9 Nisan 2017 Pazar

Sephora Instant Nail & Cuticle Care

Herkese Merhaba 

Bu gün sizlere alalı epey olan Sephora Instant Nail & Cuticle Care isimli tırnak bakım yağından bahsedecğim.Daha önce tırnak için bu tip bir ürün kullanmamıştım. Tırnak ve kütikül bakım yağı olarak geçiyor. Arkasındakileri inceleyelim.


İçeriğinden bahsedecek olursak ; Kamelya yağı içerir. Dermatolojik olarak test edilmiştir. 
Kullanım şekli ; Parmağınızı 1 dakika boyunca süngere batırın ve kamelya yağı sayesinde yenilenmiş, beslenmiş ve güçlenmiş tırnaklara kavuşun.Durulama gerektirmez. Ojelerinize zarar vermez.

Arkasında yazanlar bu şekilde, ben sephora indirimde almıştım kütikül yağları,bakım kremleri son dönemlerde oldukça popüler oldu bende çok merak ediyordum gerçekten bir faydası oluyor mu acaba diye. Ambalajı hani içi süngerli oje çıkartıcıları varya aynı o şekilde. 40 ml bir ürün, yağlı olduğu için ağzını iyi kapatıp saklarsanız uzun bir süre gider. Kokusu çok güzel.


Benim düşüncelerime gelicek olursak, bir kere arkasında durulmaz diyor fakat aşırı yağlı olduğu için durulamadan gezemezsiniz imkansız gibi bir şey. Ben kesinlikle duruluyorum parmağımı 1 dakika değilde 30 saniye falan içerisinde tutuyorum çıkardığımda tırnak etlerimin sanki işlem görmüş de etlerinden arınmış gibi bakımlı bir görüntü katıyor. Fakat bu görüntü 2 gün falan sürüyor. Yani bir kere yapayım beni bir hafta idare etsin gibi bir durum yok ne yazık ki. Manikür yaptırmıyorum, daha önce yaptırmıştım bir kaç kez fakat çok değil. Kendimde etlerimi alamıyorum korkuyorum çünkü hep kanatıyorum ve canım yanıyor. Öyle aşırı kötü tırnak etlerim de yok zaten.Güzelce törpülüyorum tırnaklarımı ve daha sonra parmağımı içine batırıp çıkartıyorum sanki etlerime de işlem yapmışım gibi daha bakımlı bir görüntü sağlıyor. Ben sevdim ama bitince tekrar alırmıyım sanırım almam olsa da olur olmasada olur. Oje varken hiç deneyimlemeden ojeyi çıkartır mı yada zarar verir mi bilmiyorum.

Sephora indirimden 15 tl'ye aldım indirimde bir denenebilir.Umarım yazım faydalı olmuştur, bir sonra ki yazılarda görüşmek üzere.

Hoşçakalın :)

22 yorum:

  1. sephoranın urunlerı bence cok basarılı ben cok begenıyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İndirimde aldığım ürünlerden bende memnun kaldım :)

      Sil
  2. Tırnağında durulanmadan dursa daha çok hissedilir belki, yararlı bir yazı olmuş sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım tırnakta duramaz çünkü aşırı yağlı o şekilde gezilemez bence yararlı olduysa ne mutlu bana 😘

      Sil
  3. Tırnak bakımı vakit isteyen bir iş. Ama bu bana çok pratik geldi. Alır denerim ben bunu;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İndirimde al dene canım pratik ama çok uzun süre idare etmiyo 😊

      Sil
  4. Sephoraya bayılıryorum :P :)) Girip çıkınca kendimi çıplak hissediyorumm :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahah birazcık pahalı ama indirimde uyguna bişiler çıkıyor 😀

      Sil
  5. Çok pahalı değilmiş indirimdeki fiyatı... Denenebilir... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. way be cidden iki gün sürmesi çok güzel hemen alırım. güle güle kullan tatlım:))

    YanıtlaSil
  7. It looks like an amazing products

    Have a nice day

    bloglovin


    Glamorous without the Guilt

    YanıtlaSil
  8. I've never used this product. If I think about it I've only entered in a Sephora store once in my life!

    I'm following your lovely blog. I would love if you could follow mine too :)

    Experiências e Constatações

    YanıtlaSil
  9. Bunu denemedim ancak Flormar'ın benzer bir ürününü kullanıyorum bende bu ara ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok aşırı memnun değilim etkisi kısa olduğundan

      Sil
  10. Güzelmis. Ben de etlerimi hiç kesmem kestikçe kalinlasiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben beceremiyorum ve kanıyor diye korkuyorum ancak bu tip ürünler kısa sürelide olsa idare ediyor

      Sil
  11. Kalıcılığının az sürmesi kötüymüş ama 2-3 günlük idare etsede yeter çok yorucu bir işlem değil zaten bilgi için kocaman teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef etkisi az ama dediğin gibi uğraştırıcı bir işlem olmadığından tekrarlamakta insanı yormuyor yorumun için ben teşekkür ederim canım 😊

      Sil

Yorumlarınız benim için çok değerli :)
Lütfen yorumlarda link bırakmayınız.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...