3 Şubat 2018 Cumartesi

Hoş Gel Şubat - DUYURU!

Herkese Merhaba

Şubat ayının ilk yazısıyla geldim. Bu ay benim için pek çok anlam taşısa da, umuyorum ki hepimize iyi gelen ve güzel şeylerin olacağı bir ay olur💜


Görsel Alıntıdır.

Bugün sizlere bir konudan bahsetmek istiyorum. Pek çoğunuzun bildiği gibi Eflin isimli bir kitabım çıktı. Bu benim ilk kitabım ve her “kitabım” derken heyecan duyduğum en özel şey. Eflin’i bir arkadaşım ile birlikte yazdık daha önceki yazılarımda bunlardan bahsettiğim için tekrar aynı şeyleri söyleyip sizleri sıkmak istemiyorum.
Biz bir karar aldık ve kitabımızın satışından elde edilen gelir ile, bu gelir ne kadar olur inanın bilmiyoruz satışlara bağlı. Az veya çok hiç fark etmez elimize geçen tüm parayla çocuk esirgemede ki miniklere kıyafet oyuncak ne alabiliyorsak, bütçemiz neye yetiyorsa alacağız. Ve bizzat kendimiz götürüp teslim edeceğiz. Bunların görsellerini çekerim zaten ve blogum da yer veririm muhakkak. Aynı zamanda paramız kalır ise doğuda okuyan çocuklarımıza kıyafet defter, kalem gibi yardımda da bulunmak istiyoruz. Bizim isteklerimiz çok büyük değil tabi sizlerde destek olursanız. Bizim düşüncelerimiz ve yapmak istediklerimiz bunlar, gelecek olan paraya bizden çok onların ihtiyacı var. Ve ihtiyaç doğrultusunda da onlara yardım etmek istiyoruz. Madem bu bizim için özel ve anlamlı bir kitap, ilk bu yola girişimiz o zaman bizde dedik ki iyi bir şeyler için kullanalım.


Görsel Bana Ait.

Sizlerde destek olmak isterseniz yapmanız gereken çok çok basit. D&R onlıne girip Eflin isimli kitabımızdan sipariş vermek. Hemen şuradan hızlıca ulaşabilirsiniz. TIK TIK. Her bir kitap çok değerli ve önemli bizim için, bir kitap alacaksınız fakat o kitap sayesinde belkide bir çocuk ihtiyacı olan bir şeye kavuşacak. Duyarlı insanların hala olduğunu biliyorum ve desteğini esirgemeyeceğini de biliyorum.


Fesat insanlar her zaman var! Maalesef. Belki bunu kitabımız satsın da parayı cebe indirelim amacıyla yaptığımızı düşünenler mutlaka olacaktır. Buradan onlara şunu söylemek istiyorum: Bu kitap dan elime 100 TL bile geçse bunu o çocuklar için kullanacağım. Aynı zamanda aldığımız götürdüğümüz her şeyi görselleyip blogum da paylaşacağım! Niyetimi Allah bilsin yeter. Bir sonraki yazılarda görüşmek üzere.



Hoşça kalın :)

22 yorum:

  1. Ben samimiyetinize inaniyorm kuzum Ve Rabbim kabul etsin insallah 💕umarım cok satar ve umarım ihtiyacı olanlar bir nebzede olsa rahatlar 😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah canım benim aminn 😘 çook teşekkür ederim💜

      Sil
  2. Ayy tabii ki destek oluruz. Ne güzel düşünmüşsünüz. Yolunuz hep açık olsun. Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok ama çok teşekkür ederimmm desteğin için🙏🏻 Amin inşallahh 💜

      Sil
    2. Baya anlamli ve guzel bir sey tabiki destek oluruz 😊

      Sil
    3. Çok teşekkür ederimmm😊

      Sil
  3. Canımmm öncelikle hayırlı olsun kitabın, ne kadar ince gönüllüsün tabii ki destek oluruz :)

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel bir düşünce olmuş. Destek olalım o zaman :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim desteğinizi esirgemezsenizde çook mutlu olurum😊

      Sil
  5. kitabınız hayırlı uğurlu olsun ,ne güzel bir amaca hizmet ediyorsunuz çorbada benimde tuzum olsun isterim ve ilk fırsatta kitabınızı alacağım

    YanıtlaSil
  6. Beautiful post dear! ♥ I like your blog!
    Following you! Follow back?

    http://colourfulmadness.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. Kitabınız hayırlı olsun. 😊Böyle güzel yardımların, herkese yol gösterici olması adına yazılmasını ve söylenmesini çok doğru buluyorum.Gereken desteği en kısa zamanda vereceğim. 😊 Bol okurlu ve bol satışlı olması dileğiyle... 😇

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim😊 göstermiş olduğunuz ilgi ve destek için ayrıca teşekkür ederim duyarlı insanlar oldukca bir şeyler mutlaka başarılır diye düşünüyorum😊😇

      Sil
  8. Kitabın hayırlı olsun canım, böyle bir şey düşünmüş olmanız çok güzel elimden gelen desteği yapacağım çevremede söyleyeceğim :)

    YanıtlaSil
  9. Öncelikle ilk kitabınız hayırlı olsun . Çok çok güzel düşünmüşsünüz . İnşallah başarılı olursunuz . 😊🌸

    Ve bir de :)
    Büyük blog takip etkinliğinden geldim 😊
    Bloglarım : http://zehracaseyler.blogspot.com.tr/?m=1

    Www.kuslarinizinde.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba hoşgeldiniz😊 Çok çok teşekkür ederim 😊🙏🏻

      Sil
  10. Kitabınız hayırlı olsun. Çok güzel bir düşünce. 3 kitabınızı alarak ve duyurunuzu paylaşarak destek olmak istiyorum. Yolunuz açık olsun. Sevgilerle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, desteğiniz için ayrıca teşekkür ederim. Umarım okuduktan sonra beğenirsiniz, şimdiden keyifli okumalar dilerim

      Sil

Yorumlarınız benim için çok değerli :)
Lütfen yorumlarda link bırakmayınız.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...