18 Aralık 2016 Pazar

Yılbaşı Çekiliş Sonucu-Güncelleme

Herkese Merhaba

Bildiğiniz gibi cuma günü yılbaşı çekilişim bitti.Bu günde sonucunu açıklayacağım,öncelikle katılan herkese çok teşekkür ederim ilk çekiliş kadar heyecanlıydı benim için.Fakat bu çekilişime daha çok katılım oldu buda beni çok mutlu etti :) Tekrardan hepinize teşekkür ederim.


Tusanami çekiliş programı ile kazanan belirlendi yani ben seçmedim.Katılım sırasına göre hepinize numara verdim.Programada yazdım tek tek görseldede gözüküyor bakabilirsiniz.Ve programda iki şanslı kişiyi rastgele seçti.


1.Kazanan : Güzellik kösem
2.Kazanan : Neşeli Süs Evim

Kazanaları tebrik ederim ve çekilişime katıldıkları içinde çok teşekkür ederim :) Umarım hediyelerini beğenir mutlu güzel günlerde kullanırlar.Lütfen kazanan kişiler aşağıya email adreslerini bırakabilir mi iletişime geçmem için eğer email adreslerinize ulaşamazsam çekiliş tekrarlanır.Başka çekilişlerde gelicek inşallah çekiliş yapmayı çok seviyorum bir dahaki çekilişimde görüşürüz.
Arkadaşlar maalesef ki ikinci kazanana bir türlü ulaşamadım kendiside sanırım görmedi ama bende şartlar gereği çekilişi tekrarladım.Birinci kişiye ulaştım hediyelerini kargoya bile verdim ikinciyi tekrar seçtim ve kazanan yukarıda lütfen mailini bırakabilir mi.

Hoşçakalın :)

18 yorum:

  1. Kazananlara tebrikler... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Bu yazıya hiç sevinemedim 😁 ben niye yokum kazananlar arasında 🙃

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkür ederim, çıkmaz dedim ama çıktı :) Tebrik edenlere de çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  4. Kazananları tebrik ediyorum. Bir sonraki çekilişi heyecanla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bekle canım kısa sürede gelicek inşallah😊

      Sil
  5. Tebrikler :) darısı bizlere inşallah :)

    YanıtlaSil
  6. Çok teşekkür ederim çok mutlu oldum ki :) Birazdan adresimi mail olarak göndereceğim . Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tebrik ederim canım güle güle kullan şimdiden 😊

      Sil
  7. Hediyelerim geldi ve çok memnun kaldım. Çok teşekkür ederim Kübracım. Kübra öyle güzel paketle göndermiş ki çok mutlu oldum. 2017 sevdiklerinizle geçireceğiniz harika bir yıl olsun. Sevgiler... neselisusevim.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli :)
Lütfen yorumlarda link bırakmayınız.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...