25 Nisan 2017 Salı

Kombin # 2

Herkese Merhaba

İlk kombin yazımın üstünden bayağı bir zaman geçti, bende yeni bir tane yazabilirim diye düşündüm. Havalarında ufak ufak ısınmasıyla yaz aylarına da yaklaşmamızla daha baharlık yada bir yaz günü giyilebilecek bir kombin yaptım. Hadi bakalımm !


Ben günlük hayatımda özel bir durum olmadıkça spor giyinen bir insanım. Spor şık giyinmeyi çok seviyorum her zaman rahatlıktan yanayım. Bu kombinimi yazın çok giyiyorum.
Pantolon olarak boy friend dediğimiz yada mom jean artık hangisini demek isterseniz size kalmış :) O pantolonumu giyip üzerine desenli, desensiz, siyah, beyaz veya herhangi başka bir renk farketmiyor, bir T-Shirt giyiyorum ve çıkıyorum. Hem çok rahat hemde çok güzel oluyor. Bu kombin de  mom jean tercih ettim özellikle yazın çook rahat oluyor, bol şalaş bir jean modeli olduğundan rahat ediyorum aynı zamanda vücudunuzu sarmadığı için terletmiyor da. Kemersiz tabi ki olmaz. Üstüme de bu kombin de baskılı beyaz normal kısa kollu bir T-Shirt tercih ettim. Tabi size kalmış ister siyah giyin ister yeşil tabi bende sürekli beyaz giymiyorum sadece bu kombin de bunu seçtim. Ayakkabı olarak sanırım 2 senedir ayağıma yapışmış olan beyaz spor ayakkabılarımı tercih ediyorum. Görüntüsünü çok seviyorum birde yazın spor ayakkabı hastasıyım. Son olarak gene takmış olduğum ve nerede bulursam aldığım, bir sırt çantası tercih ettim. 

Dediğim gibi spor bir kombin oluyor ama sporluğun yanı sıra şık ve rahat olduğunu düşünüyorum. Fikir ve yorumlarınızı bekliyorum nasıl buldunuz ? Umarım faydalı bir yazı olmuştur bir sonra ki yazılarda görüşmek üzere.

Mom Jean : Tiffany Tomato
T-Shirt : Bakırköyde bir butikten
Kemer : Tiffany Tomato
Çanta : Louis Vuitton
Ayakkabı :  Nıke Aır Force

Hoşçakalın :)

49 yorum:

  1. Canım seni çook severek takip ediyorum. Kombinine bayıldım gerçekten :* bende bu tarzları seviyorum. Daha sık kombin yazısı atmalısın :) sevgilerr..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pelincim çok teşekkür ederim çok sevindim beğenmene😊Evet kombin yazısı çok sık paylaşmıyorum ama bundan sonra daha sık atarım 😘

      Sil
  2. Vouvvv bende bayıldim canm benm.Bende yazin sporculardanim özellikle beyaz ayakkabin kalbimi çeldi resmen 😘 güle güle giy kuzum 💕💕😘😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayatımmm çook teşekkür ederimmm 😘😘beğenmene sevindim beyaz ayakkabı benim kalbimi öyle bir çeldi kii düşün 2 yıldır habire onu alıp onu giyiyorum 😂💜

      Sil
  3. Ürünleriniz çok güzel birde ben sizi çok merak ediyorum hiç görmeyince 💋

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa canım çok teşekkür ederim bende göremediğim blogger arkadaşlarımı merak ediyorum o yüzden merak etmekte haklısın ama fotografımı yada kendimi hiç koymuyorum belki zamanlaaa koyarım 😊💜

      Sil
  4. Harika parçaların bir araya gelişiyle süper bir kombin olmuş çok beğendim sizede çok yakışmıştır. Sevdiğim ve takip ettiğim nadir bloglardansınız :) :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize çok sevindim,teşekkür ederim takip etmeye değer bulduğunuz içinn 💜😊

      Sil
  5. Tam da en sevdiğin sanatçının konserine gitmelik olmuş :) ben de şıklıktan ziyaden rahatlığı ön planda tutanlardanım hoş spor şıkta olunabiliyor gayet yaptığınız kombin orneklerden bırı olmuŞ.Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet hem spor hem şık genel olarak günlük tercihim festival konser gibi zamanlarada uygun bir kombin oldu teşekkür ederim😊

      Sil
  6. Kombinine bayıldım canım. :)

    YanıtlaSil
  7. çanta ve ayakkabılar tam benlik :)

    YanıtlaSil
  8. Hem şık, hem de spor bir kombin olmuş! Güle güle giy :)

    YanıtlaSil
  9. Bir önceki kombin yazınıda cok begenmiştim daha sık gelmeli bence ara sıra. kombinlerinden guzel bi tarza sahip oldugun belli 😘 yine cook begendim ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim çok teşekkür ederim beğenmene sevindimm😘 Bundan sonra daha sık yazacağım kombin yazıları💜

      Sil
  10. Ben çok beğendim bu kombini. Özellikle beyaz spor ayakkabıya bayılıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim beyaz spor ayakkabıya bende bayılıyorummm🙂

      Sil
  11. hem şık hem rahat, güzel günlerde giy canım :)

    YanıtlaSil
  12. Bu ayakkabılar cok tatlı:)

    YanıtlaSil
  13. Süper olmuşşşş :)))

    YanıtlaSil
  14. Kombin harikaa canıım😍😍

    YanıtlaSil
  15. Şimdi bu şık ve rahat kombini giy, çantanı sırtla ve yanıma gel 😘 😘 😘

    YanıtlaSil
  16. Haaariikkaaaa bir kombiin. Tam benlikk ya spor rahat rahat ohhh :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim beğenmene sevindimm rahat olsun benim olsun oh mis 😊

      Sil
  17. Bu kombin tam da benim tarzım.Spor,rahat...Tişört te ayrıca esprili... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rahatlık benim işimm 😂 Her zaman rahat giyinmeyi seviyorum aynen tişörtün yazısı baya anlamlı 😊

      Sil
  18. Rahat olmak benim içinde öncelikli bu yüzden kombine bayıldım. Güle güle giyin. Bloguma da beklerim ☺

    YanıtlaSil
  19. Ben de genellikle spor kombinler tercih ediyorum :) Harika giysiler seçmişsiniz, mutlulukla giyinin <3 :)

    YanıtlaSil
  20. Harika bir kombin olmuşş güzel günlerde giyin :)

    YanıtlaSil
  21. Güzel kombin sayfanız çok güzelmiş selamlar

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli :)
Lütfen yorumlarda link bırakmayınız.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...