25 Eylül 2016 Pazar

Golden Rose Quıck Dry Top Coat

Herkese Merhaba

Bu gün blogumda ilk defa bir ojeden bahsedeceğim.Aslında uzun bir süredir yazmak istiyordum bu yazıyı fakat bir türlü fırsat olmamıştı.Gelelim ojeme aslında bu bir oje kurutucu cila Golden Rose Quıck Dry isimli oje kurutucusu.


Ben bu ürünü keşfedeli bir yıl olmuştur ve bir yıldır çok severek kullanıyorum.Top Coat olarakta geçiyor aynı zamanda,Ojemi 2 kat uyguluyorum ben genelde ikinci katı sürdükten sonra birazcık bekliyorum ki bu ürünü sürünce bulaşmasın yada ojem bozulmasın diye.


Daha sonra en üst kata bu cilamı geçiyorum ve kesinlikle çok hızlı kurutuyor aynı zamanda ojenizi sürdükten ve üfleyip biraz bekledikten sonra herhangi bir yere değdiğinde bozulur yada iz çıkar ya bu üründe o kesinlikle olmuyor çok güzel kurutuyor hakkını veriyor.Fırçası gördüğünüz gibi yassı kalın olanlardan ben bu şekilde olan oje fırçalarını daha çok seviyorum daha kullanışlı buluyorum çünkü,geniş olduğundan sürmek daha kolay oluyor tek seferde bütün tırnağa uygulayabiliyorsunuz.


Golden rose stantlarından alıyorum 4.50 tl galiba o civarlarda olması lazım tam olarak fiyatını hatırlamıyorum bu benim dördüncü kurutucum olmalı :) Umarım faydalı bir yazı olmuştur ojenin bozulması ne kadar gıcık bir durum çok çok iyi bildiğimden bu yazıyı artık yazmalıyım dedim.Bir sonraki yazılarda görüşmek üzere.

Hoşçakalın :)

31 yorum:

  1. Bende seviyorum geniş fırçalı ojeleri. Buna da bir bakayım, kuruması için beklemek ızdırap verici oluyor :)

    YanıtlaSil
  2. Denemek gerek :) Teşekkür ederiz ♥

    YanıtlaSil
  3. Toplamda üç kat sürmek bana biraz uzun geldi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben normal ojeyi en az 2 kat suruyorum ama siz tek kat surup ustune bunu surebilirsiniz tabi size kalmiş 😊

      Sil
  4. Bende de rimmelin top coatı var ondan gayet memnunum ama fiyat açısından bunu da denemek gerek emeğine sağlık balım ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dene kuzum ben çok memnunum teşekkür ederim :)

      Sil
  5. Kübracım ellerine sağlık😊😊 Elimdeki top coatlar bittiğinde aklımda olsun bu oje😊 O iz kalma durumundan cidden nefret ediyorum🙈

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende nefret ediyorum blanacım ama büyük kurtarıcım oldu bu oje iyi ki keşfetmişim bak derim :) :*

      Sil
  6. Top Coat uygulamayı seviyorum yeni yeni alışkanlık ettim :)) Elimdekinler bitince bakıyım kuzu <3

    YanıtlaSil
  7. Flormar markasınınkini kullanıyordum bende, Golden Rose markasınınkine de bakabilirim :) güle güle kullan

    YanıtlaSil
  8. I would love to try it!
    https://glaringwaves.blogspot.ba/

    YanıtlaSil
  9. Ben oje kurutucu sprey hayranıyım. Hiç böyle top coat olarak denememiştim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Spreyden memnun kalmamistim ama bundan cok memnunum 😊

      Sil
  10. Hi, thx for your comment in my blog now i following yours :)
    Fantastic review
    http://retromaggie.blogspot.pt/

    YanıtlaSil
  11. bendeki kurutucu bitsin alıcam tatlım :) öptüm seni :) <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Al kuzum insallah sende memnun kalirsin bende opuyorum 😘

      Sil
  12. Sally Hansen'ın İnsta Dry'ını kullanıyorum fakat pek de üstün bir özelliği yok parasını hakedecek. Şimdi Flormar'ın 7days ikili ojesini ldım onun top coat'unu kullanıcam ama ondan da memnun kalmazsam bu aklımda :)
    Sevgiler,
    Zeynep

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Memnun kalmazsan bir dene canim insallah sende begenirsin flormarin 7 daysindan bende almak istiyorum merak ediyorum 😊

      Sil
  13. Mimledim haberin olsun. :) http://menfiebrutas.blogspot.com.tr/2016/09/hayal-mimi.html

    YanıtlaSil
  14. Blogları gezerken bulduğum bu güzel blogu hemen takibe aldım. Bende beklerim. Sevgiler.

    http://sinemrelrekid.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  15. Sadece oje süren (onu da sadece siyahını süren evet biliyorum ruh hastasıyım hfjhf) biri olarak bende çok seviyorum bunu. Çok hareketliyim ve tam dediğin gibi yeterince beklemezsek iz oluyor. Ben kurumuş mu diye parmağımı gezdirince bile parmak izi oluyor çıldırıyorum. Ama bu kurutucu resmen hayat kurtarıcı

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli :)
Lütfen yorumlarda link bırakmayınız.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...