5 Nisan 2016 Salı

Rimmel London Match Perfection

Selam Arkadaşlar

Bugün hayatımda ilk kez aldığım bi üründen bahsedicem.Günlük hayatımda bu zamana kadar hiç fondöten kullanmadım ilk kez bir kaç gün öncede bir fondöten aldım :) aslında sadece fiyatını görünce 'çok uygun ama iyide bi markanın allah allah' diyerek aldığım bi ürün oldu.Watsonsda %40 indirim vardı tabiki dayanamayıp girdim :)Rimmel london standına bakarken 12.90 tl ye hatta 9.90tl kadar fondötenler gördüm ve bir fondöten almak istedim aslında sadece çok ucuz diye çünkü günlük hayatımda kullanmıyorum çok hoşlanmıyorum buda benim ilk fondötenim oldu gelelim fondötenimize:Rımmel london Match perfectıon isimli fondöten.
Fiyatı 12.90tl'di benimki 100 ıvory rengi sanırım en açığı  buydu.Biraz ambalajından bahsedeyim cam ve pompalı bir şişede bence cam oluşu daha hijyenik ve iyi diye düşünüyorum.30 ml bir ürün SPF 20 içeriyor ambalajı hiçte yer kaplamıyor ben çok sevdim.


Cilt tipi olarak kuru ciltliler için uygun olduğu yazıyor bende kuru ve hassas bir cilde sahibim,tam bana uygun :)Kokusu var ama öyle rahatsız edici bi derecede değil tabi kokuya karşı bir alerjiniz yoksa.Yapısından bahsedicek olursak aşırı sıvı değil ama tam orta karar kolay dağılıyor,iki pompa benim tüm yüzüme rahatlıkla yetti.Rengide cildime çok uydu boynum ve yüzüm arasında hiç bir fark yoktu,pembe alt tonlu bi ürün, yüzümde ağırlık yada rahatsz edici kaşınma gibi her hangi birşey
olmadı.Çok sorunlu bir cildiniz varsa pek sevmeyebilirsiniz çünkü baya ince bir örtücülüğe sahip.
Dışarı çıkarken henüz hiç uygulamadım ama denemek için evde sürdüm ve bir kaç saat bekledim benim cildim hassas olduğu için bu gibi cilt ürünleri dokuna biliyor sivilce yada kızarıklık yapabiliyor o yüzden sürdüm yaklaşık 3-4 saat kadar bekledim daha sonra çıkardığımda bir şey yoktu bende herhangi bir yan etkisi olursa acısı sabaha çıkar diye düşündüm :) Ama sabahta hiç bir problemle karşılaşmadım o yüzden çok sevindim.Kuru ciltliler genelde pul pul dökülmeden vs. şikayet eder ama ben hiç sorun yaşamadım :)

Nemli bir süngerle uyguladım hemen dağıldı ve okadar güzelki cildimde tabaka gibi durmadı sanki hiç bişi sürmemişim gibiydi hem rengi cildimle bütünleşti hemde kalıp gibi durmadığı için çok doğal yok gibi bir görünüm elde ettim ben etrafımda fondöten kullanan kişilerde tabaka gibi duran görünümü hiç beğenmiyorum ama incecik o yüzdende tam günlük kullanıma uygun olduğunu düşünüyorum. ilk fondöten deneyimim bu şekilde oldu iyiki almışım dediğim bir ürün oldu günlük olmasada özel günlerde artık kullanırım :)

Sizlerede tavsiye ediyorum benim gibi kuru bir cilde sahipseniz bir bakın bence indirimsiz fiyatıda 19.90tl buda iyi bir fiyat indirim dönemlerinde tadından yenmiyor tabi ki :)

                                                                         Hoşçakalınnn


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)
Lütfen yorumlarda link bırakmayınız.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...