ama bunu deneyimleyince detayli bir yazi yazacagim hayatim 😘

      Sil
  16. Güle güle kullan bitanem, inşallah şampuan da saçlarına çok iyi gelir :* <3

    YanıtlaSil
  17. Bu cocolarıda ılk defa görüyorum, neler neler gelmiş yvese büyle gidip bir ara bakayım bari. ;) güzel gunlerde kullanasın

    YanıtlaSil
  18. bende şaç dokulmesıne karsı olan sampuanını kullanıyorum bır aydır.. sımdılık pek etkı etmedı...:(
    http://pinolimakyaj.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki bir kac ayda anca etki ediyordur siz kullanmaya devam edin bir sure daha bence ☺

      Sil

Yorumlarınız benim için çok değerli :)
Lütfen yorumlarda link bırakmayınız.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...