11 Aralık 2016 Pazar

Alıx Avıen Black Eyeliner Pen

Herkese Merhaba

Bu gün blogumun konuğu Alıx Avıen Black Eyeliner Pen isimli kalem formdaki eyelinerı.Ben hiç bir şekilde eyeliner çekemem,ama çokda sevdiğim bir görüntü çekebilsem her gün sürerim herhalde :) Ama beceremeyince maalesef hiç kullanmadığım ürünler kategorisinde.


Bu ürünüde bir mağaza görevlisi tavsiye etmişti,bu eyelınerla çok kolay bir şekilde çekebilirsiniz demişti ne yazık ki ben bununlada çekemedim.Tabi orası benim beceriksizliğimden kaynaklı.Keçeli kalem gibi bir ucu var sürebilen için aslında pratik.


Sim siyah değil bir kaç kat üstünden geçmek gerekiyor,asıl sevmediğim olay ise çok kötü bir şekilde akıyor.Ben evde boş vakitlerimde kendime makyaj yapıyorum bu ürünüde yeni aldığım dönemde,eyeliner çekme çalışmaları yapıyordum.Makyajı yapıp eyelinerı çekince komik bir olay olmuştu ve çok güldüm bir baktım göz altlarım sim siyah dedim noluyor :D Meğersem bu berbat ürün iki damla yaşta akmış.Tamam belki suya dayanıklı bir ürün değil fakat bu kadar az şeydede akarmı hiç.


İlk kez karşılaştım böyle bir durum ile.Fiyatını tam hatırlamıyorum ama 20 tl civarlarındaydı,umarım faydalı bir yazı olmuştur ben hiç tavsiye etmiyorum bu ürünü,bir sonra ki yazılarda görüşmek üzere.

Hoşçakalın :)

30 yorum:

  1. Aaa bu kadar çabuk akıyor olmasına şaşırdım açıkçası. Ben başka bir markanın keçe uçlu eyelinerını kullanıyorum. Çok pratik. Diğerlerini de ben kullanamıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok şaşırdım,bu tip kalem eyelınerlar pratik oluyor😊

      Sil
  2. Bende bu üründen kasa arkasında uygun olunca almıştım. Deneme fırsatım olmadı daha çabuk akması çok kötü :( güzel bir yazı olmuş teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim canım maalesef çabuk akıyor hiç sevmedim😊

      Sil
  3. Ayy iyiki almamışım :) gözüme kestirmiştim halbuki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben hiç beğenmedim ama bir dene istersen 😊

      Sil
  4. Really interesting post ) Thanks for sharing)
    Would you like to follow each other on g+? Please let me know and I follow you back)
    http://beyoutiful.com.ua

    YanıtlaSil
  5. Bende deneme firsati buldum gozlerim cok yasariyo benim ve hemen kuyrugu gitti dedigin gibi suya dayanikli degilde bizde hungur hungur aglamiyoruz sonucta 2 damla yasa bile dayanmiyo.yeni urun İncelemelerini bekliyorum canim ��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle canım iki damla yaşa dayanamadı😀Yorumun için teşekkür ederim💜

      Sil
  6. Bu eyeliner pen genelde beğeniliyor diye hatırlıyordum; yanlış hatırlıyormuşum o zaman... yazı iyi oldu, sevgiler!

    YanıtlaSil
  7. Kübra'cım ben bu eyelinerı kullandım ve bende akmadı. Akma kısmı kişiden kişiye değişiyor ve zaten bende akan ürün çok azdır. Memnun kalmamana üzüldüm. Sevgilerimle canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımm maalesef ki hiç beğenemedim ilk eyelıner denemem diyebilirim ama aktı aslında rimelde yada kalemde akma yaşayan birisi değilimdir bu üründe neden öyle oldu anlayamadım tatlım💜

      Sil
  8. Eye liner kullanımı çok zor... Genlede çoğu akıyor ayrıca:( Sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef benimde eyelıner deneyimim kötü sonuçlandı 😐

      Sil
  9. Bu tarz bir eyeliner kullanıyorum çok rahat çekiliyor pratik ama markaya göre değişiyor tabi.

    YanıtlaSil
  10. bende işte sizin gibi yapıyorum. kim ne derse desin en az 2 uygulamayı ilk evden çıkmayacağım gün yapıyorum. sokakta panda olmaktansa evde olurum daha iyi diyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet evde deneyip sonra dışarı çıkarken yapmak daha iyi oluyor

      Sil
  11. Yakın arkadaşımda görüp denemiştim bunu. Akma bizde de olmadı diye hatırlıyorum. Ki gözlerim kolay yaşarır benim. :/ Eline sağlık canım :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Akma sorununu bitek bu üründe yaşadım maalesef teşekkür ederim canım😘

      Sil
  12. Aynen bu formatta olan maybelline marka eyeliner kullanıyorum kaç senedir değiştirmedim tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
  13. Aman akıyorsa uzak dursun, ben aynaya bakmayı bile unutuyorum gün içinde. İşin sonunda rezil rezil dolaşmak var :)))

    YanıtlaSil
  14. Maybelline denemek de fayda var.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli :)
Lütfen yorumlarda link bırakmayınız.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...