2 Eylül 2016 Cuma

Note-Mattemoıst Lıpgloss Likit Mat Ruj

Herkese Merhaba

 Bu gün bayılarak kullandığım Note markasının Mattemoıst Lıpgloss isimli likit mat rujundan bahsedeceğim.Note bu ürünü çıkaralı baya bir süre oldu pek çok kez görmüştüm,blog yazılarında makyaj videolarında merak ediyordum ve indirim döneminde aldım birtane :) Şimdi gelin birlikte inceleyelim.


Ambalajı bence oldukça güzel şeffaf olduğu için içerisini rengini görebiliyorsunuz.Aynı zamanda aplikatör başlık kısmı ise siyah ama mat bir siyah adına uygun yapmışlar :) Bendekini numarası 402,çok güzel nude bir pembe bu tonları çok seviyorum çünkü dudakda var mı  yok mu çok belli olmayan doğal duran tonlar.İnanılmaz güzel bir kokusu var ben rujların kokulu olanlarını çok seviyorum.Galiba üründe beğenmediğim hiç bir şey olmadı :D


Peki neden beğendim veya nesini beğendim ? Öncelikle rengini çok beğenerek aldım tabi bir çok rengi var istediğinize bakabilirsiniz.Benim en çok sevdiğim yanı kesinlikle dudakları kurutmuyor evet  mat bir görünüm veriyor ama kurutmuyor bu işlemi nasıl yapıyor hala anlamış değilim :) Genelde mat rujlar dudağı kurutur çizgilere dolma yapar parça parça kabuk kabuk bir görünüm verir ama bunda saydıklarımın hiç biri olmadı.Hatta dudağımı nemlendiriyor bile,sürdüğünüzde çabuk kuruyor.Sürümü oldukça kolay kaleme ihtiyaç duymuyorum bile,aplikatörü oldukça güzel görseldede görebilirsiniz.Sürümde bence aplikatörde büyük önem taşıyor.


Kalıcılığına gelicek olursak çok kalıcı diyemem ama 2-3 saat dudağınızda duruyor tabi bişiler yiyip içince illa çıkıyor.Tazelemesi kolay olduğu için kendiside çok büyük olmadığı için çantanıza atıp rahatlıkla gün içersinde tazeleyebilirsiniz.Ben başka renklerinede bakacağım o kadar beğendim ki harika bir ürün mat rujlar arasında en sevdiğim hatta favorim oldu bile :) İndirimden aldım 18.25 tl idi fiyatı,fiyat olarakda bence oldukça iyi indirimsiz fiyatını hatırlamıyorum ama note markası sık sık indirime giriyor.Ben watsonsdan aldım bir çok kozmetik yerinde bulabilirsiniz.Bir sonraki yazılarda görüşmek üzere.

Hoşçakalın :)

58 yorum:

  1. Güle güle kullan, rengi çok güzelmiş :)

    YanıtlaSil
  2. Rengi çok güzelmiş tatlım güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  3. Bende merak edıyordum, güzel oldu:)

    YanıtlaSil
  4. Ben de 401 numarasını almıştım, değişik ve iddialı bir renk ve kışın kullanmayı çok seviyorum. Yazdığın gibi, yapısı da hoşuma gidiyor. Güle güle kullan, sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim sizde gule gule kullanin harika bir yapisi var 😊

      Sil
  5. rengin güzelliği harika ama keşke dudaklarında görebilseydik :) pek fazla ruj kullanmadığım halde hep paylaşıp memnun kalanlar sayesinde aldıkça alıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef bende ruj aldikca aliyorum hastalik gibi birsey ama rengine yapisina bayildim 😊

      Sil
  6. Rengi esmerler için biraz açık mı sanki bilemedim :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben beyaz bugday gibi oldugum icin guzel durdu ama esmerlerde belki acik kalir 😊

      Sil
  7. Benim favori renklerimdendir😊

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel bir tonmuş, testerını bulup denemeliyim. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deneyin eminim begenirsiniz tesekkur ederim 😊

      Sil
  9. Ausecimm cok tesekkur ederim mutlaka bak derim cok guzel renkleri var yapisida harika icerigini arastirmadim ama olabilir dedigin gibi 😊 fotograflari begenmene sevindim kuzummm bidahakine biraz buyuturuz o zamann 😄

    YanıtlaSil
  10. Ya ıma ımaaa rengi çok güzelll :) Bende 2-3 saat kalırsa bi ruj zaten rekor kırmış olurum o açıdan problem yapmıyorum kendime :)) Musmutlu günlerde kullan canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Begenmene sevindim canim 😊 cok tesekkur ederim 🙂

      Sil
  11. İlk fotoğraftaki rujun rengine bayıldım. Mutlaka almalıyım, dudakları kurutmaması çok iyiymiş :) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  12. güle güle kullan canm benim en sevdiğim rujlarımdan bu =) çok tatlış bi rengi var <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim kuzum 😊 bende bayildim renginee 💜

      Sil
  13. Güle güle kullan Kübra, hala mat likit bir ruj almadım. Bununla mı başlasam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tavsiye ederim gercekten harikaa bir likit mat ruj 😊

      Sil
  14. Küboşum renk şahane gerçekten çantaya at ve tazele risksiz bi renk kırmızı falan olduğu zaman dıdısı dıdısı bitmiyo :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen kuzum ya koyu renkler her zaman zor oluyor ama bu dedigin gibi sorunsuz bir renk oldukcada guzel canimcimm tavsiye ederimm 😊

      Sil
  15. Bir ben alamadım şu rengi sanırım :( oyy oy içim gitti. Bu arada header mi diyorlar emin değilim :o ama tasarımın çok hoşuma gitti <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederimm 💜 renk şahane yapisi super bence bir bakin 😊

      Sil
  16. Lipglossunu denemiştim,açıkçası çok beğendiğim bir ürün değildi. Ama bunda gözüm kaldı :) Eline sağlık canım :*

    YanıtlaSil
  17. Bayıldım ben rengine , mükemmel :)

    YanıtlaSil
  18. Yapısı da güzel renk skalası da ama bence tam mat değiller o nedenle kurutmuyor 😊

    YanıtlaSil
  19. Çok hoşmuş canım mutlulukla kullan :))

    YanıtlaSil
  20. Rengi cook begendim tam benlik koşarak gidip bakıcammm :))

    YanıtlaSil
  21. Wonderful review. Have a great day!

    YanıtlaSil
  22. Bloğunuz harika,takibe aldım. :)

    YanıtlaSil
  23. Renk tam benlik.Ama çabuk çıkıyorsa olmaz.Çünkü ben de 1 saat bile dayanmaz :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2-3 saat kadar kaliyor ama bisiler yemedikce☺

      Sil
  24. Yine listemde olan bir üründü paylaşım için teşekkürler bu arada bunlar Armani'nin likit rujlarına muadil gösteriliyor bilginiz olsun! ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa bilmiyordum ama cidden iyi bir ruj tesekkur ederim 💜

      Sil
  25. Very nice color, not for me, but really nice.

    YanıtlaSil
  26. Bende de var bu ürün. Severek kullanıyorum. Mutlulukla kullan canım

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli :)
Lütfen yorumlarda link bırakmayınız.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...