29 Aralık 2016 Perşembe

Alışveriş (Penti,H&M,Gratis,Oxxo,Rossmann)

Herkese Merhaba


Bu gün dün yapmış olduğum alışverişten bahsedeceğim sizlere lafı çok uzatmadan geçmek istiyorum.İlk olarak Penti ile başlayalım çok bir şey almadım siyah biraz kalın bir kilotlu çorap aldım.İhtiyacım vardı oyüzden aldım hemen.

Penti Çorap
 Fiyatı : 7.90 TL

İkinci olarak Oxxo mağazasına girdim aslında öylesine girmiştim fakat bu kemeri görünce almasam olmazdı çok hoşuma gitti daha öncede görmüştüm ama bulamamıştım.

Oxxo Kemer
 Fiyatı : 49.95 TL

Gratisde yeni yıl indirimi vardı ilk olarak eklipsin bu boş kutularından aldım seyahatlerde çok işime yarıyor.Roll on'um bitiyordu Rexona kullanıyorum kaptım birtane.Uzun zamandır şampuanımı değiştirmek istiyordum ve Pantene geçiş yaptım gratisden sadece spreyini aldım şampuanı kalmamıştı.Birde banyo lifi aldım çok seviyorum sabunlanırkende genelde bu lifleri kullanıyorum.

Gratis
Rexona : 9.90 TL
Eklıps Seyahat Seti : 4.15 TL
Eklıps Banyo Lifi : 3.95 TL
Pantene Aqua Lıght Sprey : 12.95 TL

Ve Rossmann,gratisde şampuanı bulamamıştım bende oradan aldım aslında dove kullanıyordum ama artık şampuanımı değiştirmek istiyordum buna  geçtim bakalım bu gün deneyeceğim inşallah beğenir memnun kalırım ince telli şaçlar için benim şaç tipime göre.Fakat hem ince telli hem yağlanmaya meğilli saçlar için diyor ama benim yağlanma gibi bir sorunum yok,o yüzden ince telli diyerek aldım bakalım nasıl sonuç vericek.Essence markasındada iki adet tekli far aldım bir tane beyaz ve simli 01 numarası diğeri ise sanki biraz daha bej gibi 19 numarası.Bu farların detaylı yazısını yazacağım biraz kullandıktan sonra.

Rossmann
 Pantene Saç Kremi : 9.09 TL
Pantene Şampuan : 9.09 TL
Farların Tanesi : 6 TL

Geldik alışverişin sonuna H&M'ye girmeden olmazdı.Kendime yeni bir power bank aldım ama kablosu benim telefonuma uymadı o yüzden bende bu pembiş pembiş olan usb kablosunu aldım rengine bayıldım.Birde görmüş olduğunuz siyahlı grili beyazlı gibi :D olan atkı şal tarzındaki şeyi aldım bu tip ürünleri seviyorum kışın soğukta kalın kalın çok güzel oluyor.Baya uzun olduğu için çok net görselleyemedim ama mağazada yada internet sitesinde görmüşsünüzdür.

H&M
Usb Kablo : 19.90 TL
Kışlık Aksesuar : 49.99 TL


Benim karışık alışverişim bu şekildeydi sizlerlede paylaşmak istedim.Bir kaçını eskişehir için aldım aslında yarın sabah okul gezisiyle eskişehire gidiyorum yılbaşında oradayım pazar günü döneceğim.Bu yazıyıda biran önce yetiştirmek istedim.Hepinize sağlıklı,mutlu,huzurlu bir yıl diliyorum.Mus mutlu yıllara inşallah tüm sevdiklerinizle :) Yeni yılın ilk yazısında görüşmek üzere.

Hoşçakalın :)

43 yorum:

  1. güle güle kullan kemere ve usb kablosuna bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim beğenmene sevindim canım :)

      Sil
  2. güle güle kullan canım ürünlerini özellikle şala bayıldım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim tatlım teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Fantastic items:) I like the belt:)
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. Güle güle kullan Kübra'cım❤ Usb kablo çok güzel görünüyor😊😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canımm evet çok şeker 💜😊

      Sil
  5. O seyahat setinden bende aldım çok kullanışlı iyi günler de kullan canım 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sende güzel günlerde kullan tatlım teşekkürler 😊

      Sil
  6. Güle güle kullan hepsi birbirinden güzel=)

    YanıtlaSil
  7. Kemere bayildim güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  8. Kemer ve usb kablo çok güzel.Güle güle kullan.Şimdiden mutlu yıllar. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim canım teşekkürler mutlu yıllar 😊🎄

      Sil
  9. Musmutlu günlerde kullan kübracım :) kemerle şalı kombinlersen sana çok yakışacağına eminim güzellik öptüm :*

    YanıtlaSil
  10. Valla hayat kurtarıyor hemde ausecim bende rengine bittimm😊Teşekkür ederim canım😘

    YanıtlaSil
  11. güle güle kullannn :)))

    YanıtlaSil
  12. Güle güle kullan canim. Kemeri çok begendim.

    YanıtlaSil
  13. Güzel günlerde kullan canım kemer çok hoş.

    YanıtlaSil
  14. Canımm hepsi de ayrı güzel, mutlu günlerde kullan :*

    YanıtlaSil
  15. Nice items dear.Lovely post <3

    Have a good day!
    xoxo

    http://badassvampire.blogspot.rs/

    YanıtlaSil
  16. Güle güle kullan hepsi çok güzel... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  17. ay çok ciciler hepsi de keyifle kullan canım =) o şaldan ben de aldım, severek kullanıyorum sıcacık oluyor =) kemerin de pek şık =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canımm bende kullanmaya başladım gerçekten çok sıcak yutuyor iyi ki almışım dedim 😊

      Sil
  18. Ben de USB kablosuna bayıldım. Güle güle kullan hepsini :)

    YanıtlaSil
  19. Çok güzel seçimler bayıldım. Güle güle lullanılsınlar

    YanıtlaSil
  20. Güle güle kullan canım kemerin benzeri bende de var :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli :)
Lütfen yorumlarda link bırakmayınız.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...