6 Ağustos 2020 Perşembe

Görkito - Cinnamon Cake Mat Ruj No:120


 Herkese Merhaba🌸
Uzun zaman oldu özlemişim buraları🥰 Size çok güzel bir ruj önerisiyle geldim. Beni instagramdan takip ediyorsanız görmüşsünüzdür mutlaka. Hala etmediyseniz @bayankirpikblog olarak bulabilirsiniz.💜 Sevgili Görkem Karmanın markası olan Görkitonun müthiş ruju😍


Ben bu ruja ba-yıl-dım! Yapısı dokusu sürümü çok güzel🥰 Rengine zaten sözüm yok bence herkese yakışabilecek fakat her dudakta farklı duran bir ton. Mat ama dudaklarımda asla kuruluk yapmadı!Ben çok sevdim, fiyatına göre kesinlikle denenmeli. 29,90₺ aldım mutlaka bir bakın derim🌸


Kalıcılığıda bence güzel, sadece bir şeyler içerseniz eğer çıkmıyor. Ama yemek yerseniz siliniyor tazelemek gerekiyor. Tazelemeside zor bir ürün olmadığı için ben sevdim. Tavsiye ederim fiyat performansı çok güzel.


Bir sonraki yazılarda görüşürüz kendinize çok iyi bakın. Kullananlar varsa yorumlarınızı bekliyorum🌸



Mail: kubrasegulen.1@gmail.com
İnstagram: @bayankirpikblog

2 yorum:

Yorumlarınız benim için çok değerli :)
Lütfen yorumlarda link bırakmayınız.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...