16 Aralık 2016 Cuma

Face Chart -Yeni Uğraş

Herkese Merhaba

Bu gün daha farklı bir konudan bahsedeceğim.Günlük hayatta boş vakitlerimde inanılmaz canı sıkılan bir insanım,tabi ki kozmetik aşığıyım.Evde boş otururken hep kendime makyaj yaparım belki çok saçma bulabilirsiniz ama sıkıntım geçiyor en azından.Yapıyorum sonra 5 dakkaya siliyorum,günlük hayatımda makyaj yapmadığım için rahatsız oluyorum bende böyle bir deliyim işte :D 

Benim yaptığım.
Boş vakitlerimde sizinde hoşunuza gidicek bir şey buldum.Face Chart diye geçiyor ismi belki bilenleriniz vardır yada duyanlar.Ben video izlerken gördüm ve internetten biraz araştırdım,tek yapmanız gereken kırtasiyeye gidip çıktı almak.Aşağıda görseldede gördüğünüz gibi bu yüzün çıktısını alıyorsunuz.Başka yüz çeşitleride var tabi internetten bakabilirsiniz,daha sonra o çıktı aldığınız yüze evdeki kullandığınız kozmetik ürünlerinizle makyaj yapıyorsunuz.Benim ilk face chartım oldu bazı hatalarım var mesela en belirgini kaşlarını çizemedim ama ilk deneyimimdi ikincide daha iyi olucaktır.


Yaptığımın ilk yani makyajsız hali.
Hem eliniz gelişiyor makyaj konusunda,hemde kendi adıma söyleyeyim vakit geçirebileceğim bir hobi oldu banada.Peki bunlara makyaj yapıp sonra napıcam derseniz isterseniz saklayabilirsiniz,eğer sizinde blogunuz varsa mesela ben öyle yapmayı düşünüyorum blog görsellerinizde arkada dekor amaçlı kullanabilirsiniz.Ve gene benim yapıcağım sizlerede önerebileceğim bir diğer seçenekse çerçeveleyip makyaj masanızın üstüne koyabilirsin dekor gibi durur hemde sizin emekle yaptığınız bir çalışma olur.Ben denedim çerceveleyince sanki çıktı alınmış bir resim gibi durdu.Çok güzel oldu sevdim ve başka yüzlerin çıktısını alıp onlarada yapıcam belki arkadaşlarıma hediyede edebilirim buda bir seçenek.

Yeni yapacağım.
Boş bir şekilde bir tane daha var onun ise gözü kapalı sanki göz kırpmış gibi.Bir kaç günede ona makyaj yapacağım,onuda paylaşırım eğer isterseniz.Benim gibi sıkılanlara bir uğraş olur diye düşündüm,sürekli olmasada bir kaç tane yapabilirsiniz değişiklik olur sizlere.Toz ürünler kullanıyorsunuz yaparken bir tek rujda toz kullanamıycağımız için ruj fırçasıyla sürdüm.Eyelınerı siyah kalem yada kullandığınız eyelıner ile yapabilirsiniz,ben kirpikleride eyelıner ile yaptım.İnternetten yapımına ve örneklerinede bakabilirsiniz.Yorumlarınızı bekliyorum,bir sonraki yazılarda görüşmek üzere.

Hoşçakalın :)

38 yorum:

  1. Great face-chart:)
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Ya canim cok guzel olmus likit urun mu kullandin yaparken nasil sabitlendi kagida bende denemek istiyorum hemen. harika bir fikir cok begendim umarim benimkide ilk denemede seninki gibi güzel olabilir insallah opuyorum cok 💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok canım hep toz ürün kullanarak yapılıyor biraz kalın bir kağıda çıktı al yani normal a4 kağıdana alma o zaman gayet güzel sabitleniyor,seninkide eminim güzel olur 😘

      Sil
  3. Bebis döktürmüssüüün bayıldım <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim bitanem beğenmene sevindim😊😘

      Sil
  4. Blog yazılarına fon olarak kullanmak çok çok iyi fikirmiş; yakında bir fırça yazısı yazacaktım, bendeki face chart'ı kullanabilirim :) Bence çok keyifli bir fikir bulmuşsun, tebrikler! Öptüm!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa sizde mi yapmıştınız bencede kullanın arkada hoş bir görüntü oluyor 😘

      Sil
  5. Teknoloji ilerledikçe yeni şeyler geliyor :)

    YanıtlaSil
  6. Ya çok farkşı bir çalışma ilk defa gördümlk denemede gayet başarılsın ayrıca 😊

    YanıtlaSil
  7. Ayy süper bişimiş bu :)

    YanıtlaSil
  8. çok güzel görünüyor, ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  9. Resim çizmek gibi eğlenceli gibi duruyor.Sevgiler

    YanıtlaSil
  10. Blog yazıları için bu süper fikir Kübra'cım :) Ben de yapayım bir tane :) Kendimin vardı bir tane ama kesin atmışımdır :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yap canım hem vakit geçiyor hemde zevkli oluyor 😊

      Sil
  11. İlk deneme için gayet başarılı olmuş. Daha önceden duydum ama yazını okuyunca daha da bi heveslendim ama ne yazık ki doğru dürüst boş vaktim yok, yaz tatilinde yapabilirim ama aklımda dursun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaz tatilinde bir dene bence çok zevkli oluyor 😊

      Sil
  12. aaa tam boş vakit değerlendirmelik, bayıldım! ben de çıkartacağım en kısa zamanda.
    sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çıkart canım vakit geçirmek için hem iyi oluyor hemde zevkli😊

      Sil
  13. Çok güzel görünüyor. Bizimle bu şekilde farklı makyaj fikirlerini de paylaşırsan, bakmak ve okumakta çok keyifli olur. Belki gölgeli makyaj yada kontür uygulamaları falan da yapıp koyabilirsin. Aklıma bunlar geldi. Devamı olur diye umuyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel fikir canım eğer isterseniz nasıl makyaj yaptığımıda tabi ki paylaşırım zevkle 😊

      Sil
  14. Canım ne kadar güzel bir fikir ayrıca gayet güzel yapmışsın 😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım beğenmene sevindim😊😘

      Sil
  15. çokkk güzel olmuşş bayıldımmm:) bu da bi yetenek:)

    YanıtlaSil
  16. Çok güzel fikirmiş Kübra, güzel fon olur. Bayıldım :)

    YanıtlaSil
  17. Makyaj yapmak, ben pek yapmam hatta üşenirim ya :))) Yaptığınız bence gayet başarılı. Bende belki bloğunuzdan bir kaç tüyo öğrenirim fena olmaz herhalde :))) Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Makyaj kendime pek yapmıyorum günlük hayatta ama evdeyken boş vakitlerimde yapıyorum sıkıntıdan 😊 Bende kendime yapmak yerine buna yapmaya başladım,bakalım videolu bir çekim yapmayı düşünüyorum umarım başarabilirim😊

      Sil
    2. Başarabilirsin inşallah neden olmasın. Yolunuz açık olsun :))

      Sil

Yorumlarınız benim için çok değerli :)
Lütfen yorumlarda link bırakmayınız.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...