12 Kasım 2019 Salı

Neredeyse Bir Sene Olmuş! Artık İnstagramdayım

Herkese Merhaba

Buraları çok özlemişim... Yazı atmayalı neredeyse bir sene olmuş! Nereden başlasam bende bilemedim, en son yazılarımdan hatırlarsınız nişanlandığımı duyurmuştum. Nişandan sonrası da hem çok yoğun hemde çok koşuşturmalı geçti benim için. Yazı yazacak vaktim yoktu demiycem, yalan olur! Gayette bol bol vaktim vardı fakat kafam o kadar doluydu ki ev düzmesi, gelinlik provaları, çeyiz eşyaları hele birde benim gibi herşeyi çok takan bir insansanız işiniz daha zor🙄 Kafam o kadar doluykende yazı yazamadım doğrusu. Çok şükür herşeyi güzel bir şekilde atlattık ve evleneli 6 ay oldu bile🙈Zaman gerçekten çok çabuk geçiyor. Mayısdaydı düğünüm son yazımı okuyanlar bilir. Şimdiyse 4 aylık hamileyim 😇🧿
Evlendim biraz kendi evime adapte olayım sonra yazılara tam gaz devam ederim diyodum, bu sefer kameram bozuldu düzgün ve net görseller içinde fotoğraf makinam şart! Onu yaptiriyim falan derken hamile olduğumu öğrendim ilk üç ay, yaşayanlar bilir bulantılar kusmalar vs... Tam kendimi topladım yazı yazacağım baktım ki hala kameramı yaptırmamışım. İnşallah yaptırıcam en kısa sürede ya da yaptırana kadar telefon çekimi görsellerle idare edeceğiz🤷🏼‍♀️ Neden yazmadığımı nerelerde olduğumu size kısaca anlatmak istedim. Birde bir sorunum var bilgisi olan beni de bilgilendirsin lütfen, yazılarıma gelen yorumlara cevap veremiyorum. Neden böyle oluyor bende anlayamadım! Google + kapandı onunmu etkisi çözemedim, yorum geliyor yayınlıyorum cevap vermek istiyorum fakat asla olmuyo, aynı zamanda başka bloglara gidipte yorum yapamıyorum lütfen bilgisi olan blogger arkadaşlarım aşağıya konuyla ilgili yorumlarınızı bekliyorum. Çok güzel ürünler keşfettim yakında bomba gibi geliyorum bekleyin😉 Veee artık instagramdada varım pek çok blogger arkdaşımın instagramı var fakat kullanıcı isimlerini bilmiyorum beni takip etmeyi unutmayın. Kullanıcı adım aşağıda😇

Hoşça kalın☺️
İnstagram: bayankirpikblog
Mail: kubrasegulen.1@gmail.com

8 yorum:

  1. HAYIRLISI OLSUN,SAĞLIKLA BEBEĞİNİ AL İNŞALLAH KUCAĞINA....

    YanıtlaSil
  2. hoşgeldin canım benim ne kadar çok zaman geçmiş öyle 😊 hayırlı uğurlu olsun inşallah güzel evladını da hayırlısı ile kucağına alırsın inşallah canım benim sevgiler 😊🌸

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbuldum😇 çok teşekkür ederim amin canım inşallah💜

      Sil
  3. Hımm du bulayım senii bende geri takip isterim amaa 😉
    İnstagram hesabım dikis_dikmek_ne_kolay
    Eklicemmm❤️

    YanıtlaSil
  4. Ha bu arada google+hesabından blogger hesabına geçiş yapmalısın ayarlarda bi yerlerde olmalı çok oldu geçeli hatırlayamadım, bu arada bebiş hayırlı olsun zor ama güzel zamanlar bunlar sağlıkla doğsun inşallah sevgiler 🙋🏼‍♀️🙋🏼‍♀️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçiş yapmıştım aslında, bi düzeliyo bi bozuluyo bende çözemedim🤷🏼‍♀️ İnşallah canım sağol😇

      Sil

Yorumlarınız benim için çok değerli :)
Lütfen yorumlarda link bırakmayınız.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...