19 Nisan 2017 Çarşamba

FARMASİ Alışverişim

Herkese Merhaba


Bu gün sizlere Farmasi'den yapmış olduğum alışverişim den bahsedeceğim. Farmasi markasını pek çok kez denemek istemiştim, fakat bir türlü alıp deneyimleyememiştim. Sonunda aldım ve deniyorum. Şimdilik memnun kaldım gibi ama biraz daha deneyimlemek istiyorum. Detaylı yazılarını yazacağım, hadi bakalım neler almışımmm👀😊


İlk olarak Farmasi Zen Lıpglossdan başlayalım. Çok fazla lıpgloss insanı değilim ama rengine vuruldum. Rengini çekmedim çünkü detaylı yazısında çekerim diye düşündüm ama merak edenler farmasinin sayfasından bakabilir. İndirimde aldım 11.90 TL gibi bir fiyatı vardı sanırım. Numarası 06.


Farmasi Zen Lıpgloss
 İkinci olarak Farmasi Zen Extensıon Lash Mascarası. Aslında rimel almak aklımda yoktu fakat fiyatı çok çok uygundu bir denemek  istedim. 11.90 TL galiba net olarak hatırlamıyorum ama mart katalogundan bakabilirsiniz.

Farmasi Zen Mascara.
Üçüncü ve gene rengine hasta olduğum ürünse Farmasi Glamoure Shine 05 Latte rengi. Kesinlikle bakın derim detaylı yazsını en kısa zamanda yazacağım rengine bittim. Fiyatından çok emin değilim ama 13-14 TL falandı.

Farmasi Glamoure Shien.
Son olarak da alışverişimin sebebi olan ürün Farmasi BB All İn One isimli kremi. O kadar çok merak ediyordum ki bloglar da pek çok kez okumuştum. Almak istiyordum sonunda aldım deniyorum rengi biraz sıkıntı gibi ama bakalım. Bende ki rengi Light To Medium. Fiyatı 19.99 TL ama ben 15.90 TL aldım.
Farmasi BB All İn One.
 Benim alışverişim bu şekildeydi ürünlerin fiyatlarını tam hatırlayamamın sebebi faturayı attım hemde ben farmasiye üye olduğum için katalog fiyatından değilde daha uyguna alıyorum. Aklınızda bulunsun üye olursanız katalog fiyatından almıyorsunuz daha uyguna geliyor. Mesela BB krem katalogda 19.99 TL idi fakat ben üye olduğum için 15.90 TL almış oldum. Bütün ürünler uyguna gelmiş oldu. Umarım faydalı bir yazı olmuştur bir sonraki yazılarda görüşmek üzere. 


Hoşçakalın :)

28 yorum:

  1. Güle güle kullan. Üye olmak çok mantıklı olmuş 👌🏻

    YanıtlaSil
  2. güzel günlerde kullanın , bb kremi bende merak ediyorum bu arada:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rengi dışında pek sıkıntısı yok ama detaylı yazacağım teşekkürler 😊

      Sil
  3. Bb kremini yazın parlama yapmamasından dolayı beğenerek kullanıyorum umarım sende beğenirsin :)

    YanıtlaSil
  4. Zen maskara da fena değildi ama BB Kremini kullandığımda baya sevmiştim. Güle güle kullan, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet mascara fena değil ama bb kremin rengi biraz sıkıntıı oldu bana ya teşekkür ederim😊

      Sil
  5. Güzel günlerde kullan tatlı arkadaşım 😘

    YanıtlaSil
  6. BB kremi severek kullanıyorum :) glosun rengine bittim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rengi efsane bende bayılarak kullanıyorum😊

      Sil
  7. Güle güle kullan canım :) BB krem benim de merak ettiklerim arsında

    YanıtlaSil
  8. Güle güle kullanılsın hepsi.Bende Farmasi'nin son çıkan mat rujlarını denemek istiyorum bir ara :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim bende merak ediyorum o mat rujlarıı 😊

      Sil
  9. Bende bir türlü alamadım henüz farmasi ürünlerini. Güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  10. Bb kremi en merak ettiğim ürünü

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde öyleydi aldım merakımı giderdim 😃

      Sil
  11. Hepsi de çok güzel mutlulukla kullan :*

    YanıtlaSil
  12. ayy bayıldımm hepsine hayatım güzel günlerde kullan rujlar efsane gibi detaylı yazısını bekliyrum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rujlar gerçekten çok güzel tavsiye ederim en kısa zamanda yazacağım canım😘

      Sil
  13. BB kremini merak ediyorum ben de :)) Mutlulukla kullanın <3

    YanıtlaSil
  14. Güle güle kullan canım bb krem hakkındaki yorumlarını bekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım gelicekkk yazısıı 😊

      Sil

Yorumlarınız benim için çok değerli :)
Lütfen yorumlarda link bırakmayınız.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...