27 Temmuz 2021 Salı

Sebamed Çok Yönlü Koruyucu Güneş Spreyi Baby 50 Yüksek Koruma

Herkese Merhabaa


Hazır yaz ayları bitmeden annelere bebekler için güneş koruyucusu önerisiyle geldim. Sebamed markasının baby spf 50+ güneş koruyucu kremi. Benim kızım aşırı beyaz, beyaz peynir pamuk diye seviyoruz düşünün.


Güneşte de haşlanmasından çok korkuyorum. Malum pandemi dönemi zaten havuz deniz şansımız çok olmuyor fakat, gündüz güneşte yürüyüşe veya bahçeye bile çıktığımızda mutlaka koruyucu sürüyorum sürmeliyiz de bence. Geçen yazda aynı ürünü kullanıp çook memnun kalmıştım. Sebamed aynı zamanda eczane markası olduğu için elim daha çok bu ürüne gitti iyi ki de gitmiş. Bu arada bizimkinin şişesinin kusuruna bakmayın kullanmaktan ve bitmek üzere olduğu için şaftı kaydı :)

Sprey şeklinde olduğu için hem çok ürün gelip ziyan olmuyor, hemde sürmesi daha kolay oluyor. Beyazlık asla bırakmıyor. Sadece biraz yapış yapış lık oluyor ama aşırı derecede değil rahatsız etmiyor. Hem vücut hem yüz için kullanabiliyorsunuz.



Büyük bir ürün çook uzun süre gidiyor. Bebeğim için vazgeçemeyeceğim güneş koruyucu oldu. Bittikçe alırım başka markaları da kullanmayı düşünmüyorum. Ayrıca benim kızım çok alerjik, fakat bu üründe herhangi bir sıkıntı yaşamadık bunu da belirtmek istedim. Fiyat olarak çok uygun değil evet ama alınmayacak kadar pahalı da değil baya bereketli bir ürün olduğunu da düşününce bence fiyatı da oldukça iyi, indirimleri takip ederseniz uygun fiyatlara alabilirsiniz. Ben 100-130₺ gibi bir fiyata almıştım. Genelde bu fiyat aralığında oluyor. Umarım anne ve bebekler için faydalı bir yazı olmuştur. Ara ara anne bebek önerileri de yapmak istiyorum, kullanıp memnun kaldığım veya kalmadığım ürünler hakkında. Kendinize çok iyi bakın. 


Hoşça Kalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)
Lütfen yorumlarda link bırakmayınız.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...