24 Haziran 2016 Cuma

NYC-Cheek Glow Allık

Herkese Merhaba

Geçenlerde çok sevdiğim uygun fiyatlı bir rujundan bahsettiğim markanın bugünde bir allığından söz etmek istiyorum.NYC markasının ruj yazısını merak edip okumak isterseniz buradan okuyabilirsiniz.Genelde allıkta pembe tonları çok tercih ediyorum hatta en sevdiğim tonlar diyebiliriz.Yanaklarım kendiliğinden zaten kızarık olduğu için tam kırmızıda değil tabi ki daha çok pembe kırmızı gibi.O yüzden bu renkleri çok seviyorum.Bendekinin rengi 649 Prospect Park Rose.


İlk olarak ambalajından bahsetmek istiyorum çünkü çok sevdim kapatırken mutlaka tık sesini duyuyorsunuz açarkende aynı şekilde, çantanıza atıp çıktığınızda kesinlikle açılmıycak türde :) Aynı zamanda içerisinde küçük bir fırça çıkıyor yumuşak kıllı,zorda kaldığınızda yanınızda fırçanız yoksa uygulayabiliceğiniz bir aparat.



Alırken testerı yoktu ambalajı şeffaf olduğu için içerisi gözüküyor bende o şekilde bakarak aldım.Simsiz gibi duruyordu mat diye hemen alıverdim meğersem simliymiş öyle yoğun bir simi yok ama güneşte yada herhangi bir ışıkta belli oluyor,ben simli allık sevmediğim için o konuda üzüldüm ama rengi çok hoşuma gitti,soluk bir açık pembe gibi,hafif şeftalilikte var ama çok az.Gün içerisinde uçma yapmıyor hiç tazeleme gereği duymadım.

NYC markası watsonslarda satılıyor oralarda bulabilirsiniz.Ben 8.99 tl'ye almıştım indirimsiz fiyatımıydı yoksa indirimlimiydi hiç hatırlamıyorum.Yaz için güzel bir renk olduğunu düşünüyorum.Başka renkleride mevcuttu bakabilirsiniz.Bir sonraki yazıda görüşmek üzere.


Hoşçakalın :)

14 yorum:

  1. Yaz için güzel bir renkmiş ve uygunmuş, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. Ya renk çok güzelmiş :) ben de bir deneyeyim. Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deneyin tavsiye ederim,ben tesekkur ederim 😊

      Sil
  3. Rengi çok güzelmiş, mutlulukla kullanın :)

    YanıtlaSil
  4. Fiyatı oldukça uygunmuş, ambalajda sağlam... Denemeye değer :)

    YanıtlaSil
  5. Fiyat zaten harikaymıs bende bakıyım :)

    YanıtlaSil
  6. yazı için teşekkürler fiyatı da çok uygunmuş :)))

    YanıtlaSil
  7. Bu markada allıklar ve farlara birkaç kez şans verdim lakin hepsi bozuldu :( benim şanssızlığım mı acaba.. Hiçbiri doğru düzgün rengini vermedi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah allah ben hala kullaniyorum ama size denk geldi kotuleri galiba :/

      Sil

Yorumlarınız benim için çok değerli :)
Lütfen yorumlarda link bırakmayınız.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...