17 Haziran 2016 Cuma

AVON-Dörtlü Far Paleti

Herkese Merhaba 

Bu gün blogumun konuğu Avon dörtlü far paleti.Bu hafta küçük bir avon alışverişim oldu diğer ürünleri henüz denemedim deneyimleyince onlarında yazısını yazıcam.Avon sevdiğim bir marka her ürününü beğenmesemde sevdiğim bir çok ürünü oluyor.Bu palette sevdiklerim arasına girmeyi başardı :) Aslında çok fazla far paletim var hiç ihtiyacım yoktu ama kendimi engelliyemedim ne yazık ki :) Renkleri çok hoşuma gitti görselde ve almak istedim.Ambalajınıda sevdim hemen açılmıyor makyaj çantanıza atıp çıkabilirsiniz içerisindeki aynada kocaman oda bir artı.


 Tam yazlık renkler olduğunu düşünüyorum açık tonlar ve oldukça sade duruyorlar.Pigmentasyonları çok iyi diyemem ama 1,2 ve 4 numarası simli 3 numarası ise tamamen mat.Simli olanların renkleri birbirine yakın gibi duruyor,aslında 1 numara çok açık lila,2 numara çok açık bir pembe toz pembe gibi,3 numara daha koyu bir gül kurusu gibi,4 numara ise krem kırık beyaz gibi bir renk.İçinde küçük bir aplikatörüde var işime yarıycağını düşünmüyorum.


Bu renkleri seçmemdeki sebep yaza çok uygun olduklarını düşündüm açık tonları yaza koyu tonları kışa yakıştırıyorum.Renk olarak hafif oldukları için rahatlıkla günlük her makyajda kullanılabilir.Hiç tozutmuyorlar o konuda çok sevdim ben resimde baz kullanmadan renkleri gösterdim bilerek böyle bişi yaptım çünkü pigmentasyonunu rahatlıkla görebilin istedim,baz kullansaydım daha iyi olucaktı bazlı daha güzel renk veriyorlar bazsızda görseldeki kadar renk veriyorlar.


Benim gibi pembe ve mor tonları seviyorsanız tavsiye ederim tabi ki bu paletin başka renkleride var avonun internet sitesindeki katologdan bakabilirsiniz.Ben indirimde aldım 17 tl'ye indirimsizi hatırlamıyorum.Umarım yazım faydalı olmuştur bir sonraki yazıda görüşmek üzere.


Hoşçakalın :)


18 yorum:

  1. Gerçekten tam yazlık renkler denemeyi hak eden bir palet :)
    Blogunuzu çok sevdim ve takibe aldım banada beklerim sevgiler :) nuranseker.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok tesekkur ederim geliyorum hemen sevgiler :)

      Sil
  2. Renkler tam yazlık :)
    http://sedefilemodamakyaj.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. Tatlı, güzel renkler. Güle güle kullan canım.

    YanıtlaSil
  4. çok hoş renkler biraz pigmentasyon konusunda şüphelerim var çok hoş bir yazı ❤︎

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim evet pigmentasyonlari bazla daha iyi oluyor :)

      Sil
  5. güle güle kullanın, avonun dörtlü far paletlerini ben de çok severim =)

    YanıtlaSil
  6. Merhabalar; renkleri yaza uygunmuş.Emeğinize sağlık.Bende bloguma beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba bencede tam yazlik sizi takipteyim zaten :)

      Sil
  7. Bu palete bakmam lazım ciddi anlamda cok beğendim :)

    YanıtlaSil
  8. Avonun 4lü bu far paletlerinden birkaç tanesini deneyimlemiştim.. Bahsettiğim geçen sene oluyor.. Sürekli kullanıyordum, bir süre sonra baktım ki, far rengi değil de sürekli sim görünüyor.. Garipti :D

    YanıtlaSil
  9. Pallette 3 açık 1 koyu renk vardı, koyu renge bişey olmadı ama açık renkler hep sırf sim gibi görünüyordu 😂😂

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli :)
Lütfen yorumlarda link bırakmayınız.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...