10 Nisan 2016 Pazar

Flormar Camouflage Paleti

Selam Arkadaşlar

Bugün uzun zamandır merak ettiğim ve sonunda aldığım bir üründen bahsedeceğim
Flormarın camouflage paleti :) İlk olarak içindeki renkleri nerelerde nasıl kullanıcağımızdan bahsetmek istiyorum.
Ambalajı bu şekilde

Mor: Cansız,solgun ,sarımsı bölgelerin tonunu düzenliyor.
Yeşil: Ciltteki tüm kırmızı bölgelerin renklerini eşitliyor,sivilcelerin kapanmasına yardımcı oluyor.
Pembe: Koyu halkaların,giderilmesinde yardımcı oluyor.
Sarı: Yüksek kapatıcılık gerektiren kusurları için kullanılıyor.
Beyaz: Hafif simli yapısı ile aydınlatıcı görevi görüyor,ben göz pınarlarım için çokca kullandım.


Renklerin duruşu bu şekilde
Ürün çok kremsi kolay dağılıyor yapısı oldukça ince.Bütün renklerin görevini başarıyla yerine getiriğini düşünüyorum ama ben en çok aydınlatıcıyı sevdim sanırım :) göz pınarlarıma sürdüğümde çok güzel bir görünüm elde ettim palet içinde en sevdiğim o oldu :)İsterseniz far olarakta kullana bilirsiniz.Ben o şekilde'de denedim gerçekten güzel duruyor.


Güzel bir palet bu gibi cilt sorunlarınız varsa onları kapatmak için iyi bir seçenek olucaktır.
Flormar'dan 29.90 tl ye aldım ama indirimde 19.99 tl ye kadar hatta belki daha bile fazla düşebiliyor bu gibi bir palet arayışındaysanız bir bakabilirsiniz.

                                               Hoşçakalın :)

2 yorum:

  1. Nedendir bilemiyorum ama bu paletin performansa göre pahalı olduğunu düşünüyorum. Sence verdiğin paraya değdi mi canım ? Ben kararsızım, yani indirimsiz fiyatı için..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yani bence deydi cunku islevini gerektigi sekilde yaptigini dusunuyorum 😊

      Sil

Yorumlarınız benim için çok değerli :)
Lütfen yorumlarda link bırakmayınız.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...