8 Aralık 2016 Perşembe

Golden Rose Matte Lıpstıck Crayon

Herkese Merhaba

Bu gün ki konuğum Golden Rose Matte Lıpstıck Crayon rujlardan 12 numarası.Bu serisini çok fazla görüyordum özellikle koyu bir bordosu var tam benlik onu almak istedim ama hep koyu tonda rujlarım olduğu için bu sefer nude bir pembe tercih ettim.


Kalem formda aldığımdan beri hiç  açmadım çünkü uç kısmı çabuk bitmiyor.O yüzdende benim için uzun süre gider gibi duruyor.Yapısı çok güzel yumuşacık sürümüde çok kolay,kesinlikle dudakları kurutmuyor ama ekstra bir nemde vermiyor.Bana çok mat gibi gelmedi,sanki daha çok saten yapıda gibi.Rengini çok sevdim pembe benim rengim zaten :) buda tam şeker pembesi ama hafif nude gibi.


Kalıcılığı aslında her ruj gibi klasik bana göre,bir şeyler yiyip içince illaki gidiyor orta kısmından kalem sürmüşsünüz gibi çercevesi kalıyor sadece.Bir şeyler yiyip içmezseniz hiç tazelemeden 2 saat kadar kaldı.Yoğun bir kokusu yok hafif tatlı bir kokusu var ama rahatsız etmiyor.Ben cosmetica indirimden 8.90 tl'ye aldım,başka renklerinede bakmak istiyorum çünkü beğendiğim bir ürün oldu.Umarım yazım faydalı olmuştur bir sonraki yazılarda görüşmek üzere.


Hoşçakalın :)

42 yorum:

  1. çok tatlı bir pembe tam günlük makyajlar için.:)

    YanıtlaSil
  2. bende çok merak ediyorum bu şeker şeylerii ilk fırsatta alacağım ... sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Ben bu kadar canlı pembeler hiç kullanamıyorum ama gerçekten renk pek şekermiş. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  4. Güzel bir renk :) Paylaşım için teşekkürler :)))

    YanıtlaSil
  5. ben de bu seriyi sevdim hem mat hem kremsi, stick formdaki mat seriden daha güzel yapısı. güle güle kullan^_^

    YanıtlaSil
  6. Ne güzel bir pembeymiş :) Ben hala bu seriyi deneyemedim. Güle güle kullan Kübra'cım <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım bence bir bakmalısın çok güzel bir seri :) :*

      Sil
  7. Benimde bayılarak kullandığım rujlardan *.* Geri kalan renklerinide tamamlamayı planlıyorum :) Eline sağlık canım <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım bende öteki renklerine bakıcam😊

      Sil
  8. Ben kullanamasam da güzelmiş ☺

    YanıtlaSil
  9. Güle güle kullan Kübra, çok tatlı bi pembeymiş :)

    YanıtlaSil
  10. Çok güzel bir pembe <3 güle güle kullan cano :*

    YanıtlaSil
  11. Hala bu seriden rujum yok, artık edinmek şart oldu. Renk de çok güzelmiş, güle güle kullan :*

    YanıtlaSil
  12. Rengi cok tatli gule gule kullanin:)

    YanıtlaSil
  13. Şeker pembe gerçekten de çok güzelmiş...

    YanıtlaSil
  14. Çok güzel bir renk 😍 emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım evet şahane bir pembiş😊

      Sil
  15. Bir dahakine koyu bordoyu al madem :)

    YanıtlaSil
  16. This shade is beautiful..... A must have
    Hi dear would you like to follow each others Blog?
    Glamorous without the Guilt

    YanıtlaSil
  17. Bordosunu denemem lazım güle güle kullan canim ��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim tatlım bende bordosunu deneyeceğim 😊

      Sil
  18. Çok güzel bir yazı olmuş canım benim bloğumu da ziyaret eder misin ?
    tembelprenses.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  19. Hiç pembe rujum olmadığını fark ettim belki bununla tekrar pembe rujlara dönüş yapabilirim :)

    YanıtlaSil
  20. Ben de bu seriyi çok beğeniyorum canım, renk çok tatlıymış güzel günlerde kullan :*

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli :)
Lütfen yorumlarda link bırakmayınız.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...