7 Mayıs 2016 Cumartesi

Rımmel London-Stay Matte Pudrası

Herkese Merhaba

Yağlı ve parlamaya müsait ciltlerin en sevdiği ürün Rmmel London Stay Matte isimli pudrası :) Yağlı bir cilde sahip değilim kuru olduğunu sanırım defalarca bahsetsemde bu ürünü göz kapaklarıma sürdüğüm ürünleri sabitlemek için kullanıyorum harika bir sabitleyici eğer T bölgenizde ya da cildinizde yağlanma problemi yaşıyorsanız kesinlikle bayılacağınız bir ürün makyajı sabitlemek için yağlanan bölgeleri matlaştırmak için çantanızda bulunması gereken nadide ürünlerden biri :)
Bendeki 001 Transparent isimli yani hiç rengi olmayan bir ürün,renkli pudralar var hatta bu serininde renkli olanları var ama ben renksiz bir sabitleyici istediğim için transparan olanını tercih ettim.Elinize sürdüğünüzde beyaz bir renk versede dağıttığınızda o beyaz renk kalmıyor.Cildi kesinlikle ağırlaştırmıyor,çok güzel bir kokusu var ama rahatsız edici değil tatlı bir pudra kokusu.Fiyatına göre inanılmaz güzel bir ürün göz kapağıma kapatıcı sürdüğümde çizgilere dolma yapıyordu,ama bu ürünü kullanınca hiç bir şekilde dolma problemi yaşamadım ama kuru bir cilde sahip olduğum için göz altlarımı sabitlemiyorum çünkü birazcık kurutabiliyor.Ama dolabilicek bir kapatıcı kullandıysam hafif bir şekilde sabitliyorum.

Rımmel london markasını watsonslarda bulabilirsiniz,yanlış hatırlamıyorsam 15.90 tl gibi bir fiyata almıştım ama indirimde değildi kesinlikle uygun fiyatlı ve çok iyi iş gören bir ürün bir şans verilebilir yağlı ciltli olupta beğenmeyen yok sanırım bir sonraki yazıda görüşmek üzere :)

Hoşçakalın

2 yorum:

  1. Uygun fiyatlı güzel bir ürün severek kullanmıştım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bende ama flormarinkini daha cok begeniyorum suan 😊

      Sil

Yorumlarınız benim için çok değerli :)
Lütfen yorumlarda link bırakmayınız.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...