26 Nisan 2016 Salı

Pastel Moonlıght Aydınlatıcı

Herkese Merhaba

Yaklaşık 2-3 ay önce yapmış olduğum alışverişte çok merak ederek aldığım bir üründen bahsedeceğim:)Ürünümüz bu yıl baya ilgi gören patel markasından.Pastel markası oldukça güzel ürünler çıkardı.Helede rujları bir harika.Pastel Moonlight aydınlatıcı,ilk önce ambalajıyla başlamak istiyorum aynı bir oje şişesine benzeyen bir kabın içerisinde kap komple pembe üzerindeki yazılar ise siyah.Fırçası'da aynı oje fırçası gibi aydınlatıcı demese oje sanılabilir her yönüyle ojeye benziyor çünkü.
 Ama ben ambalajını renginden dolayı çok sevdim :)Ürün baya bereketli çabuk bitmiycek ve oldukça uygun bir fıyata sahip,Rossmann'dan 11,90 tl gibi bir fiyata almıştım.Gelelim içerisine aydınlatıcı pembe alt tonlu ve içerisinde inanılmaz sim var o yüzden çok azıcık alıp sürmeniz yeterli olucaktır.Ben bu ürünü gece makyajlarıyla daha çok yakıştırıyorum çünkü biraz fazla simli olduğu için günlük makyajda abartı kaçabilir.

Tabi az uygulandığında günlük makyajda kullanılamaz diye bir şey söz konusu değil Günlük makyajda ben mary lou'yu öneririm onunla ilgili yazıma'da buradan ulaşabilirsiniz,Güzel bir aydınlatıcı ama pembeden hoşlanmayanlar sevmeye bilir pembe alt tonlu olduğu için aydınlatma özelliğini ben oldukça sevdim hakkını veriyor gerçekten'de, hem fiyat olarak  hemde yapı olarak güzel likit bir aydınlatıcı fakat çok simli oluşunu bir türlü sevemedim.Aplikatörü oje fırçası gibi kılları biraz sert,elle'de uygulayabilirsiniz veya bir sünger yardımıyla'da dağıta bilirsiniz iki şekilde'de güzel sonuç veriyor.
Hem uygun fiyatlı hemde bol simli bir aydınlatıcı arıyorsanız kesinlikle bakabilirsiniz umarım yazım faydalı olmuştur bir sonraki yazıda görüşmek üzere.


Hoşçakalın :)
                                                                       

3 yorum:

  1. Bence gayet güzel günlük hafif makyajlarda kullanılabilir bir ürün.. Nadiren ben de kullanıyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gunluk bana cok simli geldi ya :/ geceye daha cok yakistirdim 😊

      Sil
    2. Çok az kullanacaksın yeterli oluyor tatlım.. Tabi cilt rengimize göre de farklı yansımalar olabilir :)

      Sil

Yorumlarınız benim için çok değerli :)
Lütfen yorumlarda link bırakmayınız.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...