14 Mayıs 2016 Cumartesi

H&M Ruj Ve Allık

Herkese Merhaba

Kısa süre önce H&M den küçük bir kozmetik alışverişi yaptım daha önce pek çok yapmıştım ama şimdi bahsediceğim ürünleri inanılmaz beğendim!Sanırım indirim vardı bazı seçili ürünlerde ilk olarak allıktan bahsedeyim.Pembe tonlardaki allıkları çok seviyorum daha öncede notun bir allığı hakkında yazım olmuştu onuda buradan okuyabilirsiniz.Allığın en kötü yanı çok tozutuyor olması ama inanılmaz güzel renk veriyor.Aşırı uçuk bir pembe değil,daha soft bi pembe.Bu tonları çok seviyorum çok sade duruyor ama bir okadarda cildi sağlıklı gösteriyor.Çabuk uçmadı ben çok tozuttuğu için fazla kalıcı olmaz diye düşünüyordum.Ama beni yanılttı :) normal fiyatı 19.99tl ama ben 7 tl aldım harika bir fiyat hemde bu kadar güzel bir allık için bendekinin rengi Pale Pınk.İçerisinde hiç sim yok tamamen mat,allıkta genelde mat tercih ediyorum ben çok beğendim fiyat olarakta baya iyi bence başka renkleride vardı bakabilirsiniz H&M kozmetikte her üründe olmasada bir çok üründe oldukça iyi :)

Gelelim ikinci ürünüme oda tabiki vazgeçilmezim ruj! Yapısı inanılmaz güzel sanki lip balm sürüyormuşsunuz gibi bir his veriyor oldukça kolay bir sürümü var,ıslak bir ruj mat değil.Ambalajıda çok şık bence bu üründe normal fiyatı 25.99tl ama 10tl aldım :)
Gerçekten güzel bir indirim söz konusu bende bitmeden yazımı yetiştirmek istedim.Kalıcılığı bütün gün kalıyor diyemem ama uzun süre gidiyor,zaten o kadar kremsi bir ruj ki gün içinde rahatlıkla tazeleybilirsiniz bendekinin rengi Fancy Freesıa.
Rengi gerçekten çok güzel ambalajdaki rengi görerek aldım testırı yoktu.Ama iyi ki almışım hem fiyatı çok iyi hemde yapısı ve rengi.Harika bir mor içinde sanki pembelikte var,kesinlikle bakmanızı öneririm ben iki ürüdende çok memnun kaldım :)
Umarım sizlere'de faydalı olmuştur bir sonraki yazıda görüşmek üzere.


Hoşçakalın :)

2 yorum:

  1. Merhabalar, iade-i ziyarete geldim. :) H&M kıyafet konusunda en sevdiğim mağazalardan biri, her gittiğimde kozmetik bölümüne şöyle bir göz atsam da cesaret edip almamıştım. Yazını referans alarak en kısa sürede deneyeceğim. Güle güle kullan. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba hoşgeldiniz,çok teşekkür ederim :) ben çok memnun kaldım bakın kesin tavsiye ederim :)

      Sil

Yorumlarınız benim için çok değerli :)
Lütfen yorumlarda link bırakmayınız.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...