9 Mayıs 2018 Çarşamba

Anneler Günü Hediyesi- LÖSEV DÜKKAN

Herkese Merhaba

Aslında bu yazıyı daha erken yazmak istiyordum ancak yeni vakit bulabildim. Anneler gününe çok az bir zaman kaldı, hala hediye bulamamış veya karar verememiş olanlarınız olabilir diye düşündüm. Benim sizlere çok güzel bir hediye önerim olacak. Bilenleriniz belki vardır, bilmeyenleriniz için, lösemi hastası çocuklarımızın annelerinin el emeği göz nuru ürünlerinin satıldığı www.lsvdukkan.com diye bir site var. Üzerine tıklayıp siteye gidebilirsiniz :)


Buradan alacağınız her üründe lösemili çocukların tedavisinde katkıda bulunmuş oluyorsunuz. Aynı zamanda annelerinin emek emek yaptıkları ürünleri alıp onları da ayrı mutlu etmiş oluyoruz. Ben bu yıl hediye seçimimi lsv dükkandan yaptım, inanın o kadar mutluyum ki orada ki çocuklara küçükte olsa bir katkıda bulunmak beni çok mutlu etti. Anneler günü için hediye seçeneklerinin yanı sıra diğer özel günler içinde pek çok ürün bulabilirsiniz. Düğün davetiyelerine kadar çok güzel ürünler var siteyi incelemenizi tavsiye ederim.

Ve lösev'e gönüllü üye oldum. Gönüllü üye olmak çok kolay olduğu gibi her yıl sadece bir kez vermiş olduğunuz üyelik aidatı sayesinde lösemili çocuklara bağış yapmış oluyorsunuz. Üyelik aidatı sadece ve sadece 24 TL. Soruyorum size 24 TL'yi nelere vermiyoruz ki ? Abuk subuk bir sürü şeye veriyoruz, çöp olup gideceğine bir çocuğun tedavisine katkısı olsun, ve sadece kos koca bir yılda bir kez bu parayı veriyorsunuz. Her ay değil! Onunda detaylı linkini bırakıyorum lütfen sayfaya gidip detaylı inceleyin. www.losev.org.tr . Buradan Gönlüllü OL! İnşallah bir kaç kişide olsa gönüllü üye olup, anneler günü hediye seçimini buradan yapar ve löseve katkı sağlamış olur. Birlikte güçlüyüz unutmayın! Bir sonraki yazıda görüşmek üzere.

Hoşça Kalın :)

8 yorum:

  1. En guzel hedıyeler 🤗Tesekkur derız bılgılendrme ıcın ♥️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederimm umarım bir kaç kişininde olsa dikkatini çekmiştirde faydamız olmuştur😊

      Sil
  2. Ne güzel hediyeler...Hem de aynı anda hem annemizi hem başka gönülleri mutlu edebiliriz. Emeğinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle, sitelerinde daha güzel hediyeler var bakın derim🌸

      Sil
  3. ne güzel bi yermiş bakalım canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka bak hayatım çok hoş şeyler var ve çok anlamlı😊

      Sil
  4. Beautiful post, dear! :)
    Following you! Follow back?

    www.minnieart.blogspot.com

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli :)
Lütfen yorumlarda link bırakmayınız.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...