21 Haziran 2016 Salı

AVON-Anew Vıtale-Anında Mükemmelleştirici Bakım

Herkese Merhaba


Geçenlerde bir avon alışverişi yaptığımdan bahsetmiştim hatta dörtlü farıyla ilgili yorumlarımı belirttiğim yazımıda buradan okuyabilirsiniz.Bu günde aldığım ve deneyimlediğim ikinci üründen bahsetmek istiyorum.Anew Vıtale,eminim bu ürünü bir çoğunuz duymuşsunuzdur.Anında mükemmeltirici bazmış.Bende günlük hayatımda fondöten kullanmadığım için ama cildim daha sağlıklı ve canlı dursun istediğim için bir denemek istedim çok övülüyordu bu ürün.


Ürünün kutusunda yazan;Anında mükemmelleştirici bakım.
Kullanımı;Temizlenmiş,hafif nemlendirilmiş cildinize ince bir tabaka şeklinde uygulayınız.Yüzünüze parmak uçlarınızla dışa doğru hafif dokunuşlarla uygulayınız.Birkaç saniye bekleyiniz,ardından her zamanki gibi makyajınızı yapınız.


Arkasında yazan bunlardı,30 ml bir ürün oldukça küçük bence ama az miktarda uygulandığı için ne kadar bir süre gider bilemiyorum.Kokusu inanılmaz güzel pantane şampuanların kokusunu bilirsiniz aynı öyle kokuyor mis gibi saatlerce koklarım :)
Ama ne yazık ki ben bu ürünü hiç beğenmedim.Kıvamı çok değişik öyle katı değil kesinlikle ama sıvı akışkanda değil.Sürdüğünüzde kesinlikle yağlı bir his yada bir krem sürüyormuşsunuz hissi vermiyor.Bir şey sürüyorsunuz ama bir his uyandırmıyor.İlk cildime sürdüğümde ne bir renk eşitliyor nede leke vs kapatıyor zaten öyle bir özelliği yok.Sürdükten 5 dakika bile geçmeden hani yazın güneşten yanarız ve cildimiz soyulur ufak ufak böyle deri kalkar sanki kurumuş gibi (umarım anlatabilmişimdir),aynı o şekilde oldu zaten kuru ciltliyim bilmeyenleriniz varsa tekrar söyleyeyim.


Uzun lafın kısası beyaz beyaz yaptı hemen yıkadım yüzümü ve nemlendirdim dahada sürmedim sürüceğimide hiç zannetmiyorum.Çok övülen ve met edilen bir üründü ama beni hayal kırıklığına uğrattı 25 tl'ye aldım 30 ml ürün için pahalı bence ama indirimli haliydi bu indirimsiz çok daha pahalı sakın indirimsiz almayın derim :) İndirimdede almayın maalesef ben hiç beğenmedim :( Siz denediniz mi ? Bir sonraki yazıda görüşmek üzere.

Hoşçakalın :)

10 yorum:

  1. Benim de çok kuru cildim bana da uymayacaktır, teşekkürler paylaşım için :)

    YanıtlaSil
  2. Kötü bir tecrübe olmus, ellerine saglik tesekkürler yazin icin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne yazık ki öyle oldu,ben teşekkür ederim:)

      Sil
  3. Herkes övünce sizdende öyle bir tepki bekledim ama kötü olmuş merak ettiğim bir üründü :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok fazla övüldüğü için aldim ama maalesef hic begenmedim 😕

      Sil
  4. Ben tester olarak denemiştim herhangi kötü bir etki yapmamıştı.. Belki de cilt tipinizden dolayı olabilir..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet cildim oldukca hassas belkide ondandir ☺

      Sil
  5. Bnde de yeni aldım dendm ayni yzdgn gibihicbi etkisi yok ne ise yaryo fondoten gibi rengi var suruym hic biseyi yok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef verilen parayı haketmeyen bir ürün😕

      Sil

Yorumlarınız benim için çok değerli :)
Lütfen yorumlarda link bırakmayınız.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...