4 Mayıs 2016 Çarşamba

Dudak Kalemi-Wet n Wild

Herkese Merhaba

Sanırım essence markasının dudak kalemlerine rakip çıkmış.Wet n wild'ın bir çok ürününü deneme şansım oldu rujları,farları ve şimdide dudak kalemleri.Çok fazla dudak kalemi kullanmasamda essenceninkini merak edip almıştım çok memnun kalmıştım gratis'e gittiğimde wet n wild'a bakmadan olmazdı :) ilk defa dudak kalemleri dikkatimi çekti baya uzun bir ürün ilk defa bir dudak kaleminin bu kadar fazla olduğunu gördüm.Alıp denemek istedim testırları yoktu,ambalajdaki rengi beğenip aldım hemen.


İlk başta dudak kaleminin rengine uygun bir ruj ararken dedimki direk ruj olarak kullanıyım kalem değilde ruj gibi sürdüm rengi inanılmaz güzel,koyu tonları çok seviyorum fuşya gibi ama dudakta daha koyu fuşya gibi duruyor numarası 664c fab fuchsıa.Sürümü çok kolay büyük olduğu için uzun bir süre gider diye düşünüyorum ben dudak kalemi değil ruj olarak kullanmaya devam edicem sanırım :) Sürdüğünüzde mat bir görüntü elde ediyorsunuz,yumuşak bir kalem,kesinlikle dudaklarımı kurutmadı ve inanılmaz kalıcı bu kadar kalıcı bir ürün beklemiyordum.
Yemek yedim bişiler içtim bir baktım dudağımda hala kalem var hatta bian şüpheye düştüm bir dahamı tazeledim acaba diye :) o kadar kalıcı yani.

Bu kadar iyi bir performans beklemiyordum her üründe olduğu gibi bu ürünündende çok menun kaldım fiyatı 7.90tl'di.Ama indirimde dahada düşer indirimde değilken aldım ben.Çok beğendim diğer renklerinede mutlaka bakıcam sizlerede tavsiye ederim yolunuz gratise düşerse bir bakın :)

Hoşçakalın

2 yorum:

  1. Mən də dodaq qələmini dodaq boyası kimi istifadə edirəm. Və çox daha qalıcı və dodaqda çox daha fərqli təbii durur. Amma belədə dodaq qələmi də tez bitir :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim yorumunuz icin dudak kalemlerini ruj niyetine kullanmak iyi oluyor 😊

      Sil

Yorumlarınız benim için çok değerli :)
Lütfen yorumlarda link bırakmayınız.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...