6 Temmuz 2017 Perşembe

Neredeydim? Başıma Neler Geldi? Emek Hırsızı!?

Herkese Merhaba

Yaklaşık 14 gündür bloguma yeterli ilgili gösteremiyor ve yazı yazamıyorum. Genelde haftada en az iki yazı atardım. Fakat son dönemlerde başıma pek çok olay geldi. Bunu da sizlerle paylaşmak istedim ki hepimiz dahada bilinçlenelim.

Bir ay önce kadar burada Wattpad diye bir e-kitap uygulamasında yakın bir arkadaşım ile hikaye yazmaya başladığımı söylemiştim. Hikayemize çok güvendiğimiz için bir yayınevi ile sözleşme yaptık ve kitap halinde basılacak. Hatta şuan editör okunması iç düzen bitti, ve kitap kapak tasarımına başlandı. Bir kaç haftaya çıkıp raflarda yerini alacak bunu zaten burada sizlere duyuracağım belki okumak isteyeniniz olur. Neyse bu bizim Wattpad hesebımızı bir cahil çaldı! Cahil diyorum çünkü bilinçli bir insan bu denli bir şey yapmaz. İnsanların emeklerini çalmak nedir?! Arife günü biz arkadaşımla Wattpad hesabımıza girememeye başladık.


Daha sonra şifremi unuttum deyip şifreyi değiştirmeye çalıştık. Fakat nafile olmadı çalan uyanık e-postamıza kadar değiştirmiş. Bayramın bitiminde hemen adliyeye savcıya gittik.
Sonuçta bizim hikayemiz onun elinde ve kötüye kullanabilir aynı zamanda bizim isimlerimizi kullanmaya devem ediyordu. Bölüm yazarı olarak Kübra Gülen-Bengü Kesmekaya yazıyor. Hem hikayemizi hem kimliklerimizi kullanıyor. Adliyede savcıya gerekli dilekçeyi yazdık ve yasal işlemimizi başlattık. Hesabımızı geri alsak bile, hikayemiz hala onun bilgisayarında kopya olarak duruyor olabilir. Ve bizim onca takipçimiz emek emek uğraştığımız ve elde ettiğimiz yorumlarımız görüntülenmelerimiz hepsini mahvetti. Bu o şahsın yanına asla kalmayacak! Kişi bulunduktan sonra tazminat davası açma hakkımız varmış açacağız ve o şahıs her kim ise bu onun siciline işleneceğinden hiç bir okul hiç bir iş yerine giremeyecek! Belki farkında olarak belkide olmayarak kendi hayatını bitirdi!

Kimse kimsenin emeğinin üstüne yatamaz, bu bir hırsızlıktır başkasının hesabını çalmak ve yazmadığın bir kitap için bu benim kitabım demek, olmadığın bir insana ben kübrayım ben bengüyüm demek bir nevi şizofrenliktir. Son dönemde bu emek hırsızı ile uğraştığım için blogumu aksattım. Gece artık uykularımız kaçıyordu arkadaşımla. Kim bu? Neden yapsın ki? Bizden ne ister? Gibi kafamızda binlerce soru vardı. Ama adalet yerini bulacak şahsın yaşı küçük bile olsa davamdan asla vazgeçmeyeceğim. Hem şizofren hemde emek hırsızlarına, gecelerce uğraşıp yazdığım kitabımı yedirmem. Canım okuyucularım sizlere de tavsiyem şifrenizi çok ulaşılmaz yapın ve başınıza böyle bir şey gelirse lütfen sonuna kadar hakkınızı arayın. Siber suçlara gidince onlar ıp adresinden vs mutlaka yapanı buluyorlar teknoloji gelişti. Kimseye emeklerinizi yedirmeyin, bu hacklenme olayı hepimizin başına gelebilecek bir şey ne yazık ki. Benim başıma ilk defa geliyor ama çok yanlış kişiye bulaştılar böyle kuş beyinlilerin yanına bırakacak göz yok bende! Herkes haddini yerinin bilecek kimsenin emeklerinin üstüne yatılmaz azıcık insanlığa, onura, gurura ve saygıya davet diyorum.! 

Çok konuşmak istemiyorum yazdıkça sinirleniyorum çünkü neden yoktum bunu bilin ve sizlerde dikkatli olun istedim. Bir sonra ki yazılarda görüşmek üzere kitap çıktığında mutlaka duyuracağım.

Hoşça kalın :)

31 yorum:

  1. Çok çok geçmiş olsun. En kısa zamanda kim olduğu bulunur ve cezasını çeker umarım. İnsanlar ne kadar rahat ve başkalarının emeklerine saygısız olmaya başladı artık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Maalesef öyle insanlar insanlıktan çıktı hiç bir şeye saygı kalmamış çalmak ne kadar kolay olmuş.

      Sil
  2. Ne hasta insanlar var inanamıyorum. Çok geçmiş olsun. Umarım bu üzücü süreci en az kayıpla atlatırsınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim umarım bir an önce adalet yerini bulur.

      Sil
  3. Geçmiş olsun. Senin adına çok üzüldüm. Tabi bunu yapan adına da üzülüyorum. Çok yazık o bilgisayar becerisini ve zamanını daha hayırlı işlere harcasaydı keşke. Umarım kim olduğu tespit edilir ve gereken cezayı alır. Sanırım kitabınızı yine de yayınlayacaksınız. Bir kopyası var diye tahmin ediyorum. Başarılar dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitabımızın tüm bölümleri zaten bizde mevcut fakat şuan kopyası onun bilgisayarındada olabilir. Çok doğru söylüyorsunuz mağdem böyle bir becerisi var yararlı faydalı şeyler için kullansa keşke. Teşekkür ederim

      Sil
  4. Çok geçmiş olsun. En büyük hırsızlık emek hırsızlığı. Umarım yapanın yanına kâr kalmaz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim yanına bırakmayacağız asla.

      Sil
  5. İnsanlar neden böyle şeylere kafa yorarlar anlamıyorum. En kısa zamanda adil bir kararla içiniz rahatlar umarım, .ok geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Gerçekten bende anlayamıyorum başka işleri güçleri yok sanırım.

      Sil
  6. İnsanlık bitiyor galiba, tecavüzler, cinayetler, hak hukuk yemeler...inşallah bulunur cezasını çeker...nefret ediyorum bu pisliklerden...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısınız insanlık bitiyor galiba değil bitmiş zaten! Onca pislik var birde bu hacker zımbırtıları çıkıyor yetmiyormuş gibi.

      Sil
  7. Çok geçmiş olsun. Umarım bulunur

    YanıtlaSil
  8. Çok geçmiş olsun... Umarım yaptığının cezasını çeker... Sevgiler....

    YanıtlaSil
  9. Çok geçmiş olsun Kübracım. Çok çok üzüldüm. Umarım en kısa zamanda adalet yerini bulur ve bunların hepsi geride kalır. Herkes çok dikkat etmeli, diyorsun ya bi insan bunu neden yapar. Hastalıklı insan çok. Nedeni bu. Sevgiler, üzme tatlı canını <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim. Şizofrenlik olmuş artık bu başkalarının kimliklerine falan bürünmekte nedir ağır hastalık gerçekten... inşallah geride kalıcak 💜

      Sil
  10. Cok sinir oldugum bi konu, ne amacla boyle birsey yaparlar hic anlamiyorum. İnsallah bir an önce atlatirsiniz bu durumu.

    YanıtlaSil
  11. Canmmm cok gecmis olsun cok üzldüm :( Ne kadar kolay hak yiyebiliyorlar degil mi ? İnsallah korktugunuz seyler olmaz ve o sahis istediginiz cezayi alir 😘😘😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim hayatım. Maalesef her şey o kadar kolay olmuş ki dünya nereye gidiyor bilmiyorum. İnşallah💜😘

      Sil
  12. Çok geçmiş olsun canımm. Senin adına çok üzüldüm gerçekten. Umarım o hırsız cezasını bulıur?!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim hayatım. Umarım bulacakta!

      Sil
  13. canım çok üzüldüm böyle can sıkıcı bir olay yaşamanıza, geçmiş olsun. umarım daha fazla dallanıp budaklanmadan biter ve cezasını çeker, kitabınızı da merakla bekliyor olacağım =) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım. Umarım daha fazla uzamaz kitabımız çıktığında duyuracağım mutlaka 😊

      Sil
  14. Çok geçmiş olsun maalesef bu emek hırsızları her yerde var. Umarım bir an önce bulunur...

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli :)
Lütfen yorumlarda link bırakmayınız.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...