13 Haziran 2016 Pazartesi

H&M-Tekli Far Wanderlust,Blueprınt

Herkese Merhaba

Bu gün blogumun konuğu H&M kozmetiğin tekli farları.Daha öncede H&M kozmetikten yazılarım olmuştu onlarıda merak ederseniz buradan ve buradan okuyabilirsiniz.Ambalajları oldukça tatlı beyaz ve altın sarısı tonlarda farın renginin olduğu yer şeffaf ürün gözküyor yani küçük ama sevimli bir tasarım olmuş.Ben bu farları çok sevdim,far bazına ihtiyacınız yok çünkü pigmentasyonları çok güzel ürünün direk rengini veriyor.


Far bazsız bu kadar güzel renk veriyorsa bazlı dahada şahane verir diye düşünüyorum.Bu yazıyı hemen yazıp yayınlamak istedim çünkü bu farları tanesi 5 tl'ye aldım,normal fiyatları 16.99 sanırım indirimdeydi 5 tl'ye düşmüş çok şaşırdım ve hemen iki tane kaptım,belki almak isteyenler olursa diye yazımı yetiştirmek istedim umarım geç kalmamışımdır.Bendekilerin rengi Wanderlust ve Blueprınt.
İlk olarak yeşil olandan yani Wanderlust'tan başlayayım.Fıstık yeşili ama simli bir far hiç tozutmuyor en sevdiğim yönleride bu oldu.Günlük hafif sürüldüğünde kullanılabilir kesinlikle.Hafif derken tek kat mesela,gece makyajlarına çok yakışır simleri beni rahatsız etmedi hatta tam tersi çok sevdim renginide ayrı sevdim.Bu tonlarda bir far arıyorsanız bir bakın :)

Wanderlust
İkinci rengimse Blueprınt buda inanılmaz güzel tam gece makyajları için uygun bulduğum saks mavi bir renk.İçinde sim yok ama sanki küçük küçük parıltılar var ama sim değil kesinlikle,günlük makyajda olmaz diye düşünüyorum oldukça iddalı çünkü.Ama gece makyajlarında kesinlikle harika durucak bir renk.Buda hiç tozutmuyor hemen renklerini veriyorlar.
Blueprınt
Pigmentasyon olarak çok sevdim hiçte tozutmuyor olmaları çok hoşuma gitti.Umarım hala indirimdedir geç kalmamışımdır :)Bence 16.99 tl'lik bir far değiller pahalı ama değer tabi orası ayrı :) 5 tl kesinlikle çok iyi değerleri en fazla 10 tl olabilir diye düşünüyorum çünkü küçük,yeri geliyor kocaman paletleri 15 tl'ye alabiliyoruz :) O yüzden ama aldıktan sonra değiceğini anladım umarım yazım faydalı olmuştur sizlere fikir verebilmişimdir bir sonraki yazıda görüşürüz.
Hoşçakalın :)

14 yorum:

  1. bu tekli farlardan ben de beğendiğim rnekleri alacağım. çok güzeller. bence de indirimsiz fiyatları pahalı, o kadar da değmez. anlatımın için teşekkürler güle güle kullan =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben tesekkur ederim 5 tl'ye aldim indirimdeyken kaçırma derim :)

      Sil
  2. bir kere bu markanın farını alıp kullanmıştım ama beni kalıcılık olarak hiç tatmin etmeyince her zaman mesafeli durudum bu farlara .. ama yorumun üzerine bir şans verebilirim... sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kalıcılıklarida orta seviyede renklerine ve pigmentasyonuna vuruldum ben :) sevgiler

      Sil
  3. Bende de 2 tane var, kesinlikle tozutma yapmıyor ve pigmentasyonları iyi ama bazla çok daha iyi oluyor. Yazı icin teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben tesekkur ederim bazsız bile bayıldım ben :)

      Sil
  4. Fotoğraf çok şık olmuş renkler de çok güzelmiş güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  5. H&M farları henüz denemedim ama gelip gidip baktığım birkaç rengi var.Bu arada ilk dikkatimi çeken mum oldu.Bu ambalaj daha önce hiç dikkatimi çekmemişti...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mumuda bath body works'den aldim oda indirimden kokusuda şahane

      Sil
  6. Benimkisi biraz iadei ziyaret gibi oldum sanırım 😃 gule güle kullanın...

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli :)
Lütfen yorumlarda link bırakmayınız.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...