29 Nisan 2016 Cuma

Hindistan Cevizi Yağı

Herkese Merhaba

Uzun bir süredir kullandığım çok fazla faydasını gördüğüm aslında hepinizin bildiği bir üründen bahsedeceğim.
Hindistan cevizi yağının faydalarını bilmeyen yoktur diye düşünüyorum.Oldukça faydalı hemde birçok konuda.Öncelikle nerelerde kullanılabilir onun hakkında biraz bilgi vereyim.
 Saç,cilt,vücut gibi birçok yerde kullanılabiliyor,aynı zamanda yemeklerde'de kullanılan bir ürün.Makyaj çıkarmada çok iyi olduğu söyleniyor hatta çoğu kişi makyajını bu yağ ile çıkardığını söylese'de makyajı çok iyi çıkarsa'da ben o konuda sevmedim çünkü çok yağlı olduğu için arındırmak zor oldu cildimden değişik bir his bıraktı.Katı halde ama elinize aldığınızda hemen vücut ısınız'la sıvı hale geçiyor zaten yaz aylarında pek katı formda kalmıyor.Cildinizi nemlendirmek için harika bir nemlendirici ama ben çok yağlı olduğu için kullanmıyorum.
El kremi olarak'da bir harika,yemekte henüz hiç denemedim kokusuna bayılıyorum.

Peki ben bu ürünü nerede kullandım'da bu kadar beğendim? Ben bu ürünü saçlarımda kullandım ve inanılmaz memnunum.Saçlarda uçlardaki kırıkları en aza indirmeyi,parlaklık vermeyi,kabarıklığı önlemeyi,saçı uzatmayı vaad ediyor.
Saçlarımın uzamasında bir katkısı kesinlikle oldu çok güzel bakım yapıyor bir miktar alıyorum ve tüm saçlarıma önce boylardan başlayıp sonra diplere uyguluyorum öncelerde çekinmiştim yağlı olduğu için arındırmam zor mu olur diye ama gayet rahat arındırdım hiç sıkıntı olmadı,ben yarım saat kadar bekletiyorum daha sonra yıkıyorum.Kırıklar konusunda pek bir şey söyliyemem çünkü 2-3 ayda bir saçlarımın uçlarından azıcık mutlaka aldırıyorum.Isıyla işlemde pek yapmıyorum o yüzden kırıklarım olmuyor diyebilirim.saçımın uzamasında parlamasında ve daha bakımlı görünmesinde gerçekten çok faydası oldu.
Her gün yaptığım yada haftada 1 yaptığım bir ürün değil aklıma gelirse yapıyorum yada üşenmezsem :) ama faydasını görünce insanın yapası geliyor.Her konuda çok faydalı gerçekten iyi ki almışım ve severek kullanıyorum.Çok kuru bir vücudunuz varsa vücut yağı olarak duştan sonra kullanabilirsiniz harika nem veriyor.Daha pek çok alanda kullanılan çok fazla faydası olan mükemmel bir yağ,ben saç'da kullanıp,beğenip faydalarını görüp sizlerle'de paylaşmak istedim.Sizlerde kullanıp memnun kalırsınız umarım bir sonraki yazıda görüşmek üzere :)

Hoşçakalınn

2 yorum:

  1. Çok beğendim yazınızı ben de kullanmayı istedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim tavsiye ederim guzel bir yağ 😊

      Sil

Yorumlarınız benim için çok değerli :)
Lütfen yorumlarda link bırakmayınız.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...