8 Nisan 2017 Cumartesi

XP Waterproof Gel Eyeliner

Herkese Merhaba 

Uzun bir ara vermiştim sanırım aslında istem dışı verilen bir araydı bu. Çünkü  vize haftam dı çok şükür bitti. Ama bende bittim galiba :) vize haftamdan öncede bloguma çok vakit ayıramaz olmuştum. Bunun sebebi derslerimin yoğunluğu ve ağırlığıydı bitirme ödevim yani tez çalışmam vardı diğer uygulamalı ders ödevlerim vardı anlayacağınız baya yoğun geçti ama bitmişken bende biraz blogumla ilgilenmek istiyorum. Lafı çok uzatmadan bu gün sizlere geçtiğimiz haftalarda XP alışveriş yazısı yazmıştım. O alışverişimde aldığım XP Gel Eyelinerından bahsedeceğim.



Ben bu eyelinera bayıldım, öncelikle pek çok yazımda belirtmiştim fakat tekrar hatırlatayım ben hiç eyeliner çekemeyen bir insanım. Bu ürün sayesinde aslında fırçası sayesinde eyeliner çekebilmeye başladım. Benim için büyük bir gelişme :D Bu işlemi gerçekleştirmemi sağlayan şey de mükemmel fırçası oldu.


Baktığınızda aynı hepimizin bildiği eyeliner fırçası ama benim elimde ki fırçalardan daha farklı ve daha güzel geldi bana. Eyelinerın sürümü çok kolay ve rahat, gel formda olduğu için benim daha rahat sürmemi sağladı aynı zamanda miktarınıda fırçanın uç kısmıyla ayarlamak mümkün. Gerçekten sim siyah bir eyeliner.


Waterproof diye geçiyor,ilk aldığımda çok inanmamıştım waterproof olabileceğine, fakat kullandıktan sonra çıkartırken farkettim ki öyle kolay kolay çıkmıyor. Kolay çıkmıyor deyince gözünüz korkmasın tabi ki gözünü tahriş etmiyor. Ama bir su hamlesiyle akan türden değil çift bazlı bir çıkarıcıdan yardım almanız gerekiyor. Bence waterproof olan bütün ürünlerde bu gerekli oluyor. Kalıcılığı çok güzel akma bulaşma söz konusu bile değil dediğim gibi bir temizleyiciyle ancak çıkıyor. Siyahlığınıda ben çok sevdim hele sürümüne bayıldım. 


Bana eyelinerı sevdiren bir ürün oldu, fiyat performansına göre bence harika ben 9.90 tl'ye aldım çok memnun kaldım. Deyimleyenleriniz varsa yorum bırakmayı unutmayın,umarım yazım faydalı olmuştur bir sonraki yazılarda görüşmek üzere. Çekilişime hala katılmadıysanız TIK TIK :)


Hoşçakalın :)

14 yorum:

  1. ben nedense bu tarz urunler kullanamıyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Xp ürünlerine bayılıyorum daha once eylinerı ve fırçasını deneme imkanım oldu gercekten super eyelinerı beğenmeyen olsa bile fırçayı mutlaka alsın 😀 yine supersin canım 💗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım benim valla bende çok beğendim :) :*

      Sil
  3. Bende düşük göz kapaklı olduğum için kullanamıyorum malesef

    YanıtlaSil
  4. Gördüğüm zaman almayı düşünüyorum bu yazından sonra, güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  5. XP'nin bir kaç ürününü severek kullanıyorum; ama eyeliner'ının alerji yaptığını söyleyen bir kaç arkadaşım olunca hiç denemeye niyetlenmemiştim. Sende böyle bir etkisi olmamasına çok sevindim. Güle güle kullan, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok şükür alerji yada kızarıklık gibi kötü bir sonuçla karşılaşmadım severek kullanıyorum teşekkürler 🙂

      Sil
  6. XP nin bu eyelnırı bende kullanıyorum çok güzel gerçekten :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli :)
Lütfen yorumlarda link bırakmayınız.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...