29 Aralık 2018 Cumartesi

YILIN SON YAZISI - MUTLU YILLAR - NEREDEYDİM?


Herkese kocaman bir MERHABAAAA.

Çok oldu yazmayalı tabi ki sizleri ve blogumu asla unutmadım! Sizlere bir mutlu yıllar demeden bu yılı bitirmekte istemedim :) Klavyem den çıkan tıkırtıları bile özlemişim... Niye yoktum? Neredeydim? Neden yazmıyordum? Gibi sorulara kısa bir cevap vermek istedim. Son yazımı okuduysanız biliyorsunuzdur, okumadıysanız hemen buradan okuyabilirsiniz. Nişanlandım ve evlilik sürecindeyim alınacak bakılacak yapılacak o kadar iş var ki kafam inanılmaz dolu. Ve kafam bu tatlı telaşla doluyken aynı zamanda işlerimi de hallettiğim için yazmaya hem vakit hemde kafa bulamıyorum. (İş den kastım çeyiz alışverişleri ev eşyası gelinlik kınalık vs. gibi şeyler. :) ) 

Görsel Alıntıdır.

Düğünümüze 4 ay kaldı. Mayısın 4'ünde düğün 2 mayıs da ise kına gecem olacak Allah nasip ederse :) Çok ama çok heyecanlıyım... O yüzden daha şimdiden 2019 bana HOŞGELDİ bile :D  Her şey istediğim gibi gidiyor halimden oldukça memnunum. Benim gibi düğün telaşı olanlara Allah yardım etsin dışarıdan bakınca bir şeyim yokmuş gibi dursam da kafamda o kadar çok düşünce var ki.  'Şunu da yapayım bunu da yapayım... Aaa o vardı unutmayayım da not alayım...' Gibi sürüsüne bereket onca düşünce, velhasıl kelam kafamın doluluğundan yazamadım. Ay bir mutlu yıllar dileyeyim dedim ne çok konuştum :D Hem neden yazamadığımdan da bahsetmiş oldum. Biraz sohbetli bir yazı oldu umarım başınız şişmemiş dir. Kısa kesiyorum veeee hepinize sağlıklı mutlu bol kahkahalı bir yıl diliyorum... Umarım bu yıl tüm yıllardan daha güzel olur hepimiz için. İki gün erkenden yeni yılınızı kutluyorum ama artık o kadarını da hoş görün. Bol kitap okumalı bir yıl olsun kitabımın linkini de bırakıyorum, alıp okumak isteyenler için yeni yılın ilk hikayesi olsun :)  Hee... birde bu yıl daha çok bloguma yazı atmayı ve  daha çok ilgilenmeyi diliyorum :) 



Kendinize İyi Bakın Hoşça Kalın :) 



Bana ulaşabileceğiniz mail adresim : kubrasegulen.1@gmail.com

Kitabımı satın alacabileceğiniz link : EFLİN  


MUTLU YILLAR...

16 yorum:

  1. AAaa her iki haberde harika hayırlı olsun canım, umarım güzel bir sene olur :*

    YanıtlaSil
  2. Hayırlı uğurlu olsun inşallah canım benim Rabbim tamamını erdirsin inşallah 😊 güzel telaşlar 🌸mmutlu yıllar sevgiler 😊🌸

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin canımm inşallahh💜 çok teşekkür ederim mus mutlu yıllar😇😘

      Sil
  3. Hayırlı uğurlu olsun 😊 canım mutlu yıllar sevgilerle 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım mutlu yıllar😊⛄️

      Sil
  4. Tatlı telaşlar bunlar. Her şey gönlünüzce gelişsin ve 2019 yılı size sağlık, mutluluk ve huzur getirsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Âmin, hepimize sağlık huzur mutluluk getirsin inşallah mutlu yıllar

      Sil
  5. Allah bir yastıkta mutlu etsin inşallah. Umarım gönlünden geçen her şey fazlasıyla olsun canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim amin hepimizin inşallah😊

      Sil
  6. Bunlar mutlu ve heyecanlı telaşlar.Asıl evlilik sonrası başlıyor macera :))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem mutlu hemde stresli olmaya başladı zaman yaklaştıkca 😊

      Sil
  7. Oldukça şık ve dolu bir blogunuz var sizi takibe aldım.Sizi de beklerim,Sağlıcakla kalın.

    https://dizifilmkitaptavsiye.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz☺️Teşekkür ederim bende sizi takibe aldım

      Sil

Yorumlarınız benim için çok değerli :)
Lütfen yorumlarda link bırakmayınız.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...