15 Nisan 2016 Cuma

Dıadermıne Makyaj Temizleme Sütü Ve Tonik

Herkese Merhaba

Bugün kozmetik değil'de bakımla ilgili ne yazık ki büyük umutlarla alıp hiç beğenmediğim iki üründen bahsedeceğim.
Dıadermıne markasını bilmeyeniniz yoktur diye düşünüyorum,dermatolojik olarak test edilen en hassas ciltler için bile uygun olan ürünler üreten bir marka.Ben bu markanın göz makyaj temizleyici ve makyaj temizleme jelini kullanıyorum ürünlerden inanılmaz memnunum.Fakat şimdi bahsedeceğim ürünler beni hayal kırıklığına uğrattı.
Tonik ve temizleme sütü
Az öncede söylediğim temizleme ürünlerinden çokca memnun olduğum için bende makyaj temizleme sütü ve toniğine bir şans vermek istediğim.Aslında cildim hassas olduğu için beğendiğim bakım ürünlerini pek değiştirmekten hoşlanmıyorum.Eğer beğendiysem uzun bi süre o ürünleri kullanıyorum.Kullandığım ürünlerden'de inanılmaz memnundum fakat yeni bir ürün denemek istedim gratis'e gittiğimde dıadermıne markası indirimdeydi bende benim toniğim ve  makyaj temizleme sütüm bittiği için bu markanınkini aldım.Bir denemek istedim.

Benimkiler kuru ve hassas ciltler için olanı,çok büyük bir beklenti ve umutla aldığım bu iki üründe beni ilk rahatsız eden şey,ürünlerin kokusu oldu ilaç gibi değişik bir kokuya sahipler ayrıca temizleme sütünün yapısı oldukça yoğun,tonik zaten sıvı ama bahsettiğim o koku ne yazık ki ondada var.Buna çok takılmadım ama daha sonra o kadar beğenmedim ve cildimi kötüye götürüyordu'ki en fazla iki kere kullanabildim.Günlük hayatımda cilt makyajı pek fazla yapmasam'da makyaj temizleme sütlerini çok seviyorum çünkü havanın kirliliğinden insan cildi'de kirlenebiliyor ve hiç makyaj yapmadığımda bile cildimi sildiğim'de temizleme pedleri hafif bir şekilde siyah oluyor yani temizleme sütlerini aslında sadece makyaj çıkarmak için kullanmıyorum.Ürünleri iki kere kullandım cildimde kızarıklık ve sivilce oldu bu ürünleri kullanmadan önce hiç bir şey yoktu daha sonra sivilce çıktı ki öyle sivilce çıkaran bir insan değilimdir.Ben ürünlerin yaptığını düşünmedim yediğim falan bir şey dokunmuştur belki dedim ama kendimi kandırmışım 2.gün gene makyaj çıkardıktan sonra ertesi gün cildimde iki tane olan sivilce dörde çıktı.Meğersem bu ürünler sebep oluyormuş bende kullanmayı bıraktım bir dahada kullanıcağımı sanmıyorum.Dıadermıne'nın göz makyaj temizliyiciyle makyaj temizleme jelini hala bayılarak kullanıyorum bittikçe'de alıcağım ürünler ama bu iki ürünü bir daha asla almam.Bunlar benim düşünce ve görüşlerim tabi ki severek ve beğenerek kullananlarınız vardır ne kadar hasas ciltler için olsa'da her insanın cildi bir değil bende büyük bir beklentiyle almıştım ama benim cildim için uygun değilmiş ne yazık kı :( bir sonraki yazıda görüşürüz :)

                                     Hoşçakalın

2 yorum:

  1. Bende de sivilce yaptı ve kullanmayı bıraktım :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gercekten mi tek bende olmamis sevindim buna uzulmustum cunku cok ozenerek aldim ama sonuc kotu :/

      Sil

Yorumlarınız benim için çok değerli :)
Lütfen yorumlarda link bırakmayınız.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...